Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190D Paagis6el?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Niisiis selline jama , et 1986 a 2.0 diislil on hing täiesti kinni , vahest läheb normaalselt , siis jälle hakkab nagu pooma. Vahest jääb päris peaagu seisma , aga kuidagi saab veel s6ita.

Kus ja kas asub/on paagisisese kyttes6el ? Kuidas sellele läheneda?
Mida tasuks vaadata , filter kinni ei tundunud olevat.
killer666 Kirjutas:Niisiis selline jama  , et 1986 a  2.0 diislil on hing täiesti kinni , vahest läheb normaalselt , siis jälle hakkab nagu pooma. Vahest jääb päris peaagu seisma , aga kuidagi saab veel s6ita.

Kus ja kas asub/on paagisisese kyttes6el ? Kuidas sellele läheneda?
Mida tasuks vaadata , filter kinni ei tundunud olevat.

Pildilt paistab küll sõel, kuid kas probleem on seal, tavaliselt talvel kipub küttefiltris olev veesete külmuma (so. üks võimalikest põhjustest)
[Pilt: 0153c1d846e2.jpg]
Kas sõela kättesaamiseks tuleb paak maha võtta või pääseb läbi põhja? Pildil oleks nagu mingi luuk...

Sõel võib palju huvitavaid vigu põhjustada. Ei tasu unustada, et koos sõelaga tuleb välja ka kogu paakijäänud kütusWink

Muidu tasuks kontrollida ka kütusetorude seisukorda. Mõlke ei tohiks olla, sinna kipub kogunema igasugust saasta.
bemmil on paagi peal kohe s6elade ju pumba kohal luuk ,kust pääseb ligi majandama Big Grin

Krt natukese nadi hakata praegu seda paaki tyhjaks laskma ja lammutama:Sad:
v6sa Kirjutas:Kas sõela kättesaamiseks tuleb paak maha võtta või pääseb läbi põhja? Pildil oleks nagu mingi luuk...

Sõel võib palju huvitavaid vigu põhjustada. Ei tasu unustada, et koos sõelaga tuleb välja ka kogu paakijäänud kütusWink

Muidu tasuks kontrollida ka kütusetorude seisukorda. Mõlke ei tohiks olla, sinna kipub kogunema igasugust saasta.

Läheks ka algul kergemat vastupanu teed ja kontrolliks kõigepealt torustikku ja puhuks torustiku mootori poolt-paagi poole suruõhuga läbi.
v6sa Kirjutas:Kas sõela kättesaamiseks tuleb paak maha võtta või pääseb läbi põhja? Pildil oleks nagu mingi luuk...

Sõel võib palju huvitavaid vigu põhjustada. Ei tasu unustada, et koos sõelaga tuleb välja ka kogu paakijäänud kütusWink

Muidu tasuks kontrollida ka kütusetorude seisukorda. Mõlke ei tohiks olla, sinna kipub kogunema igasugust saasta.

Täpselt ei mäleta, aga ligi pääseb alt. Läbi selle filtri (nr.35) imetakse kütust. Kui filter umbes, siis maha ja ära pesta (metallist filter).Väga eduliselt saab ka maas, ilma tõstuki/kanalita tehtud. Kütust võiks paagis minimaalselt olla, või piisavalt suur nõu kuhu kütus mahuks. Enda kutsikal oli pea sama probleem, aga põhjustajaks oli katkine paagi tuulutus. Tulemus vaakumist põhjustatud poole väiksem paak ja teele jäämineIcon_evil. Muidugi esimese asjana võiks üle vaadata/vahetada filtrid, mis ongi tavaliselt vea põhjustajad.
Kas pärast alumine luuk pidama ka jääb, mis tihend seal vahel on ?
Sõel peaks keermega olema ja vahel on tavaline rõngastihend. Kütet tuleb sealt kaela ikka, isegi kui paak täiesti tühjaks pumbata.
Sedaanil pole mingeid luuke kohe kinlasti põhja all. Paak pagassis.
ei ei , ma ma6tlesin ,et kas paagi enda p6hjas see luuk pärast ka pidama jääb? Mis tihend seal paagi ja selle kaane vahel on?

Kas paak tuleb välja kiskuda , v6i saab muudmoodi?

Mulle tundub , et mul on sattunud vett paaki Sad
kallasin filtri tyhjaks ja sealt tuli välja m6ned veetilkad .
Nr 41 on suur kummitihend paagi põhja ja auto põhja vahel ning auto põhjas on sama suur auk. Sõel nr 35 on keermega paagi põhjas kinni ja vahel on rõngastihend nr 38. Aja auto kanali peale siis näed täpsemalt. Aga veetilk võib ka kusagil torus olla.
oehh... rsk -5 kraadi on , aga lähen ja vaatan, mis saab.

Vaadates selle paagi pilti tuli kyll kange tahtmine auto kyljepeale keerata , aga see paak on selline salakavala asi , et ei tea , kas siis jookseb see mehu säält paagist välja.

Samas ei tea kah , mis mootor sellest arvata v6ib...

1 teoreetiline kysimus kah , oletame , et t6esti on paagis vett ...
kas kyttefilter v6tab vee kinni v6i läheb vesi ka sellest filtrist läbi?
killer666 Kirjutas:...
kas kyttefilter v6tab vee kinni v6i läheb vesi ka sellest filtrist läbi?

Filter peab vett senikaua, kuni ummistub. Kui ummistumisest hoolimata mootorit edasi piinata, siis on hea võimalus saada filter puruks ja peale seda on kõik soga otse pumbas-pihusteis. Mis omakorda põhjustab huvitavaid tagajärgi, tavaliselt järgmisele omanikule või peale pikemat seismist...

Vesi diiselkütuses teatavasti ei lahustu. Praeguste ilmadega on see tahedas olekus, seega kui kahtlustad vett paagis, siis seda praegu välja lasta ei õnnestu niikuinii. Küll aga õnnestub ilmselt puruks keerata toosama sõel (kui seal on vesi, siis on see põhja vajunud ja sinna jäätunud. Aga sõel on kah põhjasIcon_sad...)
Täna tuli m6te peale ja v6stin 6hupuhasti eest , et näha , mis seal all onSmile

See alumine jämmedam s6el(filter) oli ilus ja kena , aga siiski v6tsin ta kyllest ära ja puhusin läbi Big Grin Minu suureks r66muks oli see umbes ja lootus ,e t viga saab lahendatud on juba suurem..Big Grin

Igatahes selgus , et seal on tahkes olekus vett ja muud nodi ka..

Igatahes v6tsin ja tahtsin panna uut , aga kahjuks see , mis ma ostsin oli veidi liiga peene toruga ja veidi ringi tuulates leidsin bmw pritse suure bensiini filtri , pistsin vahele , loodan , et vahepeal umbe ei lähe ja saan kuskilt uue s6ela sinna asemele
v6sa Kirjutas:Vesi diiselkütuses teatavasti ei lahustu. Praeguste ilmadega on see tahedas olekus, seega kui kahtlustad vett paagis, siis seda praegu välja lasta ei õnnestu niikuinii.

Aga kas mitte piiritusega mitte vesi ei segunenud ja sis juba suts lahejenenud piiritus suutis vist seguneda bensiiniga?
Ja nii peaks saama teoorias sis vee kätte sealt.

Samas ilmad on soojad ju praegu ... Nagu ma täna aru sain , siis jookseb kyte veel kuskilt soendusest läbi ja siis peale pumpa tagsi paaki , kas teoorias ei peaks paagisolev kytus ka veidi soenema?