Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 300TD w124 1991
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegu siis 1991 a w124
Jutt järgmine, sai ostetud üks aasta tagasi sai sõidetud ja oldud, paraku üks asi oli et autol puudus minek,no ei lähe edasi,tee mis tahad, lükka või jalaga kohapealt minema, käisin siin igasuguste "tarkade" meeste juures,igalühe midugi oma teooria et hüdrotõukurid jne läbi. ülevaatuses õeldi et nii laiska pilli pole veel näinud. Co oli vist kaks korda vähem kui võis olla, muidugi ka sellele vastav kütusekulu umbes 7 sajale maanteel...ühel heal päeval siis andis järg plokiaane tihend,see sai siis ära vahetatud,samas seal korraga ka hüdrotõukurid,muutusteta täpselt sama jama, sai siis proovitud uut pumpa,ikka sama,pump korras ja töötab, nii turbo, turbo rõhk maas,peaks olema täispööretel 4atm minul 0,4atm ei tea. Aega mul seda vahetada eg kontrollda polnud, seega jäi asi sinna, mõned nädalad hiljem sai siis auto laenatud vennale,nimelt siis saksamaale w140 tooma,kõik ilus ja tagastulek ja algab klabin mootoris,mis seal ikka kapott lahti kõik normis,õlid veed kõik korras,sõidetakse edasi ja 300 kilomeetrit hiljem tuleb musta, sinist vb ka mingit muud värvi ja mootor koos,keps küljepealt väljas(vist oli keps, kes teab),saigi siis nii et üks E klassike jälle vähem, jätsime siis auto hansule ja gretele ja ise sai tuldud koju,kes teab mis edasi sellest sai, igastahes see sinna kiirtee äärde jäi,kui nüüd keeg omas kunagi samasugust probleemi,äkki tõesti teab et miks ja kuidas ja millepärast, hea auto oli,aga lihtsalt huvitaks et mis siiis ikkagi viga oli ja miks 108Kw muutus 30-ks?
1. Tõstsin su teema õigemasse kohta ehk siis tehnilise alla, huviliste autode all see õige koht küll pole.

2. Kui on mõni tehniline mure, siis viita selles ka pealkirjas.

3. Su jutt on niivõrd segane ja kirju, et ei viitsinud isegi süveneda, ütlen ausalt. Foorumi lause pikkuse rekord vist, sa peale komade muid märke ikka tead?
egr või mis selle klapi nimi oligi.arvan ma.
vaatasin jah et kuhu see kadus, pole just kõige vanem foorumikasutaja. aga tundub et vähemalt üks on tektist siiski aru saanud, mis see EGR klapp siis on?
Karta on et seal on mitu viga olnud. Kokku jookseb mootor ikka sellepärast, et miski poob kinni - järelikult oli õlisurvega pahasti. Miks õli surve ära oli? Kes seda teab - äkki sai õli otsa lihtsalt. Turbo oli võibolla nii "löda" et ei jaksanud puhuda ja lasi õli täiega läbi! Kes seda enam teab

Viga siit foorumist sa teada ei saa, sest see oleks umbes sama kui sa läheksid arsti juurde ja kurdaksid: "vanaemal oli tervis lõpus pahasti, ei liigutanud ka enam eriti - järsku suri ära; kuid millesse ta täpselt suri??"
grete ja hans tahtsidki seda autot endale ja myrgitasid ta vaikselt-vaikselt ära. ajastasid kuni see saksani jõudis ja seal tehti lõpparve.