Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S 400, millised on soovitused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vabandan ette kui sama asi peaks olema juba läbi jooksnud aga mina ei osanud leida.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Läbisõitu nagu on aga ka hind sellevõrra meeldiv. Eelkõige ootaks kommentaare mootori ja käiguosa haldamiskulude ja kestvuse kohta.

Tänud ette
400 cdi mootori kohta peaks siin foorumis teemasid olema küll. Kas just 220 mudeliga seoses aga muude mudelitega seoses kindlasti, kas just mingi ML-i teema läbi ei jooksnud?
Hinda vaadates tuleb naer suhu kui mõelda, mida mõni siin oma vana amortiseerunud W140 eest saada tahab Big Grin
Ls. Selel vaevalt õige on aga masin on ka aastast 2004 nii et äkki tõesti. Lisad ja valge nahk ka olemas. Mida üks hing veel soovida oskab?
Kui tehniline pool ka ok siis juba paneb see juba ka ennast mõtlema Big Grin
4-liitrist diislit üldjuhul teadjamad ei soovita. Las kommenteerivad need, kes rohkem asjaga kursis, minul tehti see valik silberiga seotud inimeste poolt suht kiiresti maha...
Hind on vast sellepuhul soodne, et see on tagasi tulnud liisingu auto. Hind on veel koos käibegaIcon_biggrin
Ardo Kirjutas:Hinda vaadates tuleb naer suhu kui mõelda, mida mõni siin oma vana amortiseerunud W140 eest saada tahab Big Grin
Ls. Selel vaevalt õige on aga masin on ka aastast 2004 nii et äkki tõesti. Lisad ja valge nahk ka olemas. Mida üks hing veel soovida oskab?
Kui tehniline pool ka ok siis juba paneb see juba ka ennast mõtlema Big Grin

Muu informatsioon: Esmane registreerimine Belgias 2002 !
See muudab väga palju.
Aga S hinnad lähenevad juba 100K http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1
5.0 bensukad on üldse odavaks läinud. 750 Buumerid eriti Sad
Ardo Kirjutas:Hinda vaadates tuleb naer suhu kui mõelda, mida mõni siin oma vana amortiseerunud W140 eest saada tahab Big Grin
Ls. Selel vaevalt õige on aga masin on ka aastast 2004 nii et äkki tõesti. Lisad ja valge nahk ka olemas. Mida üks hing veel soovida oskab?
Kui tehniline pool ka ok siis juba paneb see juba ka ennast  mõtlema Big Grin

nojaa sinujutujärgi peaks w140 olema punnsimast odavam? su ee klass on ssist kallim?

krt mõni hing ikka ei soovi valget nahka, mõni soovib näiteks musta.
Siinne kasutaja Rolz vist omas 400 mootorit G klassil ja ei ole nurinat kuulnud. Seevastu mujalt on diisel V8 kõvasti piki päid ja jalgu saanud. Turbo reguleerimise hoob kiilub kinni (lahend uus torbo x2); EGR klapid x2 jne. Ei ole harvad kus toimub pidev ringlus nende osade vahetusega - lõpetades on esimene osa juba uuesti puru läinud. Samuti on 400 oma suht suure väände tõttu kaste lõhkunud. Ilmselt on stuttgart liiga nõrgad süsteemid alla kruvinud, sevastu näiteks 700-800 NM omavad AMG ja bi-turbo bensukad ei ole veel Eestis kastidest jagu saanud.
Teades-kuuldes oma tuttavate jutte 400'sest diislist, siis ma pigem ei soovita seda lihtsalt. Ma ei hakka päris konkreetseid fakte välja tooma, sest ilmselt ei teaks millest räägin. Aga teada on, et asju, mis seal peesse võivad minna on rohkem, kui bensukal. Samuti ei ole need jupid odavad, mis minna võivad. (käigukast - siin arutatud proble, tosool kastis; pihustid; turbod jne). Ma nüüd ei tea, kas tollel konkreetsel mudelil on see oht nii suur, kui mõndadel e-klassidel (tosoolijama nimelt) jne...
Aga eks neid diislimootoreid kirub ikkagi bensukummardaja. Ütleme nii, et kui pappi on siis mina annaks minna (kerge varuga).
soul Kirjutas:Aga S hinnad lähenevad juba 100K http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?..._missing=1

S-i võib osta väga erineva hinnaga, aga mida sa selle hinna eest saad?
Selle samase W220-e eest 99-00 a. küsitakse 119 000.- kuni 280 000.- ehk siis üks 110 000 mahub ilusti veel vahele... Tõenäoliselt on võimalik see 119 000.- maksev S kaubelda ka 100 000.- le või siis vähemalt 105 000.- ja edasi hakkab üks "kammaija"...
  Mina sain Mercedes-Benz omanikuks läbi juhuse: 2001a. 3,0 TD Patrolit müüa ei õnnestunud ja vahetust peale selle S-i ka normaalset ei pakutud, ei ma kontrollinud midagi ei Silberis ei kusagil, mulle S ja 60 tonni ning tehing oli minu meelest hullult hästi korda läinud.
   Nüüd mais olen sellega kulgenud täpselt aasta ja remondile on läinud 70000.-
Nii-siis, kuidas võtta "vötame mönuga", sõita on super, hullult olen rahul autoga, tõenäoliselt jäängi MB-ga kulgejaks.
  Enne ostmist KONTROLL JA VEELKORD KONTROLL, ERITI DIISEL JA AIRMAATICU OSAD (vedrustuse remont on eriti valus)
jansa48 Kirjutas:  Enne ostmist KONTROLL JA VEELKORD KONTROLL, ERITI DIISEL JA AIRMAATICU OSAD (vedrustuse remont on eriti valus)

sekundeerin. 400cdi-ga kogemust otseselt ei ole, küll aga on kogemusi pisemate cdi-dega - täiesti sõltub isendist aga kui on väsinud pritse- või turboga mootor siis on kulutused üsnagi märkimisväärsed. airmaticuga sama lugu - kui töötab siis sõidad ja plaksutad käsi, kui väsima hakkab, siis on kulutused vägagi ebameeldivad.
rääkides autod.ee platsilt ostetud autodest: isiklikele kogemustele tuginedes julgen soovitada sealt ostmist. "garantiiperioodil" ilmnenud vead remonditi omade kuludega ilusasti ära (juhtus nii, et ostetud auto jahutusega olid probleemid ning seetõttu olid kõveraks läinud plokikaaned) ning reeglina sealt otsest saasta ei ole saanud. sinu poolt näidatud auto oli varustuse poolest üsnagi ideaalilähedane - suhteliselt harvaesinev kombo: distronic, keyless, webasto.
Tänud, kes ei pidanud paljuks oma soovitusi jagada.
Mina kaldun arvama, et just sealt need jutud tulevad, et sõber rääkis ja see rääkis jne aga fakte ei hakka välja tooma....

G-l on all w140 kast, seega kasti ja väändeprobleemid kaovad ära.
Minu kogemus 4 aastat igapäevaselt kokku 120 000 km:
1) 2 pihustit. Kuna V8 ja pihustite tööga tasakaalustab mootorit, siis sulgeb kütuseklapi kui mõni ihutsi lekkima hakkab. Ehk ainult service ja mõned miljonid närvirakud kuna ei lase käima minna, puksiir ja service, õnneks on hinnad oluliselt muutnud, nüüdseks pihusti mingi 3800 kr.
2) Drosselklapp, vanadusse surevad, hind mingi 4000 kr
3) Genekas - vesijahutusega kinnine "parandamatu". eluiga kuskil 100-150 000 km. Boschi vahetusfondi oma oli 12 000 kr.
Kipun arvama, et need keti väljavenimise ja turbote ülesütlemise teemad on pigem tulnud sealt, kes omale mingi 2x või 3 x odomeetri ringiga "maasikad" ostnud ja siis ennast tühjaks kiruvad...

Muideks, ma ostaks pigem just sellise lS auto, kui mõne 100-140 000 km sõitnud auto, kuna võid kindel olla, et genekas, drossel klapp ja EGR klapp on vahetatudBadgrin

Aga on mis on, 560 Nm just CDI pöörete/momendi jaotamise suhtes annab meeletu dünaamika, mida ei asenda miski...
Ja võrreldes 5,0 bens. oluline küttekulu vahe.