Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ML 270 cdi vilkuvate kaugtulede probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Minu autol selline probleem: viimane nädal aega sõites kaugtuled vilguvad(kaugtuled lähevad ise peale, sekundiks või paariks) ja siis lülituvad taas välja. Suht piinlik on sõita, käib ju närvidele kui keegi taga vilgutab, eriti õhtul pimedas vastusõitvatel autodele võin palju pahameelt valmistada. On keegi analoogse situatsiooniga varem kokku puutunud. Hirm, et kui Silberautosse lähen, löövad kirve selga. Olen info eest vägagi tänulik. Autoks ML 270 cdi, aasta 2004.
Hehe - kas mingit muud errorit ei anna? Mul esineb see probleem koos "SRS - Restraint system - visit workshop", vahel harva ka "Display faulty - visit workshop".

Anyway, lugesin välismaa foorumeid ja sealt on ka kodanikel see probleem läbi käind, samuti vilgutab tulesid. Enamasti lahenes mure rooliasendi anduri vahetamisega. Kasutaja R129 oskab täpsemalt ehk seletada, mis ja kuidas, aga mingi CAN'i liiklusega ta seotud ilmselt ole...
VÕHIK: 90% tõenäosusega on sul AAM plokk kutu.See on aju mis juhib tulesi ja igasugu muud mudru.ML-idel on seda ennegi esinenud.Lase igaks juhuks ikka üle kontrollida !!!
Minul kahtlustatakse SAM-plokki, see tulede vilgutamine (minu puhul) pidi olema selle teema. SAM-plokk maksab w203 mingi 7000.- kanti.
Tänan info eest, kuigi tuju rikub ära. Kui keegi veel miskit tarka oskab soovitada, siis olen tänulik selle eest!
Sa võid lugeda seda teist teemat, kus ma olen kliimaga mures. Seal natuke juba juttu sellest, aga ma ei väida, et meie puhul samade probleemidega tegu on... mul on neid muresid seal hulga rohkem korraga.
ML-il on teine hingeelu.Seal puudub kere CAN sellisel kujul nagu W203. ML-il pole ka SAM plokki.Temal on AAM plokk :-D
Aga jh jama on mõlemaga, sest viga leiab ainul vea olemasoluhetkel.Raske leaida,kuigi ML-il on seda lihtsam leida.
wdb240 Kirjutas:ML-il on teine hingeelu.Seal puudub kere CAN sellisel kujul nagu W203. ML-il pole ka SAM plokki.Temal on AAM plokk  :-D
Aga jh jama on mõlemaga, sest viga  leiab ainul vea olemasoluhetkel.Raske leaida,kuigi ML-il on seda lihtsam leida.
ma jamasin ühel 03a ml'il sellega, et ventilaator läks ees lambist käima, kellaplokis tuled põlema ja igasugu muid anomaaliaid veel... pistikud olid aam'il rohelised. pärast puhastamist hakkas kõik ilusti tööle. jama põhjustas ainult juhtmete liigutamine...
Kas keegi oskab öelda, kus kohast võin selle "AAM" plokki leida ja juhtmed üle kontrollida?
Ette tänades...
Ei oska öelda aga kui sa endas täiesti kindel ei ole, siis las vaatavad seda asjatundjad.
I took my AAM out (7 screws, I think) to inspect for bad solder joints, traces, etc. It is mounted vertically under inboard end of the fuse/relay board and is held in place by 3 clips. I used a small bungee cord to hold up the fuse board while I accessed the AAM

http://mercedesshop.com/shopforum/showth...p?t=105887
kapoti all "kaitsmekarp", kuhu miljon juhet külge läheb ehk siis All Activity Module.
See käib vist üle minu võimete piiri. Eks tuleb ikka Silberisse kontrolli minna. Doubt