Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: paigalt võttes jõnksutab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Selline asi siis, et ilmselt olete ka kunagi näinud ja kuulnud, kui KAMAZ foori tagant liikuma hakkab ja tekkib selline jõnksutamise efekt et juhil kabiinis pea vastu lage kipub käima. Umbes selline tunne, nagu sidur korraks võtaks 100% ja siis annaks jälle pool ringi täitsa vabalt käima vms.

Ja eriti juhtub seda külmalt, vahel kui on soe ei ole üldse sellist asja.

Samas sidur nagu ei ole kulunud, mingit libisemist ega haisemist ei ole ja võtab täitsa madalalt ilusti. Ja kui jõnksutamine möödas ja auto on hakanud liikuma, siis veojõud on ilusti olemas ja ühtlane.

Ehk siis, millest see paigaltvõtu probleem võib tulla 1992 250D 124w masinal? Manuaalkastiga siis mõistagi..
vaata kardaani kummipuksid üle
Võib vabalt olla ka kõver siduriketas või korv.
Kulunud siduri leevendid ja minu meelest võtab kulunud sidur alt ja kulumatta ülevalt.
Laur: kõver siduriketas või korv - kuidas need küll kõveraks saaksid ja kui saaksidki, siis kuidas see sellise efekti esile kutsuks? ; siduri leevendeid sellel autol ei peaks olema, selle asemel on kaksikmass hooratas ; ja kulunud sidur kindlasti võtab ülevalt ja kulumata alt.

Üks meist peab küll olema (Mercedes-Benz) siduri kui sellise ehitusest täiesti valesti aru saanud. Loodetavasti see olen siis mina Smile
Siis on sul see kallim versioon, leevendid on hooratta sees.

Võibolla siis mäletan valesti, aga meeles nagu oleks peale uue ketta ja korvi paigaldust sidur ülevalt lahutanud.

Kõveraks nad siiski kuidagi lähevad.
aga enne vaata ikkagi kardaani kummi osad üle, nagu Indrek juba mainis.
Ma olen ka täheldanud, et lahutab alt. Kahemassiline hooratas võib küll omadega õhtal olla. See on suht tüüpiline.

Keraamiline vms labasidur lahutab ülevalt ja on muidu ON/OFF tüüpi.
Millised on võimalused töötava kasutatud hooratta saamiseks? 9000 eest osta ei ole real, sellisel juhul jääks korraliku kere ja mootoriga auto seisma Sad
Kui on kindel, et viga hoorattas siis on võimalik see kinni keevitada ja leevenditega ketas asemele panna.
Olen nii teinud Opel Omegal.
Kuid keevitamine peab tasemel olema muidu on meeletu vibra garanteeritud.

Või siis teine hooratas, sidur ja siduri korv. Kuid siis ilmselt ei ulatu käigukasti võll enam Sad
Tavaliselt on kahemassilise hoorataga siduri puhul käimar lühikese võlliga ja tavalise siduriga pika võlliga.

Pika võlliga käimarile on mul pakkuda tutikas siduri komplekt koos hoorattaga. 3.0D oma.
Mootor on nõrk. Kui masin minna ei jõua siis kukub nõksutama. Mõistlikult gaasi anda ja aeglasemalt sidurit üles lasta.
Tean mida tunnete...eriti nome on foori tagant ara minna nagu keegi tombaks j2rsult su autot. Endal ka sama probla sidurit libistades ja rohkem gaasi andes koik korras aga jhh just j2rsult vajutades -JUBE. Aga oln t2hendanud , et kui kergelt niiske ilm siis nagu parem. Aga ei ole olnud aega asjasse syveneda.
Tere!
kas se jõnksutamine võib olla selles et w124-al on kaks kardaani leevendit üks ees ja teine taga?
Kes aru ei saanud, siis selline jõnksutamine käib siduri libistamise ajal. Gaasihoovastiku amort seda ei leevenda, viga ikka nähtavasti siduris. Omal sama teema. Kui suuremate pööretega pikemalt libistada, siis on võimalus vahest isegi pärastpoole normaalsele siduri tööle. Kuumutamine siis vahest aitab.
Kardaani leevenduspuksid seda teha ei saa.
nii endal, kui ka paari tuttava mb-del sama asi olnud, kõigil viga kulunud sidurikorvis.
Kunagi jooksis kaksikmass hooratas laiali W124 2,5D.Sümptomid siis sellised,et alguses pärast käivitamist oli mõned sekundid selline kõrin nagu oleks starter hambumisse jäänud,mida alguses saigi kahtlustatud.Starterit maha võttes selgus,et hoorattakoja seinad oli seestpoolt täis mingit tavoti taolist löga.Edasi hakkas siis libisema ja oligi kõik.Minul ta küll ei jõnksutanud.Sai ka algselt kokku keevitatud ja pingis tasakaalustatud aga ikka mingil kiirusel lõi vibra sisse,nii et ikka vahetus.Sai ka proovitud leevendiga ketast sisse panna aga sellele komplektile ta ei sobinud kuna ketta keskmine osa tänu vedrudele tunduvalt paksem.

gaasi amort on uus aga ma kahtlen selles et sidur jamab rohkem nagu ikka leevendid
Oli sama jama, kui auto soetasin, kuna tagasild oli läbi ja redukotori lõtk oli ca 1/7 ringi Rolleyes , siis vahetasin terve tagasilla välja, sellega ka probleem lahenes.
Soovitan reduktori lõtku kontrollida.