Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB E320 ostumõtted
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Jäi silma veidi klikkides selline asi: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=604602

Olen aru saanud, et see 162kW(M104?) mootor on nii keskpärane oma loomuselt ja pidamiselt? Liigub küll hästi, kuid kapriissem kui M103? Kuidas on üldiselt lood selle mootoriga ja millised on tüüpilised asjad, millele tähelepanu pöörata?
Veaks toodud kojamees on ka tüüpviga? Mis tavaliselt otsad annab ja kuivõrd on ise korda tehtav või tuleb vuta-vuta poodi uue järgi minna?
Ja lõpuks see kere ja rooste teema ka veel...

Ehk on kellelgi lausa lähemat kommentaari antud auto kohta ja oskab midagi juba lisada?
Mäx Kirjutas:Jäi silma veidi klikkides selline asi: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=604602

Olen aru saanud, et see 162kW(M104?) mootor on nii keskpärane oma loomuselt ja pidamiselt? Liigub küll hästi, kuid kapriissem kui M103? Kuidas on üldiselt lood selle mootoriga ja millised on tüüpilised asjad, millele tähelepanu pöörata?
Veaks toodud kojamees on ka tüüpviga? Mis tavaliselt otsad annab ja kuivõrd on ise korda tehtav või tuleb vuta-vuta poodi uue järgi minna?
Ja lõpuks see kere ja rooste teema ka veel...

Ehk on kellelgi lausa lähemat kommentaari antud auto kohta ja oskab midagi juba lisada?
kas see teema on loetud?
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520
marek Kirjutas:
Mäx Kirjutas:Jäi silma veidi klikkides selline asi: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=604602

Olen aru saanud, et see 162kW(M104?) mootor on nii keskpärane oma loomuselt ja pidamiselt? Liigub küll hästi, kuid kapriissem kui M103? Kuidas on üldiselt lood selle mootoriga ja millised on tüüpilised asjad, millele tähelepanu pöörata?
Veaks toodud kojamees on ka tüüpviga? Mis tavaliselt otsad annab ja kuivõrd on ise korda tehtav või tuleb vuta-vuta poodi uue järgi minna?
Ja lõpuks see kere ja rooste teema ka veel...

Ehk on kellelgi lausa lähemat kommentaari antud auto kohta ja oskab midagi juba lisada?
kas see teema on loetud?
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9520

Ikka loetud ja mõeldud, kuid mitte ei leidnud enamustele küsimustele sealt vastuseid
Tere!

Leidisn endale 1991 a w124 300e24.162kw. Sportline.  Autol on kaks roostetäppi. Auto ajaloost tean niipalju, et klapikaane remont on juba tehtud eelmise omaniku poolt. Vesi ei töuse yle 78 kraadi, järelikult termostaat vahetatud.  
Mootori peal on kleeps 10w60 mootoriölist.
Sattusin auto peale juhuslikult, olin yldse miskit muud vaatamas. Käisin proovisöidul. Tulin tagasi, jalg värises all. Tegin kauba. Ei kahetse. Ryypab keksmist 10L /100km. Aga söidab, nagu ykski teine auto ei ole söitnud. 0 - 100 ei ole elamus. See mis hakkab 100 kmh ja 2 - 3. käik toimuma, see on elamus.  ! Siin on piirang 120kmh ! Ootan suvekumme ja ringrajal käiku. praegu kahetsen et vötsin 210kmh piiranguga rehvid, yritan vahetada 240 kmh -ks.
See ei ole subaru wrc sti, olen ka selles körval istunud. Aga subarut ma ei jaksa hooldada, läheb ysna kalliks. Aga selle 124 mersuga saab ilusti hakkama. Ainult söitma on vaja öppida - ringrajal -
Kui mootor väljast kuiv ja miskitki teada hooldusest, tasub kaaluda.
E klassi 124 tundub roostetavat rohkem kui vanemad tüübid, käisin isegi ühte 94a nelja vaatamas millel olid kapotti all koobastes rusika suurusewd augud.

25k keretöid vajava auto eest on minu arust palju makstud.
Virolainen Kirjutas:Ryypab keksmist 10L /100km.
täpsustan, et keskmiselt 10 võtab maanteel! linnas tuleb ikka 14-15 arvestada.
Manuaaliga?
Minu M104 manuaal saab maanteel hakkama 9 liitriga. Keskmiseks enamus linnasõite tehes sain 12,5 l. Mõõtsin liitrite ja odomeetri järgi kaks paagitäit suht külmade ilmadega.
marek Kirjutas:
Virolainen Kirjutas:Ryypab keksmist 10L /100km.
täpsustan, et keskmiselt 10 võtab maanteel! linnas tuleb ikka 14-15 arvestada.

maantel sain ma oma E320 4maticuga kõige vägem keskmiseks 8.2L aga jah kui mõni mõõdasõit ka teha jne siis maanteel ikka keskelt läbi 10mnega peaks arvestama. Linnas 14-15 on jah keskmine sõit ja pikemad otsad. AGa kui ikka vajutad ka ja väikseid otsi siis saad ilma suurema vaevata ka 20L 100-le kätte nagu naxti. MB bensukad pole kunagi ökonoomsusega hiilanud.
Tähelepanu põõra kõigele!
Kui kast nattukenegi imelikk on või mingit jama teeb siis UNUSTA ÄRA!
Uuri ka tosooli kui see must või kaob siis UNUSTA KA ÄRA.
Üldse arvesta suure raha tagavaraga ja siis mütle ka ennem kas sa üldse tahad selle autoga ka pikkemalt sõita ja mis see kõik sulle maksma võib minna!
Ei karda eriti auto pidamist, sest endal varasemalt olnud ka kapriisseimaid autosid, mis nõuavad suuremat tähelepanu ja on nö. hinnalisemad/kallimad(Audi S4, S6, Volvo t5 jne).
Pigem huvitabki üleüldse Mb kui selline. Kõige rohkem valmistab muret see roosteküsimus.
Ja konkreetse auto kohta ei oska siis keegi midagi kosta?
Mäx Kirjutas:Kõige rohkem valmistab muret see roosteküsimus.
selle kohta on hästi öeldud, roostetab nagu lada, aga vähem kui punnsilm. Badgrin
Selle auto kohta ei ytle midagit.

124 Mercedes-Benz aga on laialt tuntud nime all "tank". Kui kere on ära lastud käest - unusta ära. Lihtsam on otsida roostevaba pill kasvöi lahjema mootoriga, ja kobedam mootor sinna sisse tösta, kui roostetavat keret putitada.

Spetsid peaks oskama täpsemalt öelda, milline mootori variant on köige vastupidavam.