Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 õlisurve
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist!
tahaks teada kas see on ormaalne et kui auto tõõle paned siis õlisurve on kolm aga kui soojaks läheb ja veitsa minna anda kaob õlisurve tagant ja tõuseb aind siis kui kaasi anda.. kas see on normaalne või mitte?
normaalne jah, õli ju läheb soojalt vedelamaks, mul näiteks on külmalt 3 ja soojalt 1.5-1,8
aga mul pole ültse survet aind siis tuleb kui kaasi vajutad ja kui surve kaob hakkavad hüdro tõukurid ka klõbisema
siis on mingi jama sul. gaasi lahti lased peab ikka üle ühe olema. klapid võisid aint käivitamisel korraks klõbiseda, kuni surve üles lööb, kui ma nüüd ei eksi.
vanal motol liiga hea oli(t2issynt) voib kah seda pohjustada..
ma mõtlesin ka et peaks mingi paksema õli panema...
praegu on neste poolsünt. aga mis õlisi te soovitaks?
no poolsünt ei ole vedel ju. endalgi seesamune. auto dokumentideski oli minuteada kuskil öeldud, et alla 1 ei tohi surve langeda.
matean jh... auto on muidu umbes 5 aastat seisnud vahepeal aind käima pantud võibolla siis lihtsalt liiga vana õli? või pump hõre?
Eks tuleb alustada õli ja filtri vahetusest. Siis on näha, kas ja mis muutub. Aga kui ka siis surve olematusesse kaob, pole suurt midagi muud teha kui mootor remonti suunata.

A.
jh eks ma nii teengi.. ja kui moororil midagi viga siis teen kap remondi ka 2ra ja tuunin ka veitsaTongue
äkki saad surved 2ra moota võivad rongad läbi olla voi toesti moto nonda hore.
wahetasin 6li 2ra aga survet ikka pole mingi o,2 aind
taanneell Kirjutas:äkki saad surved 2ra moota võivad rongad läbi olla voi toesti moto nonda hore.

No ei!!!Rõngastest ei ole küll õlirõhk mingil moel seotud.
aga äkki keegi oskab õelda kuidas saaks ise kontrollida et kas andur on korras??