Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 300-24 roolisüsteem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Rooli pöörates on hakanud kostma sellist vinguvad häält. Nagu autol oleks seda väga raske teha. Vaatasin ka roolivõimu õlifiltri sisse ja seal kõik õli vahutas. Sõber pakkus, et roolivõimu pump saab kuskilt õhku, ühesõnaga läbi omadega. Rooli on ka suht raske keerata ja vahest poleks nagu üldse võimu. On ka poonud pööramise hetkel. Väike lõtk ka sees. Mis ise pakuksite veaks, kui nii väheste sümptomitega on midagi tarka öelda. Igasugune info kulub marjaks ära. kuna hetkel raha eriti poleIcon_redface, siis tahaks teada ka ohtusid, mis selline asi võib edasi lõhkuda. Kui võim nässus, siis vist hakkab latile?
Ja siis teine küsimus. Kui nüüd tõesti on roolivõimus asi, siis kas w124-jadel on need võimud similaarsed? Või iga mootoritüüp ja kere omab erinevat süsteemi?
300-24 Kirjutas:Rooli pöörates on hakanud kostma sellist vinguvad häält. Nagu autol oleks seda väga raske teha. Vaatasin ka roolivõimu õlifiltri sisse ja seal kõik õli vahutas. Sõber pakkus, et roolivõimu pump saab kuskilt õhku, ühesõnaga läbi omadega. Rooli on ka suht raske keerata ja vahest poleks nagu üldse võimu. On ka poonud pööramise hetkel. Väike lõtk ka sees. Mis ise pakuksite veaks, kui nii väheste sümptomitega on midagi tarka öelda. Igasugune info kulub marjaks ära. kuna hetkel raha eriti poleIcon_redface, siis tahaks teada ka ohtusid, mis selline asi võib edasi lõhkuda. Kui võim nässus, siis vist hakkab latile?
Ja siis teine küsimus. Kui nüüd tõesti on roolivõimus asi, siis kas w124-jadel on need võimud similaarsed? Või iga mootoritüüp ja kere omab erinevat süsteemi?
Hmm 124-jal ei ole roolilatti ,rataste lihtsamaks keeramiseks on tal roolivõimendi roolikarbis ja lammaris uus-vana pump ei maksa ka suurt miskit.Helista 5024722 Imre ,temalt saad sobivuse kohta kõige täpsemalt infot..
Kui autol on nivoo amordid ja/või ASD siis on peal see kahesektsiooniline ehk tandem pump ja selle eest juba osatakse hinda küsida.
Juhul kui ikka on pumbas viga.
Kas öli tase pole langenud, vahuleminnes eeldab ka tavaliselt, et kas esimene või tagumine simmerling lekib ning kui tase madal, hakkabki vahutama!?
õlitase on paigas. õnneks mul asd-d ja nivooamorte pole, kui pole muidugi lihtsalt neid ära vahetatud tavaliste vastu eelmiste omanike poolt. Kas ainult vin koodiga saab teada, kas kunagi nad mul olid?
300-24 Kirjutas:õlitase on paigas. õnneks mul asd-d ja nivooamorte pole, kui pole muidudgi lihtsalt enid ära vahetutud tavaliste vastu eelmiste omanike poolt. Kas ainult vin koodiga saab teada, kas kunagi nad mul olid?

Vaata bagasnikusse varuratta augu nurkades peaks olema paunad, minu mäletamist mööda oli mingi nivoo case selle autoga.
Sain jälle natuke targemaks ja räägin ka teileBig Grin.
Nimelt siis oli tõesti nivoo süsteem peal olnud kunagi. Kuid kuna enam seda pole, siis saab panna ka tavalise pumba. pumbad aastaarvu järgi. Mootor polegi oluline. Sain enda roolisüsteemi korda nüüdseks. Kõik toimib ja mersuga nüüd suvele vastu hea minnaTongue