Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: miski uus systeem kindlustuskahjudega..
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
vaadake parem seda videot mis seal allpool on Big Grin Big Grin
vaatax kyll a mu kodune arvut ei võimaldaSad
kui ytled et hea siis peab meeles ja vaatab tööpostil...
Autoleht kirjutas ka sellest ja sealt artiklist jäi mulle meelde positiivne eeldus, et see süsteem peaks viima ka kindlustusmaksed madalamaks (ma ei usu seda).
Aga üldiselt võiks natuke kukkuda küll, mul pole näiteks riskikoefitsendi langemisest seni mitte mingisugust kasu olnud, sest vahepeal on kindlustus kallinenud :S
Seda ma küll ei usu,et kindlustus nüüd kunagi üldse odavamaks läheb, kui siis loogiliselt ju ainult sellisel juhul, kui autohinnad kardinaalselt kukuks alla ja jääkski sinna, koos varuosade hindadega.
Kindlustusseltsid halavad koguaeg, et raha vähe ja autod liiga uued ja kallid. Mul ühe tuttava naine on tutikat opelit juba 3x laksutanud, kasko "kakub juukseid", üle poole autohinna juba. See neil tütrega kahasse, mõlemad "vahtralehed".
jansa48 Kirjutas:Mul ühe tuttava naine on tutikat opelit juba 3x laksutanud, kasko "kakub juukseid", üle poole autohinna juba. See neil tütrega kahasse, mõlemad "vahtralehed".
krt, sellised võiks takso või bussiga liikuda...
marek Kirjutas:
jansa48 Kirjutas:Mul ühe tuttava naine on tutikat opelit juba 3x laksutanud, kasko "kakub juukseid", üle poole autohinna juba. See neil tütrega kahasse, mõlemad "vahtralehed".
krt, sellised võiks takso või bussiga liikuda...

Õnneks on teisteks kannatajapoolteks olnud loodus ja koduväravad, mitte teised liiklejad. Koos käisid tütrega autokoolis ja nüüd möödakorda laksutavad, endal pärast ilmsüüta näod peas, umbes, et "mitte ei saa aru kuidas see juhtus"., naera puruks krtUnibrow
jansa48 Kirjutas:Õnneks on teisteks kannatajapoolteks olnud loodus ja koduväravad, mitte teised liiklejad. Koos käisid tütrega autokoolis ja nüüd möödakorda laksutavad, endal pärast ilmsüüta näod peas, umbes, et "mitte ei saa aru kuidas see juhtus"., naera puruks krtUnibrow
Badgrin ega koolis silmamõõtu ei õpetata, sellest ka enamuse "parkimisoskus".
Eelmine aasta tõusus kindlustus neile kellel konfitsent 1.20 3 korda 1000 eeki! ehk kui nüüd veel uuesti autot vahetad siis maksad 3000 eeki enam. Kehtib see BMW MB AUDI millel kw üle 140-ne.
See aasta on juba ka ligi 1000 eeki tõstetud.
Näide:
Eelmise aasta lõpus tegin oma E320 165 kw aastaks kindlustuse ja maksin 5060 eeki(mega odavalt sain) '
Konfitsent oli 1.2.
Kui ma nüüd terve aasta ühtegi kõksu ei tee ja nad enam ei tõsta siis see aasta langeb konfitsent 1.20 pealt 0.96 peale ja uus makse saab olema 4993!! Räme langus küll!!!!
Järeldan?: VARGAD!

BMW 328 üle eelmise aasta alguses 1.2 konf. Terveks aastaks läks pärnumaal 3600.
Praegune aasta 1.2 konf. Terveks aastaks Pärnumaal 8600!
Täiesti HAIGE!
Ardo Kirjutas:Eelmine aasta tõusus kindlustus neile kellel konfitsent 1.20 3 korda 1000 eeki! ehk kui nüüd veel uuesti autot vahetad siis maksad 3000 eeki enam. Kehtib see BMW MB AUDI millel kw üle 140-ne.
See aasta on juba ka ligi 1000 eeki tõstetud.
Näide:
Eelmise aasta lõpus tegin oma E320 165 kw aastaks kindlustuse ja maksin 5060 eeki(mega odavalt sain) '
Konfitsent oli 1.2.
Kui ma nüüd terve aasta ühtegi kõksu ei tee ja nad enam ei tõsta siis see aasta langeb konfitsent 1.20 pealt 0.96 peale ja uus makse saab olema 4993!! Räme langus küll!!!!
Järeldan?: VARGAD!

BMW 328 üle eelmise aasta alguses 1.2 konf. Terveks aastaks läks pärnumaal 3600.
Praegune aasta 1.2 konf. Terveks aastaks Pärnumaal 8600!
Täiesti HAIGE!

Alla 25 aastastele rakendatakse veel kirves ka juurde.
Ardo Kirjutas:Eelmine aasta tõusus kindlustus neile kellel konfitsent 1.20 3 korda 1000 eeki! ehk kui nüüd veel uuesti autot vahetad siis maksad 3000 eeki enam. Kehtib see BMW MB AUDI millel kw üle 140-ne.
See aasta on juba ka ligi 1000 eeki tõstetud.
Näide:
Eelmise aasta lõpus tegin oma E320 165 kw aastaks kindlustuse ja maksin 5060 eeki(mega odavalt sain) '
Konfitsent oli 1.2.
Kui ma nüüd terve aasta ühtegi kõksu ei tee ja nad enam ei tõsta siis see aasta langeb konfitsent 1.20 pealt 0.96 peale ja uus makse saab olema 4993!! Räme langus küll!!!!
Järeldan?: VARGAD!

BMW 328 üle eelmise aasta alguses 1.2 konf. Terveks aastaks läks pärnumaal 3600.
Praegune aasta 1.2 konf. Terveks aastaks Pärnumaal 8600!
Täiesti HAIGE!
tee auto ja kindlustus vanaema-vanaisa nimele, saad veel pensionäri sooduka ka. JOKK. maksad aasta eest lagi 1000kr. kui nad nõus ei ole, vaata peeglisse. Smile
Ega Noor autoomanikon raske olla. Meie kulul teenitakse vist.
Aga eks ma ootan aega, mil SEL sõiduvalmis on ning kindlustust lähen tegema...Eelneval aastal oli kuumakse 1200 ja kaks kuud 1800 ning kolm kuud ligikaudu 2600Unibrow
Nüd on koefitsent kaa langenud, äkki tuleb väike 10%-ne allahindlus!
Siit moraal - enne ostke enda nimele mingi kökats ja registreerige see kuhugi Uugametsa talusse. Aastas 6 kuud las kindlustus tiksub (see on min aeg) ja saategi koefitsiendi allapoole.
Lõpuks kui vanust, sõiduoskust Smile jne juba piisavalt registreeri ükskõik kui suur pill enda nimele.

Mul ca 400 kw masina kindlustus venna nimel - ja ei ütleks, et see kallis on (paar tuhat a vist). OK võibolla see aasta on tõesti tõstetud? Eelmine aasta polnud vahet kas 200 või 400 kw.

Ja need kes autosid müüvad ja ostavad - olge ETTEVAATLIKUD et teile lisa lepingut kogemata pähe ei määrita kui veel eelmine masin teie nimelt ära pole läinud. Tqhq foorumis oli sellest pikalt juttu kui raske on pärast kindlustusest libaleping maha pesta.
Enda pilli müües, pidin näiteks 40 min IF kontoris ootama kuni auto minu nimelt (kindlustuse infobaasis) ma läks. See teenindaja ei saanud muidugi midagi aru, et mis keiss on. Pika seletamise peale nokkis lõpuks ka läbi - ja siis oli AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA efekt.
Vanematega raske kuna kardavad, et kui ma nende nimel masinaga laksu panen siis tõstetakse ka nende teiste autode makset(koos konfitsendiga) või siis uute oma mida nad osta kavatsevad. Isal ntx 3 autot, 1 jeep, 2 bussi ja 2 veoautot Big Grin emal 3 autot ja 1 buss.
Polegi nii lihtne..
Omal oli ka vahepeal 4 autot korraga..arvel õnneks nüüd ainult 2 alles jäänud.
Mul 1 auto surnud vanaisa nimel kes suri ligi 3a tagasi ja siiani pole olnud probleemi ka tema nimeloleva kindlustuse jätkamisega.
Tead, moraal on täitsa läbitud.
Esmalt oli mul w201, 90 kw-ne aastaringselt sõidus, siis kuskil vahepeal võtsin järelemaksuga c240, seega olin rentnik ja koefitsent oli auto omaniku järgi ja siis varsti ostsin SEL'i.

A vot mis mind häiris oli see, et w201 langes, aga nii kui olin c240 järelemaksu lõpetanud ja auto omale nimele vormistanud ning kindlustuse teinud tuli üllatuseks see, et sellel masinal oli 1,20 koefitsent. Öeldi, et igal autol on teil erinev koefitsent. Ma tegin näo, et mõistan kuigi siiski jääb mulle arusaamatuks, miks igal autol on erinev koefitsent kui ühel on juba langenud?Eusa_doh
Renkju Kirjutas:Tead, moraal on täitsa läbitud.
Esmalt oli mul w201, 90 kw-ne aastaringselt sõidus, siis kuskil vahepeal võtsin järelemaksuga c240, seega olin rentnik ja koefitsent oli auto omaniku järgi ja siis varsti ostsin SEL'i.

A vot mis mind häiris oli see, et w201 langes, aga nii kui olin c240 järelemaksu lõpetanud ja auto omale nimele vormistanud ning kindlustuse teinud tuli üllatuseks see, et sellel masinal oli 1,20 koefitsent. Öeldi, et igal autol on teil erinev koefitsent. Ma tegin näo, et mõistan kuigi siiski jääb mulle arusaamatuks, miks igal autol on erinev koefitsent kui ühel on juba langenud?Eusa_doh

See, et igal LEPINGUL (mitte autol) on eri koefitsient, on Eesti LKfondi eripära (seadus selline). Uue lepingu saad vanade lepingute KESKMISE põhjal. See tähendab, et kui sul on jäänud varileping kunagi ülesse ja seda ei maksa (loe koefitsient kõrge), siis näiteks 3 auto ostmisel ongi jama käes - võta keskmine nendest 1,2 ja 0,xx. Need kes noortena hulgi autosid enda nimel omasid - tunnen kaasa. Ainuke lahendus ostke mingid väga väikese kindlustusmaksega pillid nende juurde (uuri kindlustusest) ja makske koefitsient "alla".
Seetõttu autot müües ja ostes (eriti suure mootoriga) mõelge selle peale. Vahe on mitme aasta peale isegi kümend tuhanded.
R129 Kirjutas:
Renkju Kirjutas:Tead, moraal on täitsa läbitud.
Esmalt oli mul w201, 90 kw-ne aastaringselt sõidus, siis kuskil vahepeal võtsin järelemaksuga c240, seega olin rentnik ja koefitsent oli auto omaniku järgi ja siis varsti ostsin SEL'i.

A vot mis mind häiris oli see, et w201 langes, aga nii kui olin c240 järelemaksu lõpetanud ja auto omale nimele vormistanud ning kindlustuse teinud tuli üllatuseks see, et sellel masinal oli 1,20 koefitsent. Öeldi, et igal autol on teil erinev koefitsent. Ma tegin näo, et mõistan kuigi siiski jääb mulle arusaamatuks, miks igal autol on erinev koefitsent kui ühel on juba langenud?Eusa_doh

See, et igal LEPINGUL (mitte autol) on eri koefitsient, on Eesti LKfondi eripära (seadus selline). Uue lepingu saad vanade lepingute KESKMISE põhjal. See tähendab, et kui sul on jäänud varileping kunagi ülesse ja seda ei maksa (loe koefitsient kõrge), siis näiteks 3 auto ostmisel ongi jama käes - võta keskmine nendest 1,2 ja 0,xx. Need kes noortena hulgi autosid enda nimel omasid - tunnen kaasa. Ainuke lahendus ostke mingid väga väikese kindlustusmaksega pillid nende juurde (uuri kindlustusest) ja makske koefitsient "alla".
Seetõttu autot müües ja ostes (eriti suure mootoriga) mõelge selle peale. Vahe on mitme aasta peale isegi kümend tuhanded.

See seletab kõik!
Kuid ma arvan, et eriliselt suurt probleemi mul nüüd sellega ei ole, lihtsalt tekitas minus küsimusi ja arusaamatust.
Kuid kui nüüd nende kõrvale veel mingisugused masinad võtta, ehk sisi väiksemahulised, siis ju hakkab nendega esialgu sama lugu, et koefitsent on algul 1,20 ja siis kuue kuu vältel langeb ja siis uuesti kuue kuu vältel ja tõmbab samalajal keskmist väiksemaks?
Uue auto hankimisel kujuneb selle koefitsient olemasolevate autode koefitsientide alusel va. siis, kui sul ei ole mõne varasema auto vaba koefitsienti ootamas. Sellise koefitsiendi olemasolul siirdub see aga automaatselt uuele masinale, ning asjaolu kas, kui palju ja milliste koefitsientidega masinaid sinu autoparki veel kuulub ei oma selle saamisloos vähimatki rolli.

Soovitan läbi lugeda - saad kõvasti targemaks LKFi alal.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20247
ooot oot, ega siis koefitsent auto järgi käi, ikka omaniku. mul olid ka vahepeal c126 ja w124, mõlemad üle 142kW (üle 142kw enam kallimaks ei lähe), riskigrupp 0,4 ja aastamaks sama ca 600kr.

kas vahepeal on siis seadusi muudetud?

R129 Kirjutas:Soovitan läbi lugeda - saad kõvasti targemaks LKFi alal.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20247
3a vana jutt ju...
marek Kirjutas:ooot oot, ega siis koefitsent auto järgi käi, ikka omaniku. mul olid ka vahepeal c126 ja w124, mõlemad üle 142kW (üle 142kw enam kallimaks ei lähe), riskigrupp 0,4 ja aastamaks sama ca 600kr.

kas vahepeal on siis seadusi muudetud?

R129 Kirjutas:Soovitan läbi lugeda - saad kõvasti targemaks LKFi alal.
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20247
3a vana jutt ju...
Jah koefitsient käib LEPINGU järgi (väljendasin ebatäpselt, et auto järgi).

Ja see 3 a tagune jutt kehtib ka praegu. Kui huvi pakub, siis vaata Riigiteatajast kui vana liiklusseadus on: 2001 a tehti. Peale 2006.a on 3 korda muudetud. Ma ei viitsinud küll väga süveneda - aga karta on, et alustalad on jäänud muutmata (loe tavakodanikku saab ikka tõmmata) ning suurem muutused oli selle kohustusliku lepingu ja schengeni värgiga.

EDIT: ja koefitsient on samas ka autoga seotud. Proovi auto vahetult enne koefitsiendi kukkumist maha müüa ja osta uus. Arva ära millal uuel autol koefitsient muutub Big Grin
Lehti: 1 2