Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S 600 2000.a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitused!
Jäi silma auto24-s selline aparaat:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Kuna otsing 5,8 V12 kohta ka midagi ei leidnud, siis küsiksin, kas keegi on antud mootoriga autoga kunagi kokku puutunud? Varuosad on kallid nagu S-l ikka, aga kas peale mootori on veel midagi erinevat?
Arvan, et nii nagu ka W140-l, on sellel üks suureks kuluosaks esisilladetailid, sest V12 ikka natuke kaalub ja Eesti tänavad on sellised "toredad", mis esisilla eluiga ikka hästi lühendavad. Samas, kui otsid autot ainult nt linnade vahel sõitmiseks ja kitsastel augulistel tänavatel ei tiiruta, siis on see ilmselt suht täiuslik masin. Kui inglise keelt mõistad, siis:

As with each new S-Class, the W220 was technologically advanced at the time of its launch, bringing in new innovations such as Airmatic air suspension, Active Ventilated Seats (which used miniature fans in the seats to move air through perforations), keyless entry and ignition, radar-controlled Distronic distance-aware cruise control, and a cylinder deactivation system called Active Cylinder Control for the S500 and S600 models, which improves fuel consumption and reduces emissions. All were pioneering innovations at the time of the W220's conception. 4Matic all wheel drive was introduced to the North American S-Class for 2003.

See on väga hea asi, et masin endal vahepeal pooled silindrid vahelt ära lükkab!
Pole ise muidugi mingi suur teadlane selle S-klassi alal, kuid ehk seegi info natuke aitab sind. Eks tulevad teadjamad mehed ja räägivad rohkemSmile
Õhkamordid pidid suht ebatöökindlad ja kallid olema. Üldse ju kvaliteet langes 90-ndate lopus ehk W220 väljatuleku ajal. W140 peaks veel viimane "õige" S-klass olema.

Samas hind on muidugi ahvatlev aga kõik sõltub siiski konkreetsest autost-Silberis täisdiagnost (1530.-) tasub ennast kindlasti ära.
Hinna koha pealt võin veel nii palju öelda, et 150000.- on nõus ära andma.
Nii palju sain veel targemaks - piduriklotsid, kettad erinevad tava S-st (ma ei tea kas see jutt ka õige on).
Loodame, et klotsid-kettad teised (loe: suuremad vms.). Kunagi sai täislisadega (loe: suurima võimaliku tühimassiga) ja nelja-viit (ei mäleta täpselt) inimest sisaldavat W140 S600L-i 250-ne pealt paar-kolm korda nulli pidurdatud, pidurid läksid ikka haigelt suitsema, isegi 18" velgede juures tundusid kettad üliväiksed olevat!
S600 ja S320 esi ketaste vahe on a'la 150.- aga tagumiste vahe on juba 500.- tükk! Esimestega ei ole hullu aga tagumiste ketastega nagu see vahe on ikka olemas Icon_smile
Samas, tihti sa kettadi ikka vahetad? Mitte eriti ju!
S600 -l on ka mitte lihtsalt airmatic vaid ABC. sillaremondi elad vast üle, minu kogemuse järgi ei ole 220 sild kuigivõrd hapram meie oludes kui 203 c-klassil, õõtsad-puksid-sarniirid on ka samas hinnaklassis, amortidega on muidugi teine lugu. mina isiklikult soovitaksin sul ostma hakates auto üles tõsta ja amorte lasta põhjalikult uurida ning seda just visuaalselt - kui amordi solenoidide kinnituskohad on "ära näritud" siis arvesta ~7000 kr kasutatud amordi hinnaks ning ~20000kr uue amordi hinnaks. muud osad on üsnagi normaalse hinna eest saadaval.
ervg Kirjutas:kui amordi solenoidide kinnituskohad on "ära näritud" siis arvesta ~7000 kr kasutatud amordi hinnaks ning ~20000kr uue amordi hinnaks. muud osad on üsnagi normaalse hinna eest saadaval.

S600-l on amordi hinnad erinevad, alates 18 000.- kuni 30 000.-  Vot, ei teagi, millest nii suur hinnavahe, äkki leidub siin teadjamaid tegelasi?
Aga muud silla osad on tõesti, täiesti arvestavasse hinnaklassi lux auto kohta.
Taffinaff Kirjutas:
ervg Kirjutas:kui amordi solenoidide kinnituskohad on "ära näritud" siis arvesta ~7000 kr kasutatud amordi hinnaks ning ~20000kr uue amordi hinnaks. muud osad on üsnagi normaalse hinna eest saadaval.

S600-l on amordi hinnad erinevad, alates 18 000.- kuni 30 000.-  Vot, ei teagi, millest nii suur hinnavahe, äkki leidub siin teadjamaid tegelasi?
Aga muud silla osad on tõesti, täiesti arvestavasse hinnaklassi lux auto kohta.

ühed on airmaticu amordid, teised on active body controli amordid. minuteada ei tohiks 600-l airmaticut olla kuid võibolla ma eksin.
Minu arvates on suurimaks miinuseks mootor. See vabalthingab V12 ei ole just parima variant - mine üks aste ülespoole (bi-turbo) või siis võta V8. Viimane astub peaaegu sama reipalt ja on palju sõbralikum kui paranduseks läheb. Ja usu parandust sul ikka tuleb kapoti all teha (süütepoolid, silindrite väljalülitamise süsteem). Airmatic ei ole ikka päris see mis ABC ja selle asemel ma eelistaksin juba tavalist vedru/autot. Liiga kapriisne on see õhu värk lihtsalt (meie teedel)
R129 Kirjutas:Airmatic ei ole ikka päris see mis ABC ja selle asemel ma eelistaksin juba tavalist vedru/autot. Liiga kapriisne on see õhu värk lihtsalt (meie teedel)
mitut tavalise vedrustusega w220 sa näind oled? Smile
Minu kogemused baseeruvad w215 CL600-ga, mis peaks ka tegelikult S-klassi põhjale olema ehitatud. Mootor on ok, ainult jupid päris kallid. Omast käest tean generaatori, starteri ja küünalde hindasid, mis on vastavalt:26000, 18800 ja 24X 325 (sisaldab mingisuguseid kummilutte). Jaanis ütles, et küünalde vahetus tuleks teha iga 100000 tagant. Airmaticuga on nagu ta on, osadel veab, osadel mitte. Sarniirid ca 300.- tk, õõtsad 4300.- tk.
marek Kirjutas:
R129 Kirjutas:Airmatic ei ole ikka päris see mis ABC ja selle asemel ma eelistaksin juba tavalist vedru/autot. Liiga kapriisne on see õhu värk lihtsalt (meie teedel)
mitut tavalise vedrustusega w220 sa näind oled? Smile

ABC-l on ju tavaline vedru Smile aga mõtlesin, et airmaticu ning 220 asemel eelistaks siis juba 211. Aga 600 mootoriga pillidel on ilmselt kõigil ABC mitte airmatic.
R129 Kirjutas:
marek Kirjutas:
R129 Kirjutas:Airmatic ei ole ikka päris see mis ABC ja selle asemel ma eelistaksin juba tavalist vedru/autot. Liiga kapriisne on see õhu värk lihtsalt (meie teedel)
mitut tavalise vedrustusega w220 sa näind oled? Smile

ABC-l on ju tavaline vedru Smile aga mõtlesin, et airmaticu ning 220 asemel eelistaks siis juba 211. Aga 600 mootoriga pillidel on ilmselt kõigil ABC mitte airmatic.

Vabandage minu teadmatust, kuid miks 600-sel on tava vedrud kui väiksematel konedel õhkvedrustus? moto kaalu pärast? Kuidas mugavus on ABC vs. airmatic ?
Minu meelest on mu 600-sel mõlemad, Active Body Control ja Airmatic.
ABC - tavavedru + vedru peal õlipadi millega autot õiges asendis hoitakse.

Airmatic - õhkvedru

ABC on kallim uuena tellides ja töökindlam; kuid kui lendab siis on ta jällegi kallim kui airmatic.

Airmatic on eilnepäev võrreldes ABC vedrustusega. Viimane on ikka kõvasti kiirem kui uimane õhksüsteem.
R129 Kirjutas:ABC - tavavedru + vedru peal õlipadi millega autot õiges asendis hoitakse.

Airmatic - õhkvedru

ABC on kallim uuena tellides ja töökindlam; kuid kui lendab siis on ta jällegi kallim kui airmatic.

Airmatic on eilnepäev võrreldes ABC vedrustusega. Viimane on ikka kõvasti kiirem kui uimane õhksüsteem.

Sain jälle targemaks.