Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Lahtine vaakumi voolik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui spidomeetri pirne vahetasin ja korra sinna spidomeetri taha vaatasin, siis nägin, et seal oli üks lahtine must vaakumi voolik. Tuli ta samast puntrast kust teisedki voolikud, aga edasi kuskile ei läinud. Seda ma uurisin ka, kuhu ta välja jõuab. Läks vaakumpumba juurde ühe kolmiku külge, seal vahel oli mingi klapp ka.

Oskate öelda, mille jaoks see voolik seal armatuuri taga on ja kuhu ta peaks välja jõudma. Vahepeal arvasin ma, et tõmbasin selle ise käega lahti kui spidoka trossi ära keerasin. Teist lahtist otsa ka kuskil ei näinud. Praegu ei osanud muud teha kui panin pimeda ette.
Pange tähele voolik oli musta värvi, teised olid igasugused värvilised ja triipudega.
Tulede vaakumreguleerimine käis vist musta voolikuga aga siis peaks neid seal 2 tk. olema.
Mis mootor? Milline soojendus/kliima?

Minu 123 on samuti üksik must lahtine voolik, mis lõpeb kõrgsurvepumba juures kolmikuga. Minul on samuti pimedaks tehtud. Autol on kliimaautomaat ja seetõttu on neid voolikuid hulgim armatuuri all...

Teab keegi?
see on see voolik mis näitab economaiserit mul oli 190 see olemas ja läks kellade külge kui economaiserit pole siis pane pime ette.
Kas diislitel liigub ka siis economaiserit ?
Economaiserit mul pole, tulede korrektori voolikud olid ka mõlemad küljes ja need olid teist värvi ka. Ainult üks must voolik seal on. Kliimat ega midagi olnud ei ole. Mul ei löö rohkem midagi pähe ka, mis võiks seal armatuuris vaakumiga töötada. Seda ma ka ei tahaks uskuda, et see voolik seal niisama lahtiselt ripub.
tehakse ju masstoodanguna kõik voolikud ja juhtmed topitakse külge kerele kuna pärast kui auto koos siis hilja uuesti hakata vedama voolikuid ja juhtmeid. võid oma istme alla ka vaadata sinna peaksid ka minema istmesoenduse juhtmed. Valmidus on olemas. Sa ei kujuta ettegi kui palju lahtiseid otsi plank masinal on.
Markko Kirjutas:tehakse ju masstoodanguna kõik voolikud ja juhtmed topitakse külge kerele kuna pärast kui auto koos siis hilja uuesti hakata vedama voolikuid ja juhtmeid. võid oma istme alla ka vaadata sinna peaksid ka minema istmesoenduse juhtmed. Valmidus on olemas. Sa ei kujuta ettegi kui palju lahtiseid otsi plank masinal on.

Täitsa nõus,olen isegi kogenud.
Lahtiseid otsi võib ju olla küll, aga kas siis vaakumvoolikud ka. Kui üks ots on lahti, siis ei ime ju korralikult süsteemi vaakumitki sisse. Minu jaoks vahet pole kui ta seal niisama on, peaasi, et mingi vale asi lahti pole. Panin nüüd pimeda ette ja kui midagi võrreldes endisega ei muutu, siis ju ta nii jääb.
martin471 Kirjutas:Lahtiseid otsi võib ju olla küll, aga kas siis vaakumvoolikud ka. Kui üks ots on lahti, siis ei ime ju korralikult süsteemi vaakumitki sisse. Minu jaoks vahet pole kui ta seal niisama on, peaasi, et mingi vale asi lahti pole. Panin nüüd pimeda ette ja kui midagi võrreldes endisega ei muutu, siis ju ta nii jääb.

Aga kas on seal voolikus üldse vaakum? Kui on,siis ikka peaks jahh kuhugi minema.....
Ma usun küll, et seal vaakum oli. Ots oli täiesti lahti ja teine ots jõudis vaakumpumbani välja. Vaakumpumba juurest võtsin selle otsa lahti ja proovisin imeda, tuli täiesti vabalt läbi.