Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 CE 320
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

on keegi vaatamas käinud või oskab lähemalt rääkida järgmisest 2. autost?

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Esimene tundub üsna puhas ja korralik olevat. Lisaks kuulutuses kirjas korralikud ja dokumenteeritud hooldused. Paraku näiteks käetuge pole.

Teine auto jätab üldvälimusena kuidagi väsinuma mulje.
R129 kerel hakati kasutama 5 käigulist käigukasti alates 95. aastast (oli vist), kuid kuidas on lood CE 320-l?
minu CE 300-24v 1992a oli juba 5-ne kast peal ja kütte kulu oli väiksem kui 4 kastiga aga linnas baarutades tuleb ta sul CE320-ga 12/100 ikka ära.
kork Kirjutas:R129 kerel hakati kasutama 5 käigulist käigukasti alates 95. aastast (oli vist), kuid kuidas on lood CE 320-l?

Tänud

W124 sai esimesed viiesed koos 3,0 24V mootoriga `89 aasta lõpus juba ehk alates 90-ndatest on kindlasti 5-stega. Nagu näed ei ütle aastaarv käikude arvu küll kusagilt otsast, esimeses kuulutuses 4-ne, teisest 5-ne atm.
ralak Kirjutas:
kork Kirjutas:R129 kerel hakati kasutama 5 käigulist käigukasti alates 95. aastast (oli vist), kuid kuidas on lood CE 320-l?

Tänud

W124 sai esimesed viiesed koos 3,0 24V mootoriga `89 aasta lõpus juba ehk alates 90-ndatest on kindlasti 5-stega. Nagu näed ei ütle aastaarv käikude arvu küll kusagilt otsast, esimeses kuulutuses 4-ne, teisest 5-ne atm.

Ei mõistagi millise loogika järgi neid käigukaste alla pandi? 2 aastat uuemal autol on 4 käiguline. Kas need olenesid osturiigist või oli tegemist lisavarustusega?
Olen 4. ja 5. käigulise vahet tundnud, uuem on ikka oluliselt etem vähemalt tunnetuslikult. Samas kuskilt on meelde jäänud, et 4. käiguline on pommikindel?
Pommikindel see pole, aga puudub veaaldis elektriosa ning õlitase on vardaga kontrollitav.

Nii vanal autol ei pruugi enam all olla tehasest paigaldatud kast, vaid osavate näppude poolt sinna kombineeritud sobiv kast.

Kas see viiekäiguline mitte tellitav polnud? Soome foorumis esitati selline väide, kuid seda ei põhjendatud. Oleks loogiline, kui neid 4- ja 5-käigulisi kord juba sedamoodi segamini esineb.
v6sa Kirjutas:Pommikindel see pole, aga puudub veaaldis elektriosa ning õlitase on vardaga kontrollitav.

Nii vanal autol ei pruugi enam all olla tehasest paigaldatud kast, vaid osavate näppude poolt sinna kombineeritud sobiv kast.

Kas see viiekäiguline mitte tellitav polnud? Soome foorumis esitati selline väide, kuid seda ei põhjendatud. Oleks loogiline, kui neid 4- ja 5-käigulisi kord juba sedamoodi segamini esineb.

Ärge üldse vaevake pead sellega... ma olen üritanud loogikat leida nii osturiigi kui ka lisavarustuse jne järgi, mingit seaduspära pole siiani tuvastanud. Näiteks see esimeses kuulutuses almost full-package pill on täitsa tavalise neljasega, vahel näed müügis jälle mõni väntakendega sinise kaltsuga sedaan on kenasti 5k atm.
Viimase suurem viga on ka tagurpidi käigu jamad, nimelt poob kinni hirmsat moodi ja alles julmalt gaasi lisades rebib mootori jõuga veo taha, ent niipea kui pedaal vabastada võib istmega selili käia. See on ekstreemjuhtudel kui asi viimase piirini ikka väga käest on lastud. Olen ühe autoga nii perset saanud, müüja ajas kõik pikalt seismise ning kinnikiiluvate pidurite kaela... jajah... sain siis jälle targemaks.
Mul endal on näiteks 3,2 US versioon, kast vana hea 4-ne ja mis peamine - alaliselt toimuv start 1.käiguga. Tõsi, mulle see aina enam meeldib ning ühtlasi paistab et ka mootor on sellepärast ökonoomsem, just linnas. Tõmmet on kuhjaga, kuigi jah 5-ne reageerib jalalaba nõksutamisele otsesemalt - plakst käik alla ning seierid selili, särtsu on rohkem.
Üks asi tuli siiski meelde - sirvides usa foorumeid ning jaapani mersukuulutusi lugedes on silma jäänud asjaolu et antud turgudele on vähemalt 3,2 mootoritele paigaldatud 4-ne automaatika. Peale enda auto olen kohanud reaalajas veel ühte USA-kast sedaani, tolle kast toimetas samuti 1-2-3-4 stiilis.
Jänkide ja japside versioonidel puudub näiteks ka E/S (Economy/Standard) lülitamise võimalus ehk nagu "fu*k the fuel economy stiilis" Badgrin
Teine asi on tagareduktoritega, 4-stel esineb ka kahte eri ülekannetega tulemusega - pikad ja veel pikemad käigud.
USA omadel eriti pikad
Mina peedistasin enda omal:
1k - ~70km/h
2k - ~120km/h
3k - midagi 190km/h kandis
jne

lihtsalt infoks Tongue
Kuidas nii vana auto veermiku koha pealt vastu peab? Või oskab keegi omanikest mingeid omapärasi välja tuua? Pidevalt remondi töödega tegeleda ei tahaks, aga samas auto peab enamjaolt ikka vigadeta olema.
Minu auto veermik pidas põhim aasta vastu. Ostes vahetasin 140 kroonised stabika puksid ära ja nüüd aasta hiljem on tunne ,et esisillas on vahest kerget häält tunda. Üldiselt pole mul olnud ühtegi autot siiamaani, mis suudab nii hästi raha kokku hoida. Smile
124 kerega Mercedes-Benz veermik kestab täiesti hästi ja kui ongi midagi vaja vahetada, siis midagi hullu hinnaga seal küll nagu pole.

Sorry OT, kuid lähitulevikus peaks Eesti teedel ka selline huvitav kupee veerema hakkama nagu CE 420....Eusa_dance
Äkki sellel esimesel autol käetugi üles tõstetud? pildid nagu sellise nurga alt kah, et siis käetuge näha pole.
Karl Kirjutas:124 kerega Mercedes-Benz veermik kestab täiesti hästi ja kui ongi midagi vaja vahetada, siis midagi hullu hinnaga seal küll nagu pole.

Sorry OT, kuid lähitulevikus peaks Eesti teedel ka selline huvitav kupee veerema hakkama nagu CE 420....Eusa_dance


Lõunas kaa vist jahIcon_razz
Päris mitmel on esi klaasitõstukitega porbeem. Paistab et levinud probleem. Kas parandus kallis?
Enamasti koolevad hammasvööd - hambad maha kinnises asendis. Parandada saab ja pole ka kallis - keevitatakse kulunud kohale peale ja lõigatakse uued hambad. Või pannakse uus tõstuk - sõltuvalt rahakoti paksusest. Harvem koolevad mootorid ja üliharva liugurid.

Korralik kasutatud tõstuk on defitsiitne kaup. Uus maksab tuhandeid...

124 veermik on vast üks töökindlamaid ja odavamaid remontida. Kallid on tagasilla suured puksid ja keerukas on šarniirivahetus - soovitavalt korraliku pressiga-tõmmitsaga.

Üldiselt on nelja kuluvosad mõistliku hinnaga ka palgasaajale. Ehisdetailide hind võib mõnikord aga kukalt sügama võtta. Rääkimata mõnest spetsiifilisest elektritükist. Aga samasugused mured kummitavad kõiki võrreldavat mugavust pakkuvaid masinaid.

Kui remondikulud on olulisemad, kui kasutusmugavus ja auto pakutav "miski", tasub kiigata Astra või Corolla poole. Ilmselt saab rohkem kilomeetreid krooni kohta kätte...
Mootorite/kastide kohta - samaaegselt pakuti nii M103/132kW, M103-24V/162kW, kui ka M104/162kw.
Hinnavahe oli... tuntav.
Sama käib ka kastide kohta.
Isegi esimesed W210-d sai tellida 4-jase kastiga.
Kunagi sattus kätte W124 hinnakiri. Lisadeta M103 + 4-jane kast vers. M104 5-ne kast - hinnavahe oli u. kolmandik.