Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 m117 Hüdrotõukurid mehhaaniliste vastu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus kogenumatele kuuemeestele (ja muidu teadjamateleNod).

Hakkas huvitama, mis juhtub kui vahetada hüdrotõukurid mehhaaniliste vastu, st kasutada hüdrotõukurile mõeldud nukkvõlli kuid mehhaanilisi tõukureid?

Mehhaanilised tõukurid peaksid laskma pöördeid kõrgemale, kuid neid tuleb ~20-30 000 km järel timmida.

W108 4.5 mootori omad peaksid vist üks-ühele sobima?

On keegi seda mõtet teostanud? poolt/vastuargumendid?
See on hea idee, ma pole ise leidnud selliseid.
Et komplektist asja saaks, tuleks ilmselt asendad klapivedrud(välised) tsipa jäigemate vastu(kuigi usun, et stock on enam kui küll, nagu MB puhul ikka), nukkvõlli hammasrattad teha seadistatavaks.

Peaks proovima, mul omal ka väike mõte kõrgemapöördeline V8 teha, kuna mootor jääb vabalthingavaks. Kaane disain on suht hea.

Edit: Kui ma 5.0 M117 mootori Ralaki käest ära saan osta ja pukki panna, siis hakkan igasugu katsetusi tegema.

Detali.ru lehel ei näita W108`l 4.5 mootorit.

Lähen kohe välja, vaatan, mis seis W116 3.5 V8 klapikambrikaane alt paistab.


Aga esimene asi, mis üldse mootori tuunimisega kokku käib on kontrollitav süüde ja pritse ehk programmeeritav aju. Muidu ei ole sul pöörde tõstmisest mingit tolku ega saagi seda teha.
Ega MB jagaja ise mootorikiirust ju ei piira nagu vanadel karpamasinatel.

Kõige odavam tuuning on ikkagi EFI. Kui väheks jääb, siis sealt edasi juba, aga edasine minek sõltub ikkagi eelneva olemasolust.

Kui ma varsti oma 4.2 juustuga stock 5.0 või 5.6`le veerandmiilil koti pähe tõmban(enne kui dünos pole käinud, siis kindlalt midagi ei väida), siis saad teada, mida teha.
Kui kõik läheb hästi, saan sulle ehk pakkuda ühe, millele kotti pähe tõmmata Icon_cool

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W108 näitab, et peaks olema küll 4.5 M117 plokk .
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M117_engine

Saan aru, et oled EFIt edukalt mersudele peale istutanud, mis selleks tegema peab, millist võitu sealt oodata on ja kuhu kanti eelarve w126'l jääks, et süsteem toimima saada?
Oota tsipa, täna saan loodetavasti lõplikult käima EFI`ga.

Siis lisan ka bolt-on kit`i hinna. Hetkel käis aju testimises ja nüüd valmis, et külge panna.

Lisaks pöörde tõstmise kohta:

Niisama pole mõtet pöörete piirajat tõsta, üle piiraja peaks ka veel efektiivne ala olema. Kas nende nukkadega seda on, ei oska öelda enne kui pole dünos käinud.
Ja teine asi ongi nukkade reguleerimine, ilmselt on vaja nukkvõlle keerata seoses kõrgema pöördevahemikuga.
See on kõige väiksem mure, et saada klapiajamit tugevamaks, siin tuleb veidi custom tööd teha. Tsipa treida, mõõda, tellida vedrusid. Võimalik on teha ka custom nukkvõll, mida ma ka mõne aja pärast teha üritan.
Jääme paketti hinda huviga ootama Smile
hents99 Kirjutas:Lähen kohe välja, vaatan, mis seis W116 3.5 V8 klapikambrikaane alt paistab.

Mis sealt klapikambrikaane alt paistis? Icon_cool? oled mehhaanilised või hüdrod?