Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus E220 CDI 105kw
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere härrad!
Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole Icon_confused )
Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?

Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
RSgoods Kirjutas:Tere härrad!
Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole Icon_confused )
Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?

Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Nahkpolster millest ühegi foto pole... no ja veel classic variant, ilmselt mitte midagi enamat kui nö "taksovakstu" materjal.
Niisama pildi järgi ilmselt meil siin kellelgi heietada polegi mõtet, kuna tegemist on punnsilmsega soovitan soojalt kusagil nurga peal mitte kaupa teha - eelnev kere vaatlus alt poolt tuleb kindlasti kasuks ning VIN koodi uurimine puurimine.
Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?
Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?
RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?
Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?

Icon_razz

Ei viitsi praegu lahti selletada mis on classic ja mis mitte, vaata loe rubriigist "Ostuabi - w210" või mõne teise mudelikirjelduse alt, saad juba tükkmaad targemaks.
2,2 diisel ja 220 cdi on kõige levinumad taksisti tööloomad, classic viitaks nagu kokkuhoiule ning kena süsimusta värvkatte all võis varasemalt olla helebeež või valge - paljude Euroopa riikide taksod. Tõenäosus on üsna suur, siiski midagi lõplikult väita ei saa.
ralak Kirjutas:
RSgoods Kirjutas:Eks kokku saades tuleks kindlasti kuskil lasta ära kontrollida, kuid kui inimene on saanud selle vahetuse kaudu ja hind nii odav siis arvata võib et seal koorub midagi välja....seda ma ei loodagi et äkki ikka pole midagi viga. Iseasi kui suured-kulukad need vead on. Ise olen Viljandis-müüa Tallinnas...ega meist kumbki ei taha oma kuludega lambist nii kaugele sõita. Ta olevat nõus tulema poolele teele, kuid kus Tallina-Viljandi vahepeal võiks saada auto tehnilist seisukorda kontrollida?
Oot..aga kust selline arvamus et see takso olla võib? Vaatad lambist peale ja see on takso? No on sul aga hea silm selle peale...peaks su nr. võtma ja alati kui autot plaanin osta lasen sul pilte vaadata kas on olnud takso või mitte!
Sisust kahjuks pilte pole ttõesti tehtud, kuid pidi terve olema.... Ja mida sa vakstu all mõtlesid? Kust välja loed et Classic?

Icon_razz

Ei viitsi praegu lahti selletada mis on classic ja mis mitte, vaata loe rubriigist "Ostuabi - w210" või mõne teise mudelikirjelduse alt, saad juba tükkmaad targemaks.
2,2 diisel ja 220 cdi on kõige levinumad taksisti tööloomad, classic viitaks nagu kokkuhoiule ning kena süsimusta värvkatte all võis varasemalt olla helebeež või valge - paljude Euroopa riikide taksod. Tõenäosus on üsna suur, siiski midagi lõplikult väita ei saa.



Klassik on ju säästu varustusega...see ei tundu just väga kesise varustusega olevat.
Foto peal nagu juhipoolne tuli paigast ära - tea kas on kellegagi ootamatult tuttavaks saanud.
ralak Kirjutas:
RSgoods Kirjutas:Tere härrad!
Seda juba lugenud et antud mootoriga masin mugav, suur ja vastupidav. Müüa sõnul on ta saanud auto millegi vahetuse teel. Pole tal mingeid raamatuid ega ajalugu auto kohta...pikalt tel. ei rääkinud. Sisu pidi terve olema, tahab keemilist saada, veermik vaikne, mootor kuiv, tahmab minimaalselt, konditsioneer külma ei puhu(olevat radikas eest ära olnud ja torud lahtisena, lappas ise kokku, nüüd pidavat vaid ära täitma.) Airbagi tuli põleb(arvas et peaks esindusest läbi minema ja ära kustutama-ise mõtlen et miks ta seda juba teinud pole Icon_confused )
Kas on mõtet sellist õnnetuse hunnikut kaela võtta või mitte. Enne muidugi korralikult üle vaatama, kuid 7-s meel ütleb et see kuidagi kahtlane auto. Mida kommenteerite?

Auto ise selline: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Nahkpolster millest ühegi foto pole... no ja veel classic variant, ilmselt mitte midagi enamat kui nö "taksovakstu" materjal.
Niisama pildi järgi ilmselt meil siin kellelgi heietada polegi mõtet, kuna tegemist on punnsilmsega soovitan soojalt kusagil nurga peal mitte kaupa teha - eelnev kere vaatlus alt poolt tuleb kindlasti kasuks ning VIN koodi uurimine puurimine.
ˇtundub Rootsi takso olema,siis ei aita vin koodi uurimine ka midagi
Esimesi udutulesid pole, esituli imelikult, ilmselt kondi radika vahetus tehtud, padi (padjad) ka ilmselt lahti lennanud- eks see esiotsa laksu järele lõhnab. Nii et kontrolli hoolikalt, mis veel puudu või kõver.
auto oli tervelt värvitud ja ma ei kahtle et vin koodi järgi see on takso variant
Senise info põhjal mina ei ostaks seda autot.
VIN WDB2102061B015464
Model E 220 CDI
Chassis 2102061B015464
Engine 611961 30 164204
Transmission 722699 01 795596
Order 0 9 569 83411
Delivery date 12.10.99
Dealer Sweden (569)
Interior mb-tex java (154)
Paint
040 black (T) (с 01.01.1963)
Options
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
293 trunk set, 3-piece
sidebag in rear left and right (с 01.01.1995)
342 connection for taxi roof sign (с 01.07.1978)
404 left front seat with multiple contour backrest (с 01.01.1996)
423 5 speed automatic transmission / nag (с 01.03.1994)
450 International taxi (с 01.09.1972)
480 self-levelling suspension (с 01.03.1965)
600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)
668
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
756 radio MB Audio 10 CD with vk and RDS (с 31.10.1996)
800 Change of year of model, last figure shows new model year
825
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)
Tubli eDiCk!

Alati alustada kõige lihtsamatest asjadest...
Asi selge. Siin pikka juttu pole Icon_razz Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe? Unibrow
RSgoods Kirjutas:Asi selge. Siin pikka juttu pole Icon_razz Huvitav kas eelnev info tuli reg. nr kaudu läbi häkkeri käe? Unibrow

info tuli omanikult, kes andis vin koodi
Et sa saaks aega säästa siis soovitan soojalt kohe mitte edasi mõelda kui:
a) auto number on peidatud.
b) vin koodi ei ole.. õigem on see kui WIN on otse müügi kuulutuses!
TÄnapoäeval väga elementaarsed asjad.
läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880
Kas nii võimsa mootoriga isendit on siis raskem müüa ja tehakse odavam hind?Icon_question Saksast ilmselt veel odavamalt kätte tulnud. Lisasi ka nagu oleks.
Olen siin mõtteid mõlgutanud suuremast MB-st (praegu A160)....
RSgoods Kirjutas:läheb E220 CDI-st küll vähe mööda, kuid ka sellel autol on kuidagi kahtlaselt väike hind, vin koodi ka kuulutuses pole, kuid reg. pole varjatud. http://www.ekspressauto.ee/est/details/?id=264880
Kas nii võimsa mootoriga isendit on siis raskem müüa ja tehakse odavam hind?Icon_question  Saksast ilmselt veel odavamalt kätte tulnud. Lisasi ka nagu oleks.
Olen siin mõtteid mõlgutanud suuremast MB-st (praegu A160)....

1. rooste näen seal täppe ja kobrutamist.. kui see aasta mitte ette võtta siis järgmine aasta on lood juba päris kehvad! eest pauga on ta ka arvatavasti saanud.
2. 4 matic? tead kui sa pole talvel Mercedes-Benz 4 matikuga sõitnud siis unusta see kohe ära... See ei ole 4x4 meie mõistes nagu see on BMW audi ja muudel loomadel. Võid vabalt ja kindlasti ka jääd lumme kinni nii et ainult tagumised käivad ringi aga esimesed ei liigu mitte üks millimeeter. Omale kunagi ostsin ka suure huraaga MB 4.4 aga see on lihtsalt nattuke parem kui veojõukontrolll ei midagi erilist. Pigem pettumus. aa jah roolivarda otsad ja kõik muud silla juppid on 2-3 korda kallimad kui tagaveolisel.. emm roolivarda üks ots maksis vist mingi 1200 või 1800 eeki MB varuosades.. nii et mõtle korra ja siis mõtle korra veel.
Linnas sõidad sellega 15-17 keskmine ja ega maantel alla 10 nii naljalt ei saagi!
Crybaby ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore Badgrin
Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?
RSgoods Kirjutas:Crybaby  ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore Badgrin
Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?
MB lippu all? Tartus üks lumeinime omas ühte MB-d mis võtis vähe küttet ja peaaegu üldse ei lagunenud ja kui siis juppid kohe kindlasti midagi ei maksnud.
Kui raha pole ja ise just suuremasi asjaarmastaja pole siis osta hyundai või midagi... vähemalt pole karta et keegi sulle 10 aastat vanale hyundaile 50-60.000 remondiarve silme ette lajatab.. kui sama raha eest saad juba 2 hyundaid tagavara osadeks Big Grin
RSgoods Kirjutas:Crybaby  ok ok....3.2 on võibolal natuke liiast(hooldus ja muu)...aga lustida oleks tore Badgrin
Aga milline MB oleks sobilik inimesele kes tahaks sõita vahest härrade autoga, kuid ei taha auto ori olla(pidevalt remontida). Sellesk tuleks muidugi korralik isend osta ja rohkem raha välja käia. Natuke loll küsimus kuid millisel MB mudelil on vastupidavuse-hoolduse-soetushinna hinnasuhe paigas?


W124!
Lehti: 1 2