Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 tühikäik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist.. tahaks teda palju w124 benz. ( 1986 aasta) tühikäigu pöörded olema peaks? mul umbes 600 ja mootor puterdam hullult...
autol katalisaatorit pole ja seega ka mitte lambtat..
See ,et autol katti pole ,ei tähenda ,et tal lambdat kohe ei peaks olema
pole mina veel ühtegi 124 näinud, millel puudub lamda bensiini mootoritel..
okei aga kus kohas see on siis ? tavaliselt ju kati küljes
minu omal kuskil 800-850..k2ib normaalselt
üks point veel mul pole paberites ka katti ja üks auto remontija ütles et see loll jutt et lambta on et lambtat pole ja et ma ütleks neile kes vastu waidlevad et tehku piltBig Grin
mu isal w124 260e kati ei olnu isegi vin koodi järgi ja lamda on, ja see ei tähenda et kui lamda on siis peab kat olema
no aga 2kki teete siis pildi kus see on sest mul seda vist ei eksisteeri olen ma siis loll w6i pimeBig Grin
ma luban sul isiklikult oma auto alla roomata ja pilti teha Icon_lol Icon_lol



Big Grin irwe... aga jh ma ei hakka sellep2rst kuhugi s6itma et pilti teha... aga jh mul pole lambtatBig Grin
Big Grin nojh.. aga se lambpta kyssa ei olnudtki juu.. se oli tyhik2igu kohtaBig Grin et puterdab vms.. ja yhtegi juhet mul sinna ei jookse sest mul on ainult wahe pytt( mitte katalisaator) ja l6p pytt..
ja kui katalisaatorit auto pole siis pole lamdat sest labta rekullib kytusesegu ( kui on liiga rikas siis w6tab kytte w2hemaks ja wastupidi) sest katt l2heb katki kui liiga rikas segu on sest seal sees on plaatina ja roodium ja weel wist midagi igatahes kui liiga rikas segu on siis l2heb umbe ja kui kati pole siis polegi lambtat waja juu.. aga jh minu kysimus oli palju kellegil tyhik2igu pöördeid on ja mis w6ib puterdamist p6hjustada .. ja leidsin omal wea ylesse.. mul s22rekad hakkavad l2bi minema ja tahamab kyynlad 2ra( sest 6li lekib) ja siis hakkab puterdama ja kaob m6ni pytt ka wahepeal 2ra ja autol t6mmet poleBig Grin
Normaalne. Mul endal võib ka ühel pillil siis sama jama olla. Olen siin igasuguseid asju kahtlustanudSmile
Aga muide Lambda andur mõõdab heitgaasidest hapniku sisaldust ja reguleerib vastavalt kütuse annust õhuhulga kohta. St kui on palju hapniku heitgaasides, siis tuleb kütust lisada(segu rikkamaks teha), ja vastupidi. Katalüsaator on selleks, et masin vastaks euroopa rangetele heitgaasi normidele. Katalüsaatoris pidavat olema mingid lämmastiku(vms) ioonid mis otsivad endale kaaslasi(CO).
Muide Katil on töötemperatuur mille juures ta paremini töötab ja vananedes see temperatuuri vajadus kasvab. Nii, et kui kellelgi kat ja ülevaatuselt ei tahata CO-ga läbi lasta, siis ajage Kat ikka korralikult gaasitades kuumaks. Ise olen ühe Ford Galaxyga imet teinud niimoodi. Sõitsin pikalt esimese käiguga gaas põhjas ja siis kohe ruttu andur perse ja oligi näit käes. Palju raha sai kokku hoitud