Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: valge r230 SL55AMG
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ma ei tea kas on juba eespool mainitud, aga väga kuri sl55 amg'l on number "55 AMG".

see mis seal veel kõik peidus on, jääb esialgu minupoolt mainimata, sest ei ole nii lähedal seisev inimene talle, et hakata tema autost ise kirjutama...
voodoo Kirjutas:ma ei tea kas on juba eespool mainitud, aga väga kuri sl55 amg'l on number "55 AMG".

see mis seal veel kõik peidus on, jääb esialgu minupoolt mainimata, sest ei ole nii lähedal seisev inimene talle, et hakata tema autost ise kirjutama...

rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin
R129 Kirjutas:rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin
kas sa mõtled ta uut autot või eelmist?

[Pilt: VH3C8593.jpg]
see on sama hea kui eelmine, ses suhtes, et sama auto aint et kodune facelift. (ma loodan, et ma pange nüüd ei pane, aga 99,99% räägin ma tõtt)
ja midagi on seal siiski rohkemat, kui R129 teab väita... sest tagaratastelt mõõdeti tal üle 600 hepa. igasugu ulmepulle pidi seal veel tekitatud olema, aga ma ei hakka kindlalt midagi väitma, pärast teen ennast narriks (nt. pidi nitro koos kompressoriga kuidagi töötama, nii, et teatud pöörete pealt töötab nitro kah automaatselt)
marek Kirjutas:
R129 Kirjutas:rihmaratas+soft+nitro muud pole seal küll midagi tehtud pole minu teada, aga võibolla eksin
kas sa mõtled ta uut autot või eelmist?

[Pilt: VH3C8593.jpg]

Uus või vana - see on hea kild. Hehe siin mu jutt teatud põhjustel lõpeb Badgrin Badgrin
Kes teab miks see teab Nod

Aga jätkuvalt rihmaratas+soft+nitro. Uusi väljalaskekollesid tal minuteada pole, samuti ei usu et kaasi porditi (kui siis retsept Smile ), ning vaevalt sisselaske drosseklapp koos kompressori ees oleva koonusega suurema vastu vahetati ja ka nukk on ilmselt sama sees.

Eks need jõunumbrid ole seal maksimi dünos nagu nad on. Korraliku tegemisega saab sellest mootorist veel lõhkumata 650 hj + nitro 100 ning siis on ka veel Euro4. Natuke mõnusamad heitgaasid ja 700 hj+nitro on saadavad - nii et arenguruumi on.

Ei aga auto on ilus ja number väga hea.
Arenguruumi peaks kõvasti olema. Kui siin rootslased kiviaja tehnikas mootoreid(M116/117) üle laevad ja saavad sama töömahu juures 600+ hp tagarattast, siis uuemat tehnikat tunduvalt lihtsam sättida, seda siis muidugi 0.8-1.0 bar ülerõhu juures.

Ja 5-käigulised kastid pidavat paremini suurt Nm`i taluma, eks vast põhirolli mängib kasti läbisõit, mis vanadel poole või enam suurem on.
R129 Kirjutas:Uus või vana - see on hea kild. Hehe siin mu jutt teatud põhjustel lõpeb Badgrin Badgrin
Kes teab miks see teab Nod
no ma ei teagi, keegi kuskil võistlustel midagi mainis ("naised saunas stiilis" Smile ). lihtsalt arvasin, et sellise auto omanikul raha on ja sellise tjuuninguga ei tegele.
Kisub OT'ks aga jah, minu andmetel on seal midagi enamat, kui R129 väidab. Aga mine tea, ehk tead sa täpsemalt. Mingi aeg oli võibolla ainult sinu nimetatud asjad... ehk on nüüd miskit lisandunud.
kas see on mingi ulme saladus vää? kui see auto siuke "pühalehm" on mille nime tavainime mainida ei tohi, siis äkki peaks kogu jutu ära kustutama.
Ma räägiks kui ma teaks täpselt millest ma räägin... mootoritest kõneledes pole ma väga kodus. Kui on siin teadjamaid tegelasi (v.a R129, kes mingil määral on kursis juba selle autoga), siis rääkige või vaikige igavesti Smile))
Kiirendusel olen seda ikka näinud, mingit ulme aega justkui ei sõitnud.

Aga vähemalt üks vähestest julgetest, kes Mersuga rajale ronib ja tõestab, et MB`l on tegelikult performance omal kohal.
Autol on custom valjalase ja mingi hea soft! Seda ma tean kindlasti ja isegi nägin! Vxib olla et midagi veel...... ThumbsupNod
ei ole ju se teab mis imesaladus, et autol on uuema tüübi esiosa
olikul Kirjutas:ei ole ju se teab mis imesaladus, et autol on uuema tüübi esiosa


Küla peal räägitakse jah tjuuningust, pole saladus Badgrin
hents99 Kirjutas:Kiirendusel olen seda ikka näinud, mingit ulme aega justkui ei sõitnud.

Aga vähemalt üks vähestest julgetest, kes Mersuga rajale ronib ja tõestab, et MB`l on tegelikult performance omal kohal.

No ega 2000 kg rauda ja 600-700 hj sõidabki sellist aega nagu ta on sõitnud. Samamoodi nagu 1300 kg ja 1300 hj sõidab 9s piiri meie uisuväljakutel ning 8000 hj superatikiga ülevalatud rajal 5 sek paugutab. Igati OK - füüsika kehtib kõigile ju.

Eks nüüd on siis siht silme ees kellele tuleb pähe teha Smile
originaalis oli see pill vist üldse hõbedane ja peaks olema veel see vanema sisuga sl, kus ekraan on kollane-sinine variandiga jne.
[Pilt: 3540352554_6a48f0acae.jpg?v=0]
[Pilt: 3540352810_596bdb3884.jpg?v=0]
vahepeal salaja OMC ära võitnud:

http://www.onemile.ee/tulemused.php


aga no ühtegi püssi polnud ju ka Smile