Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Jant käsipiduri ja välistemperatuuri anduriga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure järgmine, w210 96 aasta masina käsipiduri(jala/seisu) pedaali vajutamine ei anna mingit tulemust, läheb põhja sama pehmelt nagu gaasipedaal ja mingit takistust veeremisele pole, kas on tross katki läinud või mis võib olla põhjuseks ja mis moodi seda lahendada?
samas kas keegi teab kus asub w210 96 aasta masinal välistemperatuuriandur, kuidas sellele ligi pääseb ja kuidas vahetada saab.
Nimelt hetkel loobib armatuuris segast, peale eilset suuremast lompist läbi sõitmist hakkas uuesti numbreid näitama ja isegi loogilist numbrit aga mõnesaja meetri pärast hakkas temperatuur kasvama 1 kraad sekundis kuni +58 kraadini ja nüüd on uuesti kustus. tahaks vast anduri vahetust.

Ron.
Välistemperatuuriandur peaks olema seal kus ta tavaliselt ikka on- vasakpoolse udutule juures.
Absolute Kirjutas:Mure järgmine, w210 96 aasta masina käsipiduri(jala/seisu) pedaali vajutamine ei anna mingit tulemust, läheb põhja sama pehmelt nagu gaasipedaal ja mingit takistust veeremisele pole, kas on tross katki läinud või mis võib olla põhjuseks ja mis moodi seda lahendada?
Ron.

vaata tagaistme alla, seal on ühe raudkaane all kässari trosside jätkamis koht, mul ntx tulid need lahti peale klotside vahetust. esmalt muidugi kontrolli kas tross on pedaali küljes ikka kinni.
äkki on käsipiduri klotsid lihtaslt kulunud .
Piisab ka sellest kui seda pidurit ei kasutata siis see mehhanism roostetab kinni ja keegi on oma looma jõuga vajutanud. Võib juhtuda ,et klotsid on läbi, tross puru või siis terve mehanism puruks. Võta ratas alt ära vaata mis ketta trummli sees toimub sealt saad trossi kah sikutada seda peaks tunda olema kui see katki ja näha klotside ja mehhanismi hingeelu.
Mul oli ka igavene kepp selle käsipiduriga kuni lõpuks tuli ülevaatus ja seal öeldi, et see peab tingimata korras olema. Egas midagi, võtsin otsuse vastu rahakotti tühjendada ning lasin vahetada käsipiduri mõlemapoolsed trossid, uued käsipiduri klotsid ja seal olevad vedrud. Peale selle sai veel mõlemapoolsed tagumised suporti remondikomplektid vahetatud, uued tagumised kettad, uued tagumised klotsid. Kadus igasugune ebaühtlus piduristendis ja värin suurelt hoolt pidurdamisel ning ka auto käsipidur läheb peale ja vabaneb ideaalselt.