01-06-2009, 01:21 PM
01-06-2009, 01:58 PM
Kena auto, samas võiks palju rohkem infot olla ja pilte. Soovitan võtta eeskujuks see teema -> http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891&page=1
01-06-2009, 02:58 PM
HotPapa Kirjutas:Kena auto, samas võiks palju rohkem infot olla ja pilte. Soovitan võtta eeskujuks see teema -> http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=11891&page=1Heh... just lõpetasin selle teema viimase postituse lugemisega. Super!
Teema loomise mõte tuli mõni tund tagasi ja seega oli see ainuke pilt, mis arvutist leidsin. Auto ise on maal Lihulas ja kui sinna saan, eks siis teen ka pilte ning lisan ka siia. Ehk on mahti ka pikem jutuke lisada.
EDIT: Nagu lubatud sai siis pilte juurde (lisasin esimesse posti)
18-06-2009, 09:54 AM
See aasta on täitsa huvitav 123-e kohta! Mina pole isiklikult näinudki ühtegi peale 1984nda aasta kolme! Aga auto on ilus, väga ilus, mulle meeldib! Keep up the good work!
18-06-2009, 11:00 AM
Lahekas Kirjutas:See aasta on täitsa huvitav 123-e kohta! Mina pole isiklikult näinudki ühtegi peale 1984nda aasta kolme! Aga auto on ilus, väga ilus, mulle meeldib! Keep up the good work!
Ai kurja.... ei tea kust ma selle 86 sinna võtsin/kirjutasin. Nüüd parandatud (ja pisut häbi ikka ka)
Funktsioon, millest sellel autol puudust tunnen on püsikiirusehoidja. Ehk targemad valgustavad, kas on üldse olemas niisugune, mis sobiks just sellele mootorile.
Kui ei ole siis peab vist hakkama omale selgeks tegema, mismoodi see püsikiirusehoidja töötab ja mõnda sinna peale sobitama hakama...
18-06-2009, 02:10 PM
Factor Kirjutas:Ai kurja.... ei tea kust ma selle 86 sinna võtsin/kirjutasin. Nüüd parandatud (ja pisut häbi ikka ka)On olemas küll. Mu vanal autol oli tehasest tulles juba olemas (230CE). Ei tea ainult kui terveks see süsteem mul pärast avariid jäi. Proovin millalgi uurida.
Funktsioon, millest sellel autol puudust tunnen on püsikiirusehoidja. Ehk targemad valgustavad, kas on üldse olemas niisugune, mis sobiks just sellele mootorile.
Kui ei ole siis peab vist hakkama omale selgeks tegema, mismoodi see püsikiirusehoidja töötab ja mõnda sinna peale sobitama hakama...
18-06-2009, 06:01 PM
Universaalseid püsikiirusehoidjaid pakub peaaegu iga autoelektroonikaga tegelev töökoda. Iseasi on muidugi nende hind ja paigaldamise hind, kui just ise ei taha teha
18-06-2009, 06:04 PM
Mida see number 86 pealkirjas tähendab?
22-06-2009, 03:17 PM
Karl Kirjutas:Mida see number 86 pealkirjas tähendab?No see peaks olema aasta arv millega ma ekslikult sinna kirjutasin. Pealkirjas jäi parandamata sry!
22-06-2009, 03:18 PM
Toomaz Kirjutas:On olemas küll. Mu vanal autol oli tehasest tulles juba olemas (230CE). Ei tea ainult kui terveks see süsteem mul pärast avariid jäi. Proovin millalgi uurida.
Oleks tore!
22-06-2009, 03:25 PM
Lahekas Kirjutas:Universaalseid püsikiirusehoidjaid pakub peaaegu iga autoelektroonikaga tegelev töökoda. Iseasi on muidugi nende hind ja paigaldamise hind, kui just ise ei taha tehaIkka tahaks iseteha. Selliste hobiautode toredus seisnebki ju isetegemises.
No mutrivõtit oskan vahest ikka käes hoida ja elektroonikaga saab ka hakkama (amet selline elektroonikaga seodnuv).
Lihtsalt ei tea milline on püsikiiruse toimimise loogika.
Enamasti vist mehaanika pannakse liikuma vaakumiga, vaakumi klappe juhtides või kõigeõigem oleks vist trosseliga. Mootori pöörded võetakase vist impulsina auto ajust või siis tahomeetri või süütepooli pealt.
Kuidas on määratud kiirendus, kas mingi ajalise konstandiga?
Kuidas fikseerida kiirus, uuematel saab selle jälle ajust välja lugeda aga sellisel autol ju trossiga spidometer. Kas pannakse trossile impulssandur vahele (ühel Doge RAM bussil olen sellist näinud). Või arvutatakse see käigu ja pöörete andmetega, kust siis saada signaali, et mitmes käik automaadil sees? jne....