28-06-2009, 08:36 PM
28-06-2009, 10:02 PM
Mis vahe? Kilovattide vahe, nagu ise näed
Tegelikult vahe, et kas katalüsaatoriga või ilma, erinevad nukad vist ja süütenurgad jne.
Vaata siit:
http://www.mercefreaken.com/
Tegelikult vahe, et kas katalüsaatoriga või ilma, erinevad nukad vist ja süütenurgad jne.
Vaata siit:
http://www.mercefreaken.com/
29-06-2009, 07:35 PM
ühesõnaga mingisugune looduse teema hävitab mootoril ligi 40KW?
29-06-2009, 11:03 PM
Päris nii ikka pole.
Erinevad generatsioonid, erinevad surveastmed. Vanematel 9.0 ja uuematel 10.0
Lisaks kindlasti süütesüsteemi vahe 220kW vs 205kW vahel.
US versioonid on veel omaette ooper, neid on igast otsast poodud.
Erinevad generatsioonid, erinevad surveastmed. Vanematel 9.0 ja uuematel 10.0
Lisaks kindlasti süütesüsteemi vahe 220kW vs 205kW vahel.
US versioonid on veel omaette ooper, neid on igast otsast poodud.
30-06-2009, 09:42 AM
Minu teada järgnevad erinevused:
1) Väljalaskekollekad on erinevad (220KW tuleb 2 silindri kohta üks kollekas, 205kw on 4 silindri kohta üks kollekas).
2) Nukkvõllid on erinevad
3) surveaste (9 vs 10).
1) Väljalaskekollekad on erinevad (220KW tuleb 2 silindri kohta üks kollekas, 205kw on 4 silindri kohta üks kollekas).
2) Nukkvõllid on erinevad
3) surveaste (9 vs 10).
30-06-2009, 09:57 AM
Blue Chip Kirjutas:Minu teada järgnevad erinevused:
1) Väljalaskekollekad on erinevad (220KW tuleb 2 silindri kohta üks kollekas, 205kw on 4 silindri kohta üks kollekas).
2) Nukkvõllid on erinevad
3) surveaste (9 vs 10).
Kui sa võrdled 205kW vs 220kW, siis surveastmed on samad. Kõikidel viimase gen mootoritel on surveaste tänapäevaselt 10,0 .
220kW mootorile tuleb paaki kallata tiba kangemat bensiini, kui 95-oktaanarvuga.