Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus aku laadimise kohapealt.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline:
Generaator ei laadinud minu MB 190e-l , üks juhe oli katki, sain korda nüüd laeb. Samal päeval kui laadima sain oli ilusti 14+V ükskõik kas tuledega või ilma, ühesõnaga ilusti normilt laadis. Aga mis tänahommikul avastasin, panen siis testeri peale ja 15,5V , kohati läks korra isegi 16V peale aga seal oli aint korra, nüüd siis keskmine kõigub 15,4 ja 15,7 Voldi vahel. Kui tarbijad ehk tuled põlema panna siis on ilusti 13,5V ja rohkema vahel.
Olen siis aru saanud et see 15,5 V piinab akut jne. Kui tõsine siis asi on ning läbi on siis ilmselt pinge regulaator, aga kus see asub ja kui rakse vahetada ?

Mercedes-benz 190e 1987a.


Indrek.
sain siis praegu ühe isiku käest teada et väike karbike generaatori tagaküljel (ühe juhtmega) on pinge regulaator. Ml vana geneka pealt oli see alles ja panin peale, ikka täpselt sama.
1 juhtmega kandiline? Ühe kruviga kinni?
See on raadio häireid ärahoidev kondekas----pole mingit seost laadimis pingega.

Pingeregulaator näeb välja selline:
[Pilt: W01331623408BOS.JPG]

Proovi vahetada, või mõõda kontrolliks teise testriga---välistamaks testri valet näittu.
Suur tänu selle info eest ! Niipalju olen kontrollinud testeri täpsust et ilma toitetta aku pealt pinget mõõtnud. Ning homme kontrollin igaksjuhuks üle ka adapteri pealt voltmeetriga, kas valetab.

Pildist oli väga palju abi ! Homme vaatan, vahetan ära siis ka pingeregulaatori. Smile


Lugupidamisega, Indrek Wink
Kui nüüd pingeregulaatorist abi polnud, siis viga kas multimeetris või kehvas massis aku ja mootori vahel.(sädeleb ühendus). Samas need multimeetrid kipuvad ka valetama,kui patarei tal tühjavõitu.
Multimeetri all mõtled siis elektroonilist testerit ?
Üritan siis selle täpsuse korralikult järgi uurida.

Seda räägiks ka veel et kui katkestad laadimise (15,5V) ehk suretad auto välja, jääb pinge juhtmestikku ikka sisse ja voltmeeter näitab mingi 13,5 ja vaikselt hakkab langema aku normaalsusesse, aga ikka rahulikult.
Kohilapoy Kirjutas:Seda räägiks ka veel et kui katkestad laadimise (15,5V) ehk suretad auto välja, jääb pinge juhtmestikku ikka sisse ja voltmeeter näitab mingi 13,5 ja vaikselt hakkab langema aku normaalsusesse, aga ikka rahulikult.

AKU!
okei .

Jõudsin siis just töölt ja nüüd siis lähen vahetan selle pingeregulaatori ära.

Voltmeetrit kontorllisin, kahe 9V adapteri taga näitas 19V ja kõikus kuid Mercedes-Benz aku pealt näitas ilusti 12,8V. See on normaalne siiski ?
adapterid on jah sihukesed jamad asjad, et kui koormus taga, alles siis annavad ehk soovitud pinge.
nii, sain siis pingeregulaatori vahetatud ja korra käima pannes näitas ilusti 14,5V ilma tarbijateta. Rohkem käima ei jätnud kontrollimiseks kuna liiga hilja ja summ pole just kõige tervamas korras. Igaljuhul vaatame siis mis homme hommikul tester näitab Smile

Tänud kõigile !!!