Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mida arvate mb e300d 1992 kas tasuks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tahaks teada kas keegi teab midagi konkreetsest autost. kuidas on selle vastupidavuse ning ülalpidamis kuludega, palju kütet võtab ning kas ma saan pildi järgi õieti aru, et ta on turbodiisel(kuigi et on pandud 100kw)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...1464d94266
Peaks olema suht pommikindel isend nagu 124 ikka. 100 kW viitaks küll 24-klapilisele vabalthingavale mootorile aga seda hakati panema alles miski 1993 keskel (auto on 1992?). Turbodiisel oli 108 kW...
Kuidas sa pildi järgi turbodiisli ära tunned?
Karl Kirjutas:Kuidas sa pildi järgi turbodiisli ära tunned?
minu teadmist mööda peaks turbodiislile vihjama see, et tal on paremal esitiivas need õhuvõtuavad nagu antud pildilgi.
Minu auto 100 kW vabalthingav aga ribid esitiivas ikka olemas...
Joonas Kirjutas:
Karl Kirjutas:Kuidas sa pildi järgi turbodiisli ära tunned?
minu teadmist mööda peaks turbodiislile vihjama see, et tal on paremal esitiivas need õhuvõtuavad nagu antud pildilgi.

Seda arvamust ootasingi.Ma olen ka koguaeg teadnud,et ribid viitavad turbole....... Tuleb välja,et see nii ei ole,nagu hiljuti selgus.

Kuid auto kohta:kena sisu,lisasi võiks rohkem olla (püsikiirushoidja ja kliima ntx.) ja uuema tüübi välimus võiks kahh olla selle raha eest.Aga nohh,palju asju võiks......Confusedilly:
Samas 1992 ei olnud veel seda 606.910 mootorit ja vanema tüübi vabalthingav oli miski 83 või 89 kW, turbodiisel 108 kW. Tegelikult vahet pole - olgu ta see või teine, osta kannatab ikka. Kui tsiteerida hr v6sa, siis kolmene diisel on ilmselt "piisav" antud kaubalifti liigutamiseks...
... nii turboga kui turbota :biggrin:
Karl Kirjutas:Kuid auto kohta:kena sisu,lisasi võiks rohkem olla (püsikiirushoidja ja kliima ntx.) ja uuema tüübi välimus võiks kahh olla selle raha eest.Aga nohh,palju asju võiks......Confusedilly:

Selle raha eest saaks juba lisad ka... http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
kuid kui suur vahe on turbo ja non turbo vahel ning mis nende kütekulud on
Joonas Kirjutas:kuid kui suur vahe on turbo ja non turbo vahel ning mis nende kütekulud on

108 kW turbol oli pöördemoment miski 30-40 ühikut vingem. Mina saan oma vabalthingavaga linnas miski 8-9 ltr-ga hakkama aga kisub ikka rohkem sinna 9 ligi. Maanteesõitu pole niipalju olnud, et sealt arvestatavat kütusekulu välja lugeda.