Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 probleem 5,0 86a, korras!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõitsin autoga ja järsku jäi masin seisma. Keeran uuesti süüdet ei jõua ringi tõmmata mootorit vaevalt pool tiiru. Masin seisis 20 min proovisin uuesti ja läks käima sõitsin ruttu koju ära jätsin seisma proovisin naljapärast et kas läheb uuesti käima aga ei midagi jälle ei jõudnud ringi ajada. Kas asi on starteris et lihtsalt seisma jäi masin või milleski muus?
Tee akule koormustest, vaata üle geneka laadimine.
Kui need ok, siis suure tõenäosusega vajad uut starterit
Aku on tutikas nädal aega vana.
siis veel laadimise ja starteri probleem, kahtlustan starterit, mul oli sama tema, ainult korra sain täis akuga auto käima - starter oli seest nii juppideks, kui vähegi võimalik
Kisun siis homme starteri maha ja vaatan asja lähemalt.
Genekas on ka nii kinni jäänud, et ei jaksa käima vedada.Kui viga esineb siis vaata, kas generaator käib vabalt ringi.
Tuksis genekas või surnud starter või roostest puretud juhtmestik pole ainult W126 probleem. See on kõigi vanade ja väsinud autode probleem. Seega tasuks teema pealkiri kõigepealt korda teha!

Uus aku tähendab ainult seda, et saad peetis aku tagasi viia. Kui kõrge on aku pinge koormuseta? Aga tuledega? Aga starterit andes? Muidugi on parem teha koormustest. See ütleb kohe, kas aku on korras või mitte. Tehakse igas mõistlikus autojupipoes...

Mis pingega laeb generaator. Kas see üldse ringi käib?

Kas starter kuumeneb? Kas juhtmed on ikka aku ja starteri küljes korralikult kinni ja puhtad? Kas kerejuhtmed (aku ja kere ning mootori ja kere vahel) on ikka puhtad, terved ja kinni?
Nii käisin täna autoall esimesena kontrollisin massjuhtmed üle nii nagu autoelektrik soovitas kõige pealt aku oma ja siis mootori ja kerevaheline massi juhe. Need olid korralikud ei olnud roostes ega midagi. Starteri lasin ära kontrollida võeti maha harjad olid korras ja ning katsetati kas käib korralikult ringi 6-7 min lasti töötada selle aja jooksul mingeid probleeme ei tekkinud kuumaks ei läinud. Homme panen starteri peale tagasi siis asun genekat ja akut kontrollima.
Üks küsimus veel kas võib mõni õlikanal kinni olla selle et auto on seisnud päris pikka aega ja nüüd sai mootori sisepesu tehtud?
Tänan kõiki abilisi masin sai korda. Viga oligi genekas vahel laadis vahel ei laadinud aku tuli märku ei andnud imelik. Teema võib lukku panna.
Miks lukku, laadimise teema on üks enimküsitud asju foorumis. Las jääb lahti, järgmisel ehk hea kasutada (kui otsingut viitsib kasutadaRetard)

Mis vahetusse läks? Genekas tervikuna, mähis, dioodplokk või pigeregulaator/harjad?
Vahetasin algul harjad ära vaatasin et kulunud olid üpris aga ei hakanud laadima proovisin teist pinge regulaatorit aga ei midagi asi on vist mähises. Kas lasta ära mähkida või teine genekas osta.
Ankrut ei mähita ja teiste mähiste mähkimise eest küsiti 1k. raha.
Kui vahest laadis vahest mitte ja tuli ka ei põlenud siis on tõenäoliselt läbi kulunud see pind mille peal harjad jooksevad. (ei tule meelde õige nimetus)
Aga need rajad on vahetatavad ja ei maksa palju.

Kasutatud geneka ost on loterii, targem on lasta remontida, tead et saad korraliku asja.
Olen ostnud 2 genekat kumbki polnud kuigi korralik. Viimane mille ostsin nädal tagasi Tartust kellegi käest olid sammuti harjad kulunud viimase piirini ja laagrid läbi.
Krt ise oleks pakkunud veaks starteri otsapuksi või akuklemmeSmile
Laur Kirjutas:...
Kui vahest laadis vahest mitte ja tuli ka ei põlenud siis on tõenäoliselt läbi kulunud see pind mille peal harjad jooksevad. (ei tule meelde õige nimetus)
....

kollektor on see pind?