Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 300e, külmana jube tõmme, aga soojana nagu võrr
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
äkki mõni filter umbes?Smile
taaviw126 Kirjutas:äkki mõni filter umbes?Smile

Oleks see ainult nii lihtne, filtrid on kõik vahetatud. Kunagi aastaid tagasi käis kusagil diagnostikas ka, seal ei suudetud midagi teha. Ainukese asjana sai tühikäigu paremaks, sest tühikäigulüliti vms ei rakendunud.
teoreetiline mõttejada..kuna heitgaasid on olematud ja samas kylmalt käib..ilmselt lahja segu pärast kylmkäivituspihusti töö lõppemist..
võimalik õhuleke peale siibrit..suurima tõenäosusega kolle ja pritse vahel olevas kummiliites..kuid võib ka muud olla..kuid yhine nimetaja on õhuleke..
intsuonu Kirjutas:teoreetiline mõttejada..kuna heitgaasid on olematud ja samas kylmalt käib..ilmselt lahja segu pärast kylmkäivituspihusti töö lõppemist..
võimalik õhuleke peale siibrit..suurima tõenäosusega kolle ja pritse vahel olevas kummiliites..kuid võib ka muud olla..kuid yhine nimetaja on õhuleke..

see väga hea mõte mida vaadata, nädalavahetusel uritan kuidagi kindlaks teha selle, kas on kuskil õhulekkeid
Kui kusagilt lisa õhku imeb peaks HC näitt kohe laes olema
Kui ma ei eksi, siis HC kõrge tase peaks olema indikaatoriks põlemata kütusest. Ja lambda näitab liigset hapniku heitgaasides, kuid ma pole kindelSmile Äkki keegi teab täpsemalt rääkida.
Kui sind see lohutab siis mul oli 113 mootoril sama viga. Külmalt oli 6 s ning soojalt 7,5 s sajani. Viga väga ei otsinud vaid panin teise mootori Smile
Ilmselt oli kas aju "kala" või temperatuuri lugemine kuidagi vigane (andur vms).
Vahepeal toimunust:
sai siis uuritud seda lisaõhu asja ja selgus et pritsepea all on mingisugune suur kummist lataks, millel olid praod sees ja ühe prao vahelt ahmis õhku, sai siis külapealt suure kauplemise peale uue kasutatud kummi jura, asemele andsin enda vana, panin siis külge ja asi läks päris heaks, sai ka küünlaid uuritud ja selgus et natuke liiga valged, põõrdusin siis tehnoülevaatus punkti, kus üks tuttav vana töötab, sai mõõdetud, et autol lahja küttesegu, igasugused hc ja co näidud madalad liiga, sai siis ühe pika 6kant võtmega läbi õhupuhasti seda kruvikest keeratud ja oh imet, ühele poole keerates näidud tõusid lakke, nii et heitgaaside aparaat jooksis pimedaks, sai siis vähe veel proovitud ja normaalsed näidud kruvitud, Heitgaaside mõõtmise eest küsis vana aint mõne õlle rahaIcon_biggrin
nüüd aga lappi vajutades ikka jookseb tahomeeter ilusti 6500 välja ja kisub vägisi suure naeratuse ja rahulolu tunde näoleIcon_lol,
seda palju kütet võtab ei oska õelda, kuna pole kuskil pikki otsi sõitnud.
ka mootor käib ühtlaselt ja ilma ühegi vahelejätmisetta.
igastahes väga rahul,
otsustasin et ei hakka autot piinama, ja ei olegi otsustanud kas üritan maha müüa või lammutan varuosadeks, sest seda autot pole enam vaja, kuna uus ce124 juba väljavalitud.
sellel autol muidu väga värvikas ja pikk ajalugu meie suguvõsas, nagu oma pereliigeIcon_cry
tore kuulda et teooria oli abixSmile)
olenemata automargist ei muutu fyysikareeglid...
Lehti: 1 2