Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure C200CDI 2005.a W203 Genekaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teema siis järgmine.

Eile õhtul pärast sõitu ja jõudes koduhoovi lõi armatuuris punaselt ette aku pildi ja selle alla teate, et generaator pees ja mine teenindusse. Enne seda, ei olnud mingit märkigi sellest, et midagi viga või vool mingil määral kõiguks. Jätsin auto seisma ja hommikul kui panin käima uuesti, enam midagi viga polnud. Ainult ööga oli parempoolne esimene parktulepirn kuidagi puruks suutnud minna. Sõitsin tööle, ja enam ei visanud veateadet ette. Kuna on tegemist nn. vesijahutusega, siis endal tekkis peas mõte, et ehk seotud kuidagimoodi mootori temperatuuriga. Samas temp oli maks 90kraadi, üle selle küll nagu polnud. Nati nadi värk, kui genekas peaks õhtal olema. mida ma ise väga loodan et ei ole.Huvitav, kas niiskus võib koterdada kuskil? Äkki on kellelgi olnud kokkupuuteid sarnase jamaga?

Terv
Endal sama asi olnud ühekorra, aitas restart autole.
200 CDI geneka puhul pole veesõlm selles mitte geneka jahutamiseks, vaid mootori soojendamiseksNod
Kontrolli laaadimise pinge ära ja saad rahulikult magada, enda kogemusest võin väita, et tuled hakkavad vilkuma, just tühikäigul täistuled. Mõõtmiseks kolm varianti Sul:
1) Mine läbi Comandi (eeldusel,et see on) service menu - infos - seal on laadimispinge
2) Läbi assysti service-mode seal samuti pinge näidatud
3) Võta vana hea tester kätte ka mõõda ära.

Mis LS on? kuskil 120-130 000 on selle vesisõlmega geneka eluiga üldiselt.
Ja kui peaksid vahetama hakkama, siis Bosch oma baktist vahetusfondina jääb 10k kanti, Silmeberis on üle 20k.
Muud alternatiivi remondi või B tootja näeol ei ole sellele.
Läbisõit on 165000 kanti. Nii naljakas kui see ka ei ole, siis eile töölt koju minnes ja auto käima pandes, tuli välja, et hommikul nn. katki olnud pirn töötas ilusti ja ei mingeid veateateid enam. Ühest küljest muidugi hea meel, kuid samas teeb ärevaks. Proovin täna kuhugi diagnostika aja panna ja ehk saab targemaks.
Esimest korda kuule,et W203 CDI omab vesijahutusega Generaatorit?Kardan,et sul vale info.Kuid siiski on W203 CDI-l generaatoritega probleeme olnud.Õnneks jäävad need küll pingeregulaatori tasandile.Hind ca 1500-
Tavaliselt jääb laadimine alles,kuid generaatori ja mootori vaheline suhtlus on maas.Mootor ei tea, palju generaator veel jaksab ja siis pannakse (+Aku-) tuli põlema. Rida 4 diislitel on eraldi küttekeha plokid mida siis genekas kütma peab.Eraldi genekat aga ei jahutata.
Et asi sai nüüd korda loodetavasti. Eila pandi juhtmed külge ja asi päädis sellega, et pingeregulaator läks vahetusse. Laadimine oli tõepoolest alles, kuid regulaator ise oli suht õnnetu ja pundunud olnud. Lisaks läks ka üks pirn vahetusse. Muu asi oli olnud vinks vonks.

Teema võib seega lõppenudks lugeda
Kuidas Aarega läks - lasi hinnas rääkida ka?
Ja kas see ikka oli vesijahutuse mudel?
Mina ei suhelnud Aarega. ei hakanud seal kõvasti nõudma ka kedagiSmirk Olin seekord viisakas ja nagu proletariaat ikka, kord ja kohus võtsin rahakoti ja tasusin soovitud summa. Kusjuurs võin väga loll välja nüüd näha, kuid ei uurinud selle veeringi kohta. Regulaator oli niiskust saanud ja pundunud.

ROOKIE mis tehaIcon_redface