Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 salongi õhku soojendava vee tsirkulatsioonipump
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
salongi õhku soojendava vee tsirkulatsioonipump
küsimus, kas w210 (lammaris 1000kr) kere oma sobib w202 omale või peab 3k eest uue ostma?
või kas seda mingil viisil on võimalik remontida? pump krigiseb
salongi soojendab mingi teine vesi kui see mis mootorit jahutab? Tongue
Suur ring, väike ring, soojendusradikas - kõik on üks süsteem ja käib veepumba alt. Kere siin juures oluline pole. Kinnitub ta mootori ploki külge ja aetakse ringi rihmaga. Seega peab ta sobima kokku mootoriga. Kui W210 ja W202 on sama mootoriga siis sobib. Võimalik, et on müügil ka mingi rem komplekt. Ise enesest midagi keerulist ei ole ja peaks olema päris kergesti ligi pääsetav, et remontida/vahetada.

Vea kirjelduse juures jätad vähe ebakindla tunde, oled sa ikka kindel, et just pump krigiseb? Oletad või oled veendunud?
virgo Kirjutas:Suur ring, väike ring, soojendusradikas - kõik on üks süsteem ja käib veepumba alt. Kere siin juures oluline pole. Kinnitub ta mootori ploki külge ja aetakse ringi rihmaga. Seega peab ta sobima kokku mootoriga. Kui W210 ja W202 on sama mootoriga siis sobib. Võimalik, et on müügil ka mingi rem komplekt. Ise enesest midagi keerulist ei ole ja peaks olema päris kergesti ligi pääsetav, et remontida/vahetada.

Vea kirjelduse juures jätad vähe ebakindla tunde, oled sa ikka kindel, et just pump krigiseb? Oletad või oled veendunud?
Tsirkulatsioonipump töötab 99,9% aku toite pealt.Nende põhiliseks veaks ongi krigin,mis eelneb pumba lõplikule kinni jooksmisele.Romula pumpa ei soovita,saad samasuguse.
mul jebis ka see kunagi, kadakas letis oli see vanasti küll odavam kui 3k.

[Pilt: 63_1.JPG]
Üks aiast ja teine aiauagust..iccc...kodanikul läbi siis ikka ju see elektriline lisa sirkualtsioonipump mis ventika esimeses astmes lisatööd teeb, et soe tuppa jõuaks...asub siis kojamehe all...

Ei mõtle ta mehhaanilist (rihmaga ringi aetavat) veepumpa vist, see asub tõesti ploki küljes, icccc....
Krigisemise vastu aitab määrimine, E klassi oma oli lahtivõetav, vahetasin harjad ära ja määrisin, ei mingit kriginat.
E klassi pump koos soojenduse klappidega ja hind 7k
salongi tsirkulatsioonipump jah ja aku pealt peab toide tulema, sest lülitab end taha siis, kui vaja sooja õhku salongi. w202 asub ta ees paremal õhupuhasti all (suht vali krigin kostab sealt) või seal kandis, mitte kojaka all . püüan paar agregaati eest ära võtta ja vaadata, kas pääseb ligi, et seda jurakat määrida. esindusest muidu öeldi, et see pole remonditav, st ametlikku rem komplekti pole. Tulemustest teatan siis kui korras.
pumba mootor tuksis, harjade poolne võlli muhv ja võll suht kulunud. Asi on saanud niiskust ja roostet sai sealt välja valada. Sellise konstruiga pumba hooldevälp Eestis võiks olla 100000km, mis järel mootor lahti ja uuesti määrded peale ja kokku.
Minu jaoks vaja uut pumpa, kui keegi viitsib jamada ja soovib mu vana (iseenesest töötab, aint vile saatelSad), et sinna uus muhv lasta treida, siis andku teada.
Njaa...isegi nendega jebland, kuigi olen siiamaani saanud hakkama harjade vahetuse, määrimise ja roostest lahti leotamisega.

88a w124 ja 98a w210 tsirkulatsioonipumpade vahe oli vist selles, et w210 on üks väike toru ots pumbal lisaks....sealt läheb voolik klaasipesuvedeliku soojendusspiraali ja w210 on kontaktid pumba küljes aga w124 on juhtme otsas.