Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 230CE Automaatkasti jama.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere.

Mure selline, autoks W124 kerega 230CE ,automaatkastiga ,eile õhtul keeldus kast normaalselt toimetamast .Käiku vahetades venitab hirmsasti nagu libiseb,mäest ülesse minnes kaob jõud ära.Kui hoog sees siis kannatab sõita aga kiirendus on null.Neljanda käigu peale vahetades käib tugev jõnks.Õli ja filter vahetatud 30000 km tagasi.Ööseks võtsin aku juhtme maha et äkki kast avarii reziimis aga hommikul oli kõik sama. Kas kellegil on olnud sama jama et kast libiseb?

Tänud
Mart
Palju uus kast maksma läks ja kust ostsid?
Kas kastis piisavalt õli on? Õli mõõdetakse soojalt ning töötava mootoriga.

Libiseda võib ka 10 erineva ve tõttu. Alustaksin pingutustrossist ning vaakumvoolikutest - lõpetaksin kasti hüdroaju lahti võtmisega. Aga kui ise pole asjadega kursis, siis neti teel seda ikka teisele selgeks ei õpeta.

Aku maha võtmine ei aita sellel autol midagi - sest käiguvahetus on 99% mehaanilise "arvuti" töö
Õli tundus olema min ja max vahel.Homme läheb auto töökotta ,siis uuritakse lähemalt.Endal tõstukit või kanalit pole ei sa uurida vaakumvoolikuid kah. Odavam vist ikka kasti remontida, kui romula kast kokku 9000.- koos töödega
mardikas82 Kirjutas:Õli tundus olema min ja max vahel.Homme läheb auto töökotta ,siis uuritakse lähemalt.Endal tõstukit või kanalit pole ei sa uurida vaakumvoolikuid kah. Odavam vist ikka kasti remontida, kui romula kast kokku 9000.- koos töödega
Arvad ,et remont tuleb odavam?
Tahtsin endal lasta kasti remontida ja kõige odavam hind oli ca 10k....kastil olid umbes sinu kirjeldatud vead,loobusin sellest ja ostsin kakasutatud kasti...
mardikas82 Kirjutas:Õli tundus olema min ja max vahel.Homme läheb auto töökotta ,siis uuritakse lähemalt.Endal tõstukit või kanalit pole ei sa uurida vaakumvoolikuid kah. Odavam vist ikka kasti remontida, kui romula kast kokku 9000.- koos töödega

kadaka keldris pannakse kuskil 4-5tonniga teine garantiiga kast alla.
Päris head hinnad ikka Eestis - eks seepärast meil ka majandussurutis on, keegi ei taha tööd teha vaid ratsa rikkaks.

Kui näpud küljes seisavad ja kuskil tõstuk olemas siis saab kasti suht lihtsalt kätte. Tagasipanekul on ainult üks ohtlik koht, aga kui see ära seletada siis pole ka miskit hullu.

Kasti sees - see ei ole KOSMOS. Kõigepealt peab vaatama mis asjad läbi on ja siis uuendama hakkama. Tõsi kõige suurem lintpidur maksab 6 kilo - kuid netis on ka B varuosi müüa ja suht Ok hinnaga terved komplektid. Kui kast tõesti ULME läbisõiduga pole ning keegi katkine pole seda ka kõvasti retsinud siis on ikka tavaliselt lihtsamad vead. Mõni tihend, mõni soditükk vms. Kast vajab ka korralikku reguleerimist (loe õige pakusega terasketaste vahetust + õige pikkuseda pulgakeste vahetust). Aga see töö tasub siis ette võtta kui ikka auto soov pikemaks ajaks.
Homme töökotta eks siis saab targemaks mis kastil häda.Jama lugu Masu ajal igal juhul.
Märjamaal 250d automaatkasti rem.1700kr.
neeme210 Kirjutas:Märjamaal 250d automaatkasti rem.1700kr.

Icon_eek
Aasta tagasi küsisid selle summa ainult kasti mahavõtmise ja tagasipaneku eest!?
Täna sai siis Viljandi Silberis käidud. Õli oli normis aga kasti juures vaakumklapp ei pidanud.Sai klapp tellitud ja teisipäeval remondi aeg kirjas ning siis ka klapp kohal.Siis kirjutan uuesti kas oli klapi viga või mitte,loodame et on.
liisel Kirjutas:Kasutatud kast, koos remondi ja igasugu häälestamistega ... 9000... (ebaõnnestunud ost, sest kast ei toimi siiani nii nagu peaks, aga kuna ma ei oska selgitada tema tööd, siis toimib seni kuni toimib) ... tuttava tuttava kaudu ostsin. Ei ole täpselt selle auto kast... Ühesõnaga kuskilt romulast on kast toodud
Rikkad inimesed siin, ma vaatan.
Omal aja, kui lasin 4-ja silindrilisel kasti vahetada, läks kokku mingi 3k. pudinatega.
Truck tõi kasti ja Imre juures vahetati ära.
See 4-ja silindrilise kasti vahetus on käkitegu - pool päeva lõunapausiga.
W124 V8 kasti vahetus - vot see on tõesti "pornograafiline etüüd kahel käel" e. terve päev(ma 4x seda teinud juba RolleyesRolleyes).
Kap. remont on mul läinud ühel kastil 6650.- kõik sisu, teine kast 5500.- korv, ketas, lint.
Ja tegu V8 kastidega.
10k.+ remont on juba 5 käiguline automaat.
Tere.

Eile siis sai Viljandi Silber lõpuks vahetatud selle käigukasti vaakumklapi,mille tellimine oli nende jaoks ikka väga raske ülesanne.
Sellest aga automaat kasti töö ei paranenud libiseb ikka edasi ja käigu vahetab väga pika aja peale.
Kuna autol tühikäik lonkab ja peale suht suure raha summa investeerimist ning diagnostika vahel jooksmis,probleem ei kadunud siis loobusin remontimisest ,et saada ideaalseks tühikäiku.Silber peale klapi vahetust arvas aga et mootor on hoopis jõuetu ning sellepärast ei vaheta käiku? Samuti üritas remondimees tühikäiku paremaks saada aga minu arust on ta peeti rohkem keeranud hooopis.
Mis tarkade klubi läbi neti oletab, kas ikka kast jamab nagu mina arvan või mõjutab kasti kehv mootori töö? Samas auto on sõitnud lonkava tühikäiguga pea 1,5 aastat probleemideta.
Mootori töö ei mõjuta kasti libisemist. Karta on, et sul on seal midagi muud lahti - "aju" tuleks ära puhastada ning uus õli koos filtriga sisse panna.
Mootori tühikäik - lase korda teha! 1,5 aastat ja pole siiamaani korda saanud - valede remondimeeste juures ilmselt käinud; ega igas Silberis vanade pritsete mehi tõesti pole.
Tühikäiguga käinud kolm korda erinevate diagnostikute juures,pluss veel muud doktorid.Vahetatud meeletu hulk osasid aga korda pole saanud ja mingi hetk loobusin. Kuna kas jälle viga ei leitud või vaheta igaks juhuks see jupp ära.Vahetad ära aga ikka lonkab.
Kastiga ei teagi mida teha .Hirmus tahtmine auto maha müüa aga samas kahju kah.Peab vist ikka võtma kasti remontijalt pakkumise palju remont maksma võib minna umbes.
Vähemalt sain nii palju selle kasti jamaga targemaks et Viljandi Silberit kylastasin esimest ja viimast korda.Teenindus alla igasugust arvestust.
Ega selle mootori tööle panekuga ongi tihtipeale sedasi, et mitu asja on ära väsinud. Näiteks kui masin ei käi kuid remondimees näeb viletsaid küünalaid, siis tuleb need esmajoones välja vahetada - see muidugi ei tähenda et viga sellega kohe ära kaoks. Lihtsalt sittade küünaldega ei tööta ka muu ja KORRAS süsteem tavaliselt. Ja seega pole mõtet üldse enne edasi minna kui üks lüli on korras. Klient aga vaatab tavaliselt asjale nii - näh kästi küünlad ära vahetada aga asi ei paranenud - mõtetu diagnostik.
Kui soovid tühikäiku korda seada, siis võid minuga privas ühendust võtta - annab ehk midagi soovitada, pead ei anna.

Seoses kastiga - need remondimehed ei taha 722.3 kaste (neöjakäiguline) remontida. See on suht tänamatu töö. Alustada tuleks läbipesust - secman siit foorumist kõige värskemalt seda teinud. Kõige paremini saab ikka ise tehes.
Tühikäik - tuttav teema! Ise loobusin, käib niikaua kui käib. Kui enam käima ei lähe siis vaatab. On remondi tulemus pärast näha ja remonti minnes selge põhjus - ei lähe käimaIcon_lol

Ostsin bensiinimootoriga auto põhimõttega, et lihtne mootor ja odav remont. Kahjuks diislid käivad nagu siidi.
Tühikäiguga ikka palju juppe vahetatud ennem kui loobusin.Panen lühikese ajaloo privasse.
Kasti läbi pesule mõtlesin isegi ,lugedes secmani posti.Aga kui pilti nägin, kasti aju pinnalotusest ,arvan et ei saa selle tööga ise hakkama.
Kui aju kokku ei saa ja lähen jubinad kilekotis mõne remondi mehe juurde ,siis saadetakse kindlasti kiiresti pimedasse kohtaBig Grin Vähemalt ise teeks nii;D
No secman tegi tõesti imet kiskudes kõik kohe poegadeks - mina ise tegin nii, et ikka jupphaaval ja sain kokku ning töötas.
Tere.
Täna siis yle pika aja mõtlesin et paneks korra auto käima ning vaataks mis teeb.Tundub et ei olegi vist kasti jama, kuna koha peal tuuritades mootori pöörded enam üle 4000p/min ei lähe.Vajutad gaasi põhja ja 4000 ja kõik.Kas on kellegil uusi ideid mis teha? Läbi neti muidugi paha autot remontida aga äkki kellegi olnud sama juhus ja saab midagi ise kontrollida.
Lehti: 1 2