Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Rattapoldid kinni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.
Mure selline, et üritasin siis velgesid koos talverehvidega alt ära võtta aga poldid on nii kuradi kõvasti kinni, keera kuidas tahad lahti ei tule, ostsin isegi mingi spets möga mis peaks need rattad naksnaks lahti tegema, nii nad vähemalt pakendi etiketil väidavad aga sittagi

On kellelgi soovitusi?
Pane ristvõti otsa ja siis on hea ühe käega kinni hoida ja teisega taguda.
Ise suutsin nii paar võtit lõhkuda,aga jah ainult kõvasti põrutades tulevad.
Suur tänu soovituse eest aga ometigi ei aidand.
Täiesti masendav.
Veel ideid?
Korralikku võtit on vaja ja jalaga päris korralik hoop ja kõik poldid tulevad lahti. Pole veel yhtegi rattapolti näinud, mida ma pole lahti sedasi saanud.

Võti ei tohi lihtsalt eriti vetruv olla
Indreku vrsioon on väga hästi toimiv, kuid kui nii ka lahti ei tule, siis on vaja kahte meest ning ristvõtit - hoiate võtmega polti surve all, ning üks inimene peksab haamriga võtme otsa pihta. Võti peab olema heast materjalist, mitte need, mida saab maksimarketist 39,90 eest, muidu keerad lihtsalt vindi peale.
Proovisin jalaga, polt läks mingit ime moodi kergelt kõveraksBig Grin
Aga kätte ometi ei saanud
Aga seda kahemehe asja võiks ju täitsa proovida, ehk saame lahti.
Mine kuhugi servisesse ja lase suruõhu võtmega lahti.
Või otsi kusagilt korralik võti.
Automaailmas müüdavate ristidega võid koeri loopida, poldi keeramiseks ei sobi!
mbc180 Kirjutas:Proovisin jalaga, polt läks mingit ime moodi kergelt kõveraksBig Grin
Aga kätte ometi ei saanud

Sitt võti siis lihtsalt mul GeeTee padrunikomplekt ja isegi tirrile võin jalaga äsada ja ei murdu.
Ma keerasin omal mitu veneaegset padrunit puruks, et lahti neid polte saaks. Lõpuks aitas omatehtud pika õlaga varras ja purk rooste eemaldajat.
poldile tuleb kuuma anda kas gaas keevitusega või gaasi priimusega,samamoodi ma olen käsitsi isegi Mercedes-Benz väntvõlli rihma rattaid lahti kangutanud
Kuuma andmine viimane variant!!!!!!!!!!!!

Osta korralik (Gedore või Kamasa vms) padrun ja korralik saba, pane nii umbes 1,5 meerti pikkune toru taha ja keera lahti. Riste ja vene padruneid jäädki lõhkuma.

Natuke suuremad autod mul, millega järeleproovitud need teemad ja halb tööriist on ohtlik ja aja- ning rahakulukas ka.
Kus neid Gedore ja/või Kamasa asju müügil on?
Kusjuures see võti mis mul on, on mb originaal võti
Oli autoga kaasas.
Ja järgmine kord kinni keerates, keera mõistliku jõuga ja pane mingit rasva vahele. Nii keermele kui ka poldi koonusele ja probleeme ei teki.
Näiteks aerosoolis müüdav vase määre ok. sellistele kohtadele.

Vene aja autodel sai kunagi kasutatud korralike määrete puudumisel suusatõrva ja sai ka hiljem erinevad poldid uuesti lahti. Smile
Pole tõesti mõtet kinni murda,kui originaal Mercedes-Benz velg ja õige koonusega polt siis võid lehtvõtmega ka kini keerata ja elus lahti ei tule.
Äraproovitud värk, et korralikult poldile peale koputades saab selle lahti. Hea võtmega keerates võid pldi lihtsalt pooleks keerata. Mida tähendab korralik löömine? Võtad suvalise rauast silindrikujulise asja, toetad selle poldi pea pihta ja virutad sinna suurema haamriga päris mitu larakat. Löök peab tõesti olema tugev!!!!
Ka risti otsa võib toru panna.
Gedore on Stokkeri pärusmaa, eluaegne garantii(loomulikult sihipärasel kasutamisel). Ka Stokker müüb riste.
Suur tänu kõikide vastuste eest.
Lõpuks sain 19 tükki lahti tänu pooleteise meetrisele kangile, kuid see kõige viimane pidi hakkama näkku panema, keerasin vindid maha.
On kellelgi soovitusi?Tongue