Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem salongi soojustusega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Puhur töötab, aga ei taha see soe õhk salongi tulla, mingil määral tuleb küll sooja, aga hästi vähe, külgedelt tuleb enam vähem, aga esiklaasi peale ei tule üldse. Muide tegemist on MB 190E 2.0 90kw 1983 aasta
kui on kontrolli salongiõhu filtrit.
Kui seda ei ole, siis õhu sissevõtu ava, et seal lehti ja okkaid ja muud sodi ees poleks.
Kas antud autol on enne sinukäes salongiventikas paremini puhunud ?
Kui on siis kas oled täheldanud mingit järsku muutust kehvemuse poole või tuli see loid puhumine pikkamööda ? Ventika kõik astmed/kiirused ikka töötavad?
Algul kui ostsin siis ei töödand seal midagi, kuna kaitset polnud, siis panin selle kaitsme ära ja töötas. Kõik ventika astmed töötavad.
Tjah, soojustuseks peaks olema kõige parem pigimatt. Kuigi nii peno kui kivivill on soojustuseks head, kipub nende alla pleki pinnale tekkiv kondents hirmus kiiresti MB ära hävitama. Kurb, kuid see auto on masendavalt hää sõber roosteussiga.

Kui aga mureks on soojendusseadme töö, siis kõigepealt peaks alustama sellest, et ütled, mis töötab.

Kas ventilaatoril on kõik astmed olemas?
Kas temperatuurirullikust sättides midagi muutub?
Kas mootori temperatuur on piisav (alla 80 kraadi kipub jahedaks jääma suurema külmaga)?
Kas mootori pöörlemissagedus muudab puhutava õhu temperatuuri (läheb paarutades soojemaks)?

Esimese hooga nagu muud pähe ei tulegi. Ahjaa, kas masin on kliimaga või ilma?
ventilaatoril on kõik astmed olemas.
temperatuurirullik töötab.
mootori tempi kohta ei oska eriti õelda.
paarutades läheb soojemaks küll, külgedelt tuleb sooja enam vähem, aga suurem probleem on et esiklaasi peale tuleb hästi vähe õhku, talvel on suht jama ka.
Masin on ilma kliimata.
Kui mootori pöörete tõstmisega läheb tuba soojemaks, siis võiks veepumbale läheneda.

Kas sellel elektriline pump kah vahel on või peab mootori pump kogu töö tegema? Teab keegi?
Elektrilist pumpa pole, vähemalt minu omal mitte.

Pigem võib õhk süsteemis olla.

Teine asi, reguleerimisklapp(vist reguleerib läbivoolu?), mida juhib vaakum. Võibolla on vaakumühenduse probleem?
Aku poolse külje peal, aku tagune plastik eemaldada, siis on näha seda.
kas väikene sooja kogus tähendab seda et ÕHUHULK on väikene või seda, et õhuhulk on piisav aga mitte küllalt kuum, et klaase sulatada.

Mina nagu saan jutust aru, et ventikas käib aga õhuvoolu pole???
Proovi,mis siis saab,kui paned küljeakendele puhuvad restid kinni,jätad puhumise ainult esiklaasile ja lülitad kõige suurema kiiruse peale,kas siis on ka õhuvool väike?
puhub küll rohkem, aga sellest pole eriti abi
just vent käib, aga õhku tuleb vähe.
Äkki tahab ventikas määrimist,lihtsalt võll kuiv ja ei käi piisavalt kiiresti ringi või kontrolli avasid,mis klaasile puhuvad.Võib olla,et armatuur on varem lahti võetud ja õhukanalid on paigast ära või miskit on ees.
venti mootor käib väga hästi, asi on selles külgedelt tuleb soojust parajalt, aga esiklaasile tuleb vähe.