Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 tagaratta ragin
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Viimati sai käsipidurit talvel kasutatud...

Selline jama, et eile peale käsipiduri kasutamist, hakkas tagumine juhipoolne ratas jubedalt ragisema. Ja hakkas jama peale käsipiduri vabastamist. Võtsin täna ka ratta alt ja keerutasin teist, ratas käib ringi kuid raskendatult. Ragin ei tule nagu klotsidest vaid selle kolvi seest, kus laagergi olema peaks. Ragiseb nagu oleks jube roostepuru kuskil vahel ja sõidukiirusel 30 km kaob ragin ära. Ratas iseenesest ei kolksu ega logise, kuid eriti kõva on ragin just tagurdades, siis kui ratas teistpidi käib. Proovisin ka aerosool õli vahele panna kuhu ainult andis aga ei olnud tulemust, ikka ragiseb. Kurvis keerates ragin muutub kõvemaks.

Oskab keegi öelda, kas rattalaager on õhtal või on käsipidur katki, klots või miskit. Kas käsipiduri klots on eraldi või koos põhiklotsiga?
k2si pidur j22b peale ja ei wabasta 2ra... aga kiiremas olukorraks soovitaks yle waadata sest kui k2sipidur peale j22b ja s6ita nimodi siis saab rattalaager kuuma ja l2heb ka katki... ja ausalt 6eldes Mercedes-Benz jupid ple odawad eriti pr22guse majandus w2rgi juures... aga edu autoga
Asi lahendatud:

Käisin päeval Lesvenis ära. Velg alt, Support maha, seejärel käsipiduri trummel maha. Vedrud olid seal sees katki ja laiali läinudIcon_sad, see seda raginat põhjustaski. Pandi uued vedrud ja nüüd on vaikne sõitaThumbsup.