Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Istmete juhtmed (esi)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Probleem on selline, et ostsin uued istmed ja neil on pistikud küljes, mida mu eelmistel ennem ei olnud. Lisaks oli ka õhkpadjad, kuid need on töökorras juba. Nüüd ma ei teagi kust või kuidas soojendus tööle saada?!
Tähendab, kas need pistikud on üldse soojenduse jaoks, mitte mingi istme anduri jaoks, et kas keegi istub peal või mitte.
Kas kellegil on mõnda skeemi? Mitu võimalust soojendusel on (soe, kuum, ülikuum -soendus)?

Tänud.
mis auto sul, millisest autost istmed tulid jne
info aitab
Vabandust, selle osa unustasin mainida tõesti.
Autoks on 260E, 118KW, ~1987 sedaan (W124).
Istmed pärit: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=10387

Minu mudelil ei olnud palju asju, nagu näiteks tagumised peatoed ja õhkpatjadega istmed ees, kuid need süsteemid ma aretasin ise juurde. Kuid kardan, et istmetega tuleb raskusi. Võiksin ju voolu sisse lasta ja vaadata, kust kuumaks läheb. Kuid ennem mõtlesin järgi küsida : )
Muidugi minu huvi on selles, et kas tal üldse soendus on olemas. Mina esimese asjana oleks arvanud, et istme andurid, kuid kuna minu mudelil ei ole, siis ei tea.

[Pilt: 344354545.jpg]
See jah istmesoenduse pistik.
Ok. Seda on tore teada.
Kuid, et mitu mode'i tal on? Kas on lihtsalt soendus või erinevad astmed? Juhtme järgi ütleks umbes, et 3 modei või siis kaks ja seljatugi eraldi.
Istme soojenduse lülititel on küll 2 astet, aga polegi uurinud mis neil vahet on.
2 astet on. Soe ja tuline. Tulist hoiab mõned minutid sees ja siis lükkab ise automaatselt kergema sooja peale. Mõlemis asendis on taga nii istumise alune kui seljatugi. Sul võimalik need ka ka tööle saada, hea oleks olnud kui oleksid näiteks sealt kus istmed said ka istmesoenduste releekarbi koos juhtmetega kaasa haaranud
mp3god Kirjutas:2 astet on. Soe ja tuline. Tulist hoiab mõned minutid sees ja siis lükkab ise automaatselt kergema sooja peale. Mõlemis asendis on taga nii istumise alune kui seljatugi. Sul võimalik need ka ka tööle saada, hea oleks olnud kui oleksid näiteks sealt kus istmed said ka istmesoenduste releekarbi koos juhtmetega kaasa haaranud

Sul on täiesti õigus -- oleks vaid.. Paraku, olin huvitatud ainult istmetest ja pärast aasta hiljem selgus, et kaasas oli väga palju muud sisustusest ning et istmetel on rohkem lisasi, kui mul originaalis.
Käisin seal hiljuti veel vaatamas, kuid paraku kõik releed ja lülitid olid enamasti läinud. Õnneks sain sealt küll lülitid, mis siis istmesoenduse sisse lülitavad.

Paraku nüüd ongi siis huvi, et kellel oleks releesi, juhtmeid ja pisikuid? Või äkki mõni skeem? Olen leidnud paljusi skeeme, kui antud asjad ei ole peal..
Küsiks siia juurde, kus kohast alustada vea otsimist, kui ei lähe soojaks istmepadi!? Seljatugi soojeneb korralikult.
väikemees Kirjutas:Küsiks siia juurde, kus kohast alustada vea otsimist, kui ei lähe soojaks istmepadi!? Seljatugi soojeneb korralikult.

Sinnani pole asi jõudnud veel.

Nimelt sain auto kingiks ja probleemiks oli, et auto salong oli väga suurte niiskus kahjustustega. Vahetasin ära katuseluugi süsteemid ning puhastasin ära tihendid..paraku tuli vesi ikkagi sisse.. Lõpuks tuli välja, et katuseluugi üks äravoolu-toru oli valesse kohta läinud ja kogu see vesi tuli nüüd salongi. Viga sai parandatud, kuid sisustus oli siiski piisavalt kole.
Sõber avastas selle foorumi ja et siin olid ühed rohelised nahkistmed müügiks (auto on roheline nimelt). Asi toimus talvel ja parasjagu ei elanud kodus.. Siis sai istmed ära ostetud ja koju toodud. Kui pool aastat hiljem koju sain, siis tulid igasugused lisad välja. Istmed on õhkpatjadega ja soendusega siis. Pumba sain ilusti ära vahetatud ja uued juhtmed sisse, et õhk läheb ilusti sisse, kuid paraku istmesoendusega on nüüd probleeme.

On olemas lülitid ja see on kõik. Juhtmeid leiab ka, kuid probleemiks on kõik muu..

Nimelt on see selline probleem, et pean leidma lahenduse ennem, kui panen vaibad tagasi..seega antud probleem hoiab mu teisi tegemisi kinni..

EDIT: Loomulikult ei lugenud su postitust korralikult läbi ja kirjutasin väga vale asja.. Samas vb. kunagi tuleb kasuks see jutt, seega jätan ta hetkel nii..
Aga kui ma pilti vaatan, siis et kaks juhet on. Kui üks läheb, siis relees ja muus ei saa asi olla. Tähendab et kas pisitik või juhe.. Kui sul on tester olemas, siis kisu juhe kuidagi lahti ja vaata kas vool tuleb läbi.
väikemees Kirjutas:Küsiks siia juurde, kus kohast alustada vea otsimist, kui ei lähe soojaks istmepadi!? Seljatugi soojeneb korralikult.
Mõõdad testriga juhtme otste (pildilt oleva pistiku kaudu) takistuse ära. Kaks juhet lähevad alla ja kaks ülesse. Ülesse (seljatugi) minevate juhtme otste vahel peab takistust näitama, kui seljatoe soendus väidetavalt korras on. Ning ilmselt istmepatja minevate juhtme otste vahe takistust pole ... juhe katki. Juhet kannatab parandada. Istmepadi tuleb lahti võtta. Võid ka 12 volti sisse lasta kui testrit pole. (terve juhtme korral peab veits sädemeid lööma). Relees viga pole sest mõlemi lüliti asendi korral on mõlemad , nii seljatoe- kui istmepadi taga.