Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: probleem - masin väriseb ; liiga uimane ; armatuuri näidikud pees
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
terv,
olen üsna värske 300ce omanik (1988 ; 138kw ; autom.kast) ja ehk teadjamad oskavad suunata ja anda näpunäiteid jne. mehaanilised teadmised on mul algtasemel.
nimelt

1) masin vibreerib. mitte eriti hullult aga seda on siiski tunda. eriti on seda tunda kui masin seisab ja mootor käib. sinna hulka muidugi kuuluvad erinevad asjad mis kuskil selle tulemusena nagisema ja kõrisema hakkavad. kui gaasi anda siis tundub nagu mootor ka natuke puterdaks ja põristaks R'i. ise arvan et viga võib olla ühes keskmises pütis kus mul on sõelad lahti, kavatsen varsti ära vahetada (või äkki on asi milleski muus? äkki kat umbes vms)

2) 138kw'i kohta on üsna uimane, kui lapi põhja vajutan siis läheb ikka tükkaega kuni asi kiirust arendab. siinkohal saan aru et automaatkast ongi natuke uimasem aga see on kuidagi liiiiga uimane.

3) armatuuri seierid panevad hullu. spidomeeter näitab mingi ca 15 km/h rohkem kui peaks, see pidi selle pärast olema kuna asd diffri asemel on pandud lsd differ. (asd tuli muidu põleb ka armatuuril, müüja sõnul see pidi lambist põlema kuna differ töötab koguaeg.) aga kuidas seda korda saada? ei viitsiks nagu koguaeg arvata oma tegelikku kiirust. bensu näidik näitab vahepeal et pool paaki on alles, ja siis näitab et veerand paaki on alles, siis jälle et pool paaki on alles. ka ei saa väga loota täpsusele. välistemperatuuri näidik näitab koguaeg -38c. ja see economy seier on poole peal siis kui gaasi ei vajuta ja kui ta lihtsalt seisab, ja põhja hakkab rühtima siis kui gaasi vajutan. kas mitte ei peaks olema nii et kui ma gaasi parasjagu ei vajuta siis ta on nullis? otsest ülevaadet bensu kulust pole kuna masin on mu valduses olnud kõigest paar päeva aga eeldan et see näitab et ta võtab rohkem kui peaks.

4) käigud vahetuvad väikse jõnksuga. saan aru et see on kulumise märk a seda kuidagi ravida saab?

sai vist natuke pikk aga teadjad mehed andke tuld
No paistab et vigu on autol ikka omajagu - foorumi teel sa neid korda ei saa. Vaja on süsteemselt asju kontrollima hakata. Näiteks see kohapeal vibreerimine - minu 119 mootoril on tühikäigu jaoks pisikesed torud kust siis igale silindrile õhku lastakse. Kui seal kuskil on IMEväike pragu siis imeb ta kohe lisaõhku ja hakkabki asi puterdama. Sai kõik uued pandud ilusa raha eest ja ikka lonkas. Eks pihustid vajakisd seejärel samuti vahetust, sest BOSCH oli nendele vist 120 tuhat elueaks andnud. Ning muidugi siis juba ka KE pritsepeal - ka see kulub. Lõpuks ei aidaniud muud kui panin terve uue mootori Big Grin

Nii, et esimese ja teise vea peärast külasta mõnda diagnostikut kes vanemaid pritseid jagab. Näiteks Jaanis rakveres, või ka Silberauto Järve (ja nõua Peetrit oma auto kallale) eks on ka veel teisi kohti.

3 ja 4 viga. Oled sa kindel et sul on õige ülekandega differ all? On sul originaal armatuuri kombiinstrument? Osa pille võtab kiiruse signaali minuteada kastist, teine jällegi sillast!

Käigukastis alusta sellest et vahetad õli koos filtriga ära. Kui paremaks ei lähe siis on edasi juba keerulisem - vaja reguleerida.
R129 Kirjutas:No paistab et vigu on autol ikka omajagu - foorumi teel sa neid korda ei saa. Vaja on süsteemselt asju kontrollima hakata. Näiteks see kohapeal vibreerimine - minu 119 mootoril on tühikäigu jaoks pisikesed torud kust siis igale silindrile õhku lastakse. Kui seal kuskil on IMEväike pragu siis imeb ta kohe lisaõhku ja hakkabki asi puterdama. Sai kõik uued pandud ilusa raha eest ja ikka lonkas. Eks pihustid vajakisd seejärel samuti vahetust, sest BOSCH oli nendele vist 120 tuhat elueaks andnud. Ning muidugi siis juba ka KE pritsepeal - ka see kulub. Lõpuks ei aidaniud muud kui panin terve uue mootori Big Grin

Nii, et esimese ja teise vea peärast külasta mõnda diagnostikut kes vanemaid pritseid jagab. Näiteks Jaanis rakveres, või ka Silberauto Järve (ja nõua Peetrit oma auto kallale) eks on ka veel teisi kohti.

3 ja 4 viga. Oled sa kindel et sul on õige ülekandega differ all? On sul originaal armatuuri kombiinstrument? Osa pille võtab kiiruse signaali minuteada kastist, teine jällegi sillast!

Käigukastis alusta sellest et vahetad õli koos filtriga ära. Kui paremaks ei lähe siis on edasi juba keerulisem - vaja reguleerida.

selle puterdamise ja värisemisega proovin esialgu ühe püti ära vahetada alt (kui kellegil on korralikku pakkuda siis kirjutage privasse) kus on niivõinaa sõelad lahti ja arvan et see seda asja võimendabki. on pakutud et jagaja rootor võib ka läbi olla, võib see nii olla?

üldiselt olekski väga hea kui saaks mingi teadja mehe jutule kes teab ja tunneb vanade perseedesde hingeelu ja esialgu saaks talt infi et mis tahab vahetamist ja parandamist. väga ogaraks ennast ka maksta ei tahaks selle (täpse)info eest niiet ma eeldan et silber jääb ära (kuigi pole nende hindadega kursis aga tundub ekspensiivne koht).

ostsin tegelt sutsu odavama variandi kui teised olid ja arvestasin juba ette et mingi 10 000.- läheb raudselt erinevate asjade kordategemiseks. aga ühekorraga natuke raske seda raha kokku saada niiet proovin tasa ja targu alustada kuskilt otsast, ehk hädavajalikumad asjad enne ja siis muu.

ma usun et minu oma võtab siis signaali sillast kui ta spidokas valetab. aga kas spidoka valetamisega valetab kilometraaži lugeja ka või see saab kuskilt teisest kohast signaali? mul on originaal armatuur aga originaal asd differ on kunagi vahetatud lsd vastu ümber ja see pidigi seda valetamist tegema. aga kas armatuuris siis tuleb neid asju regullima hakata või peab markeriga spidokale peale kirjutama umbkaudsed kiirused? Icon_biggrin

mis see käigukasti õlid filtrid + töötasu olla võiks?
Noo süütemängu võiksid kogu mandi ära vahetada, küünlad, juhtmed, rootor. Kui auto oli odavam variant siis ma ei usu et neid seal hiljaaegu tehtud on, ma üsna kindel et läheb paremaks. Aga käi ikkagi diagnostis ära enne kui midagi tegema hakkad, ise soovitaks Truumut, väga asjalik vana ja ei koori kah ilmaasjata.

Spidokast, alustaks sellest et õige näit peaks olema ainult 195/65 15" rehviga, on sul need all? Kui ei siis pead leppima vähe valetava näiduga, muidugi on igasuguseid huvitavaid kalkulaatoreid kah millega saad vaadata mis teine mõõt oleks võimalikult sarnane.
Btw mul on kah mitte org ülekandega differ aga spido küll ei hakanud rohke ega vähem kui enne mööda panema.
Minul on kahjuks Truumuga negatiivsed kogemused olnud . Olen kaks korda seal käinud.

1. Autoks olis siis BMW ja probleemis oli liialt suur bensiinikulu 25 l / sajale norm 12 l
Ei leidnud ta ühtegi viga.
2. Mootor puperdas ja gaasi ei saanud üldse anda, suri kohe välja , mega vaikselt pidi sõitma , käima läks vaevaliselt.
Alguses ütles ,et õhulugeja siis potekas ja kolmandaks ütles veel mingi jubina .
Vahetasin kõik jupid ära ikka jäi probleem alles .
Lõpuks mul tuttav ütles ,et ta teab milles probleem on ja teeb 15 min korda, tuligi välja ,et kett oli ühe hamba võrra edasi hüpanud ja märgid olid paigast ära.
steve6 Kirjutas:   Lõpuks mul tuttav ütles ,et ta teab milles probleem on ja teeb 15 min korda, tuligi välja ,et kett oli ühe hamba võrra       edasi hüpanud ja märgid olid paigast ära.

Sorry, OT, aga kes see imemees oli, kes 15 minutiga nukkvõlli ja väntvõlli märgid kokku ajas?Icon_eek
Nu diagnosti tehakase eeldusel , et mootor on ikka 6ieti kokku pandud.
Sorry, OT, aga kes see imemees oli, kes 15 minutiga nukkvõlli ja väntvõlli märgid kokku ajas?


Üks tuttav oli , võibolla läks seal paar minutit üle aga muidu läks see sinna kanti küll.

Ega ma ise ka spetsialist pole , midagi ta seal keeras ja asi sai korda

Mootoriks oli M50B25
mul autol umbes sama jama ( 300ce 88`a), et siis äkki on märgid paigast ära jah?