Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Väljalaskekollektorite kroomimine/värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Teadajamatele meestele kindlasti tuttav teema aga otsisin ja ei leidnud mingit asjalikku maarjamaa infot.

Niisiis kui tahaks väljalaskekolletorid korda teha, mis on variandid?

Liivapritsist tuleb vist niiehknaa alustada, aga mis edasi?

Lihtne variant pidi olema midagi sellist: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2-Cans-VH....m20.l1116

Tegemist siis VHT spreivärviga. Katad ära, kuumutad-jahutad-kuumutad-jahutad ja peaks kestma

Teine variant on keraamiline katmine spetsiaaltöökojas. Kus seda tehakse ja kui kallis töö see on?

Abi teretulnud.
Upitaks teemat.

Kas väljalaskekollektoreid tasub kroomida? (kas kroom peab seal vastu?) või on mingid spetsiaalvärvid, mis külge kuumutatakse?

Samuti, jagage palun kus kuumvärvimist/kroomimist tehakse?

Icon_question
bensiinimootoril läheb kroom üsnaruttu siniseks.
Kroomimiseks peab olema superhea pind, muidu ei tule asjast midagi välja.

Proovi kontakteeruda TKTK`ga. Ma saadan sulle kontakti privasse.
Tänan, kirjutan TKTKsse.
Minagi paluks abi selles osas, palun mulle ka kontakti Icon_smile
lasin küll keevitada kuid tulemust oli üheks päevaks..
mbclk Kirjutas:Minagi paluks abi selles osas, palun mulle ka kontakti Icon_smile
lasin küll keevitada kuid tulemust oli üheks päevaks..

Oleneb, mis materjal jne. Lasid keevitada....torukolle siis? RV`ga pole midagi teha, musta toru pinnatakse keraamikaga.
Lihtsalt küsimus miks sa kroomi või keraamikat tahad? Need on ju kaks täiesti erinevat asja. Üks on ilu teine praktilisel eesmärgil.
Pindamist teeb ka TTÜs üks mootorihuviline vend - õpib pindeid doktorantuuris ning näpud sügelevad tal kogu aeg kui mootorit näeb Smile . Ise plaanin endal tulevased torud seal ära teha.
päriselt on mul ükskõik millega selle ära teha, peamine et oleks ikka kõige odavam variant ja mis jääks ikka kestma ka mõneks ajaks, torud on pragusi täis ja heli mis auto alt kõlab ei ole mb dele just eriti omane Smile
R129,

Äkki valgustad, mis on praktiline eesmärk. Olen kuulnud, et temperatuuri alandamine on üks nendest.

Minu huvi oleks ennekõike kollekate eluea pikendamine.
Kas jutt käib ikka kollektorist mitte üldisest summutist? Ei ole mina veel enda elus näinud läbi roostetanud kollektorit, seetõttu ei saa ma korrosiooni probleemist aru. Keraamika on välispinna tempi alandamiseks.
minu auto puhul käib jutt ikka väljalaske kollektrotist jah, et mul oli see nii praegusid täis et auto tegi jubedat panni häält, nyyd keevitati ja läks paremaks algul oli isegi väga hea kuid pikalt ei kestnud seda lõbu. No ma ise ei n2ind seda kui ta maha võeti aga kes tegid ütlesid et nii palju kuuma saand et praod sisse tekkinud, ei te ei ole spetsialist. Pole ka uurind palju uus võib maksta seal, sain teada kuskilt romulast et 200 kompressori oma olemas, aga ei tea mina kas see sobib ka 230 k ile ja üldiselt ma ei usu et mingi kasutatud hakkab kestma. Jagage oma arvamusi.
kui kuuma pärast praod sisse tõmmanud siis aitaks ainult seest poolt keraamikaga katmine mis on suht keberniit teha.
Malm kollektorit on võimalik parandada ja üsna kerge isegi. Olen isegi murdunud kõrva tagasi aretanud.
Pragudega on nii, et jooda kinni. Osta joodis mis oleks kõrgema hõbeda sisaldusega(see poeb hästi pragudesse). Tee joodetav koht puhastava ainega kokku(poes vist mitmeid). Aja kollektor gaasipõletiga ühtlaselt kuumaks igaltpool, et vältida purunemist. Kuumuta kuni joodetav koht on punane ja kuumuta kaua, et kuumus jõuaks ka teisele poole. Kuid, ära mingil juhul sulama lase(See muudab koostist ja kristallstruktuuri). Siis hoia leeki prao lähedal ja torka joodis korraks leegi sisse ja ülejäänu teevad füüsika seadused. Lase aeglaselt jahtuda(Ära kasta vette). Malmi Keevitada ei soovita.
Peale kuumtöötlemist oleks soovitatav lihvida kollektorit. Näiteks nii: Pane sileda raud laua(mis iganes) külge liivapaber ja nühi kollektorit niikaua kuni näed, et liivapaber on igalepoole vastu puutunud...