Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 84a 3.0D aut S-klass
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?

Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga  ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.
jkristjan Kirjutas:Tere

Oskab keegi kommenteerida, kuidas sellise auto kütusekulu ja vastupidavus on? Samuti kas remont on juba vanaduse tõttu problemaatiline ja mis seal tavaliselt kirstunaelaks saab?

Muuseas, mida arvata sellest, kui _tundub_, et kast vahetaks nagu liiga suurtelt pööretelt? On see normaalne või on see reguleeritav või näitab see, et kast on läbi? Olen harjunud oma manuaaliga  ('92 e-klass) tuksuma kuskil 1500 ja 2000 pöörde vahel, sellel automaadil aga kui vähegi kiirendada, põristab kuskil 3000 juures.

Kui kiirendamise ajal on 3000 siis minu meelest pole hullu, kui aga kiirus noh ütleme 110-120 ja siis on  3000 P/min on ikka diisli jaoks väga palju
Parandage mind palun, kui ma eksin härrasedIcon_redface

Vana S-klasse, alati tahab raha, kui on anda ja vahel tahab ka siis, kui pole andaUnibrow
eriti hull on vanade s-ide juures rooste just karpide tagumised otsad ,poolraamid ja esisilla kinnitused nuradest kütet peaks nad võtma keskmiselt 10 kas linn või maantee vahet pole
Isearetatud auto (vaevalt USA versioon), tont teab mis ja kuidas tehtud, ülekanded jne.
No ilmselt siis vana kooli 2,8 bena välja visatud ja r5 disla vahele pandud.Harju ära sellega, vanakesega üle 120km/h sõita suht ebamugav.Pöörded bensumootoril juba 100km/h juures ~3000
Dislal niisamuti. On küll 4k atm kast aga maanteel jahh pööre üleval, ning linna ja trassi kulul erilist vahet ei tule.
Vastu peab hästi. Kehtib ikka sama reegel-mida vanem Mercedes-Benz, seda tugevam.
Kast peaks ju vahetama pöörete ja kasutatava jõu järgi, mitte diffri? St. kui differ aeglane, siis viimase käiguga sõites on pöörded sellevõrra suuremad, aga käiku vahetama peaks ta siis ju vastavalt madalamatel kiirustel. Kas vana Mercedes-Benz kasti saab reguleerida selles osas, et kui palju piinatakse mootorit kas siis pööretega või vastupidi punnitamisega?