Ma ei ole niimoodi ennast pisarateni hingetuks naernud mingit teksti lugedes sellest ajast saati kui 2001 aastal insener Sahharov ja Dr. Watson möllasid.
Suitsutulesid, kerget tooni ja mõõdukat madaldust Sulle. Ja ära ära tüdine. Ma pakun ka, et pikas perspektiivis, kui esimesed väikevead kõik ära näed, on ta muretum peresedaan kui iga 10-aastane või uuem ratsionaalsena näida tahtev igavauto. Fantastiline eksperiment!
Tauno
Toetan eelkõneleja mõtet.
Olles ise mitu SELlist talve üle elanud, siis peale veidi tülika lumerookimise mootorikatte tagant kanalist ei tulegi muid ebamugavusi meelde. Soojaks läheb vanatehnika kiiresti, teel püsib talutavalt, sõita on tänapäeva mõttes kohutavalt behme ja vedruistmed ebamugavad...
Aga see liikur vajab kindlasti eraldi teemat. Kasvõi eksperimendi mõttes
Tore on lugeda foorumit, milles kirjutavad haritud, sõnaosavad ja humoorikad inimesed. Jätkake samas vaimus!
Mis talvekasutusex ostetud W126-tesse puutub, siis loodan, et plaanid neile ka mingisuguse tõsisema roostevastase töötluse teha, et see lume sulatamisex kasutatav keemia paari aastaga keret ära ei "sulatax".
Väga mõnus ja informatiivne lugemine.
Ehk oskab keegi rääkida auto w124 126AAK ajaloost, ka riigikantselei vana masin.
Päris vallatu porilapats on olnud tal unenäos....
Kas oli W123 oma?
Tõesti suurepärased kaadrid tänaseks juba kaugest minevikust.
Eks omanik tea kindlasti täpsemalt, aga mulle näib, et needsamad või sarnased porilapatsid olid küljes ka siis kui Sm.Tihhonov teema esimesel leheküljel selle auto enda hoole alla võttis.
Mäletan, et eriti vallatult käitusid need maanteesõidul ja lehvisid tuules kelmikalt nagu pontu kõrvad.
Ilus auto on ja usun, et küll ta kunagi jälle ka unest äratatakse.
Parimate soovidega,
Västrik
Isand Rolz, mustvalgetele fotodele jäänud noorus on alati ilus. Isegi oma 80-te teise poole vuntside, flanellsärkide või naiste supeltrikoodega