Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 mootoripööretega jama
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem selles, et millegi pärast on W124 2.0 karbussiga mersul pöörded tühikäigul kõrged ja ei taha seetõttu ka autot korralikult välja suretada.
Milles võib viga olla?
Seal peaks olema tegemist elektroonilise karburaatoriga ja Opel ning vist BMW kasutas sama asjaja . Seda tühikäigu osa juhib aju. Tühikäiku timmitakse vaakumitega ja membraani asendit jälgitakse potensiomeetriga. Tihti on mõni õhu leke või membraani defekt asjas süüdlaseks. Päris ise ei soovitaks seda lahtri kiskuda.
Tänud wdb240'le vastamast!

Oskab keegi öelda kuidas kontrollida kas tühikäigumootor töötab? Auto peal ei tundu töötavat. Kui ei tööta, kuidas oleks võimalik viga leida?

paar pilti ka asjast

[Pilt: 07072009399.jpg]

[Pilt: 07072009400.jpg]
No nii .siin läheb juba keeruliseks, sest ega ise ka ei mäleta, millal sellist asja uurida sai. Seda karpa asja tuleks ikka tervikuna uurida. Mis sa teha saad on see, et koogi sealt pealt see metallkaan ettevaatlikult maha ning veendu, et membraan seal all on terve.
Mul peaks kusagil tutikas karpa olema, kus see süsteem küljes.
wdb240 Kirjutas:Mis sa teha saad on see, et koogi sealt pealt see  metallkaan ettevaatlikult maha ning veendu, et membraan seal all on terve.

kaane all on kumm ja kui kumm ära võtta on seal kaks klemmi. kus see membraan täpselt asub, kas see kumm ongi membraan või on membraan seal kuskil keskel.