Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 2.8 sureb välja.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
82 aasta automaat 280SE w126 hoiab sooja mootoriga pöördeid jube madalal (D ja P mõlemad 490 ja alla veel) ning sureb siis välja.

Hiljuti vahetatud küünlad ja õli. Õhulugejat on reguleeritud vms 1 kuu tagasi.
Hull toore hais käib ka üle pea.
Kiirendades puterdab. Bensupumba hääl on ka suht vali. Sügisel küll öeldi et see on ok.
Pihustid ei või umbes olla?
Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur
Rolz Kirjutas:Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur

Kus see asub? On see mingi asi, mida saab ise paremaks sättida? Kui uus osta, palju maksab?
urraa Kirjutas:
Rolz Kirjutas:Juhtrõhuregulaator on suurima tõenäosusega Su kurjajuur

Kus see asub? On see mingi asi, mida saab ise paremaks sättida? Kui uus osta, palju maksab?

Ma ise pakun julgelt et see on see käigukasti lüliti-andur. sest täpselt sama asja elasin mina üle ja selle vahetamine parendas vea.... ma arvan et sul sama viga
Hmm kas vaakum voolikutes ei või asi olla?tean et ühel isendil oli selline jama olnud, et hoidis pöördeid madalal ja suri ära, see võib olla jube mikroauk ja ongi pees........

Võin väga vabalt eksida.....pead ei anna
sellel mootoril pole õhukoguse lugejat - tegelt see junn on tavaline solenoid õhuklapp.

Õhukoguse lugeja on uuematel autodel õhufiltri ja sisselaske vahel, mis mõõdab siseneva õhu kogust, isegi temperatuuri. Sinu junn aga annab õhku peale tühikäigul töötades, kuna K-Jetronic on nõnda ehitatud, et tühikäigul mujalt õhku ei saa. Kui see solenoidklapp tiba väsinud on, või sul annab ka seda kruviga kruttida, siis tõenäoliselt ei saa ta piisavalt õhku peale ja ei toimi.
Indrek Kirjutas:sellel mootoril pole õhukoguse lugejat - tegelt see junn on tavaline solenoid õhuklapp.

Õhukoguse lugeja on uuematel autodel õhufiltri ja sisselaske vahel, mis mõõdab siseneva õhu kogust, isegi temperatuuri. Sinu junn aga annab õhku peale tühikäigul töötades, kuna K-Jetronic on nõnda ehitatud, et tühikäigul mujalt õhku ei saa. Kui see solenoidklapp tiba väsinud on, või sul annab ka seda kruviga kruttida, siis tõenäoliselt ei saa ta piisavalt õhku peale ja ei toimi.

Kruviga on krutitud ning nüüd on korras. Pöörded 750 peal soojalt nagu peab.

Kiirendades puterdab endiselt. Küünlad on äsja vahetatud ent ilmselt on süüdi ka küünlajuhtmed, mida pole vähemalt 9 aastat vahetatud.