Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Suverehvid 2009 - Test World OY
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kuna suvekate ostule tuleks juba mõelda, siis väike TM'i ülevaade mida kannataks osta.

*****
1. Continental ContiPremiumContact 2 - hinne 9,3
hea: juhitvus märjal ja kuival teel, pidamine ilmastikust sõltumatult
halb: keskpärane veeretakistus

2. Goodyear OptiGrip - hinne 9,1
hea: käitumine vesilius, pidamine märjal asfaldil
halb: veeretakistus

3. Nokian Hakka H - hinne 9,0
hea: pidamine märjal asfaldil, müratase
halb: keskpärane sõidumugavus

4. Michelin Energy Saver - hinne 8,9
hea: veeretakistus, juhitavus
halb: käitumine vesilius

****

5. Bridgestone Turanza ER300 - hinne 8,7
hea: juhitavus märjal asfaldil, rehvimüra
halb: veeretakistus

6. Kleber Dynaxer HP2 - hinne 8,5
hea: veeretakitus, pidurdamine märjal teel
halb: juhitavus märjal teel

7. Vredestein Hi-Trac - hinne 8,4
hea: juhitavus märjal teel, käitumine vesilius
halb: Pidamine ja juhitavus kuival teel

***

8. Barum Bravuris 2 - hinne 8,2
hea: Pidamine märjal teel
halb: juhitavus kuival teel, möödumine nii märjal kui kuival teel

9. Kumho Ecsta HM - hinne 8,0
hea: rehvimüra, pidurdamine märjal teel
halb: juhitavus nii märjal kui kuival teel

10. Hankook Ventus Prime - hinne 7,9
hea: pidurdamine märjal teel, müratase
halb: vesiliug sirgel

**

11. Dayton D210 - hinne 7,7
hea: rahuldav pidurdusteekond märjal ja kuival teel
halb: juhitavus märjal ja kuival teel, veeretakistus

*

12. Sava Intensa HP - hinne 7,1
hea: rahuldav pikipidamine ja käitumine vesilius
halb: juhitavus oludest sõltumata, veeretakistus

ja väga viletsad:

13. Goodride SA-05 - hinne 6,4
hea: säästurehvi kohta rahuldav pidamine märjal teel
halb: puudulik juhitavus, müratase

14. Wanli S-1088 - hinne 5,2
hea: sõidumugavus
halb: Pidamine igasugustes oludes, juhitavus


kes veel ei teadnud, siis:

Barum kuulub Continentalile
Dayton kuulub Bridgestonele
Sava kuulub Goodyearile
Kleber kuulub Michelinile

nende rehvide valik peaks olema suht-koht kindel, et päris jama oma autole alla ei osta. hindasid ei hakand ka välja tooma, kuna saksast saab jooksu ikka tunduvalt odavamalt kui eestist. viimasel ajal ei tasu enam kasutatud rehve ka osta, kuna rehvimüüjad on nii ahneks läinud, et paar sada krooni kallimalt saab uue rehvi juba...uskumatu. kindlasti pole rehvid need millelt oleks mõttekas säästa, sest rehvid ju ainuke puutepind teega...

soovitan soojalt osta siit: http://www.reifendirekt.co.ee/ nädalaga tuuakse koju kätte!
Kahjuks Nankangi testis polnud, aga testin selle kohe kohe ise ära. Tellisin samuti saksamaalt nädalaga koju ja jooksu hind tuli 4700 eeki koos ukse taha toomisega.
Ise kasutanud 1,5 hooaega PremiumContact2 205 65R15 rehve ja tõesti väga head on , soovitan! Väikese miinusena võiks mainida natuke kiiret kulumist, kuid ega ilma korraliku haakumiseta ka pidamist ei saavuta.
Nende rehvitestidega on krt nii nagu on - Saksa lehtedelt saab ikka vägagi erinevaid arvamusi. Sõltuvalt sellest kas testijaks on ADAC, Motor und Sport vms. Samuti on erinevad tulemused kui kasutatakse eri testides erinevaid mõõte. Näiteks Hankook EVO mudel - ühes testis tõesti super teises mitte enam nii hea. Samas loed kasutajate arvustusi ja mõni ütleb, et no absoluutselt risti vastupidi testi tulemustele.
Pole eriti mingit mõtet vaielda siin.. pea alati oleneb kes testib ja ise olen alati usaldanud ikka väiksemate erapooletute kohtade teste kes võivad endale sõnavabadust lubada. TM sõltub aga väga suuresti "sponsori" rahadest. Mingi ülevaate kindlasti annab aga 100% tõepähe nüüd küll võtta ei tasuks.
R129 Kirjutas:Nende rehvitestidega on krt nii nagu on - Saksa lehtedelt saab ikka vägagi erinevaid arvamusi. Sõltuvalt sellest kas testijaks on ADAC, Motor und Sport vms. Samuti on erinevad tulemused kui kasutatakse eri testides erinevaid mõõte. Näiteks Hankook EVO mudel - ühes testis tõesti super teises mitte enam nii hea. Samas loed kasutajate arvustusi ja mõni ütleb, et no absoluutselt risti vastupidi testi tulemustele.
Eks see ole ka nagu lamell vs. nael teema - taandub isiklike eelistuste tasandile.
no nankongi kohta olen mina kuulnud ka täiesti vastandlikke arvamusi... Smile

aga sellest testist loen ma välja, et tasub eelistada ikkagi tuntud tegijate tooteid, ehk siis neid tootjaid mis juba eraldi välja tõin ja võib enam-vähem kindel olla, et päris äbrisse ei astu. kindlasti on ka uus wanli parem kui vana slikk conti.... seega ostke pigem uus wanli kui teistes riikides minema visatud slikk rehv.

***
kes veel ei teadnud, siis:

Barum kuulub Continentalile
Dayton kuulub Bridgestonele
Sava kuulub Goodyearile
Kleber kuulub Michelinile
***

edit:

eestis kõige hullem ongi väga viletsate (kulunud) rehvide kasutamine, ehk väga paljudel autodel on kulumise piiril (trahvi veel ju ei saa, poogen Smile ) olevad rehvid all, mis aga märja ilmaga on väga ohtlikud. ei pea ostma kõige kallimaid kui raha napib, aga ärge sõitke 10a vanade slikkidega, nende kumm on muutunud plastikuks juba! levinud mudelitele saab rehvide jooksu saksast juba 3-4k ilusti kätte, jätke suitsetamine maha ja saate selle raha eest igaks suveks uued contid osta! Unibrow ja kui õlle joomine ka maha jätta, saab igaks talveks ka uued talvekad! Unibrow

ja kui plekimõlkimisele enam raha ei kulu, saab selle raha eest palju õlut ja suitsu osta... Badgrin
Suitsetamise maha jättes saab aasta lõpuks auto üle värvida .. samas õlle maha jõtmine võib lõppeta Angel Clubis nii, et omal vastutusel ainult.
Oli ka plaan Saksast rehvid tellida, aga vist olude sunnil teevad ka kohalikud rehvimehed head hinda. Ostsin Eestist.

195/65 15 SUVI
Continental PremiumContact 2 E, jaehind 1450, hind teile 1025 kr/tk x4=4100.-


Sama hinna sees oli veel paigaldus koos 4 uue ventiiliga.

Praeguste kasutatud rehvi hindade puhul ei näe tõesti mõtet neid enam osta.
Ardo Kirjutas:.. samas õlle maha jõtmine võib lõppeta Angel Clubis nii, et omal vastutusel ainult.
et siis jätsid õlle maha ja sattusid eindselisse? Karl jättis rohkem kui aasta tagasi õlle kaanimise maha ja eindselis küll ei käi vist... Badgrin või mis sa sellega öelda tahtsid, et eindseli kliendid rehve ei osta või mis?
Ise soetasin just oma W203 C klassi universaalile jooksu Continental SportContact 2 rehve. Ja kui hakkasin erinevaid rehvi teste lugema, siis oli ikka täiesti seinast seina. Osad ütlesid, et paremat rehvi pole ja siis teine pani kohe vastu, et tuleks suure ringiga mööda minna. Krt seda siis teabSmirk. Aga minu puhul oli oluline hind, et sain terve jooksu väga hea hinnaga kätte ja eks siis näha ole, kas hakkan varsti juukseid peast kakkuma või mitteIcon_smile. Mul selline ökoliikur ka, niiet vast paar suve ikka vastu peab.
halter Kirjutas:Ise soetasin just  oma W203 C klassi universaalile jooksu Continental SportContact 2 rehve. Ja kui hakkasin erinevaid rehvi teste lugema, siis oli ikka täiesti seinast seina. Osad ütlesid, et paremat rehvi pole ja siis teine pani kohe vastu, et tuleks suure ringiga mööda minna. Krt seda siis teabSmirk. Aga minu puhul oli oluline hind, et sain terve jooksu väga hea hinnaga kätte ja eks siis näha ole, kas hakkan varsti juukseid peast kakkuma või mitteIcon_smile. Mul selline ökoliikur ka, niiet vast paar suve ikka vastu peab.
ära muretse, mul sama jooks ja väga head on.
marek Kirjutas:
halter Kirjutas:Ise soetasin just  oma W203 C klassi universaalile jooksu Continental SportContact 2 rehve. Ja kui hakkasin erinevaid rehvi teste lugema, siis oli ikka täiesti seinast seina. Osad ütlesid, et paremat rehvi pole ja siis teine pani kohe vastu, et tuleks suure ringiga mööda minna. Krt seda siis teabSmirk. Aga minu puhul oli oluline hind, et sain terve jooksu väga hea hinnaga kätte ja eks siis näha ole, kas hakkan varsti juukseid peast kakkuma või mitteIcon_smile. Mul selline ökoliikur ka, niiet vast paar suve ikka vastu peab.
ära muretse, mul sama jooks ja väga head on.

Rõõm kuulda. Leian et 5000.- terve jooks (2tk 225/45 17+2tk 245/40 17)pole paha tehingNod.
halter Kirjutas:Rõõm kuulda. Leian et 5000.- terve jooks (2tk 225/45 17+2tk 245/40 17)pole paha tehingNod.
uute kohta ikka väga hea hind. saksas ca 2k/tk

edit: krt mul premium contact 2.
[Pilt: Continental.jpg]
Krt... Inglismaal on rehvid veel odavamad.Saksas on 255/40-19  1000.-eeku kallim tk.Kahe rehvi transa on 17naela ja kui ostad firmale,siis saab ka ilma km-ita(15%).

http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m4b0s0p0
marek Kirjutas:
halter Kirjutas:Rõõm kuulda. Leian et 5000.- terve jooks (2tk 225/45 17+2tk 245/40 17)pole paha tehingNod.
uute kohta ikka väga hea hind. saksas ca 2k/tk

edit: krt mul premium contact 2.
[Pilt: Continental.jpg]

Sul jah premium contact`id, kuid ega põhimõtteliselt väga revolutsioonilist vahet pole. Ühesõnaga topin mingi aeg alla ja eks siis näeb. Krt see rehvihindadega mängimine on ikka täiesti utoopiline mis toimub. Vaadates praegust hinapoliitikat, siis ju selgelt näha milline õhk sees on ikka.
Indrek Kirjutas:Kahjuks Nankangi testis polnud, aga testin selle kohe kohe ise ära. Tellisin samuti saksamaalt nädalaga koju ja jooksu hind tuli 4700 eeki koos ukse taha toomisega.


Võin NangKang PS2 seerja kohta öelda ainult kiidusõnu. Olid ju eelmine suvi mul kasutuses. Ainuke asi mille kallal natuke norida tahaks on müratase. Aga ikkagi tutikas ja hea pidamisega.
Huvitav on, kust need Nankang'id siin Tallinnas hea hinnaga saaks...
kpokyc Kirjutas:Huvitav on, kust need Nankang'id siin Tallinnas hea hinnaga saaks...

Internetipoed ei ole saatanast muidu!
Vaja läheb krediitkaarti (saad UNETis 30 krooni eest ajutise teha), aadressi kuhu rehvid toimetatakse ja mõne e-maili saatmist.
Ma ei mõista, kust otsast see reifendirekt nii soodus on, Conti SP3 225/45R17 seal 3015.- Eestis poes 2100.-

Ennegi vaadanud, et erilist pointi pole tellimisel sealt.

A võibolla olen vanamoeline lihtsalt.
Lehti: 1 2