Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure w124 3.0D käivitumisega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure selline, et mootor ei taha käivituda, vahet pole, kas õues on külm või soe. Käima olen ta saanud lõpuks niimodi, et köie otsas vedades on mootori soojaks tirinud nii umbes 50 kraadini kella järgi, siis käib ilusti ilma probleemidetta.

Vahepeal käivitub ka ise olles seisnud õues külma käes mõned päevad, samas 200km maha sõites ja 2h seistes ei teinud jälle mitte piiksugi,

On kellelgi aimu, kust viga võiks otsima hakata.

Kütust on paagis ja aku veab mootorit usinalt ringi, selle viga nagu ei tohiks olla.
eelsüüte küünlad,küünalde releel olev kaitse vaata üle
Järsku hakkas?
Kui tööle saad töötab korralikult? Ei suitse, ei lagise kohutavalt?

Kui auto vigu neti kaudu tuvastada tuleb probleemi ikka väga täpselt kirjeldada.
Endal oli küll bemmiga kunagi selline jama, et pumba tagasivoolu klapp mõnikord läks kinni ja mõnikord mitte, st. mõnikord läks pauust tööle kuid teinekord voolas kütus pumbast tagasi paaki ning pidi pikalt käiama, enne kui hinge sisse võttis. kas Mersul selline süsteem üldse on, ei oska öelda.

Või siis midagi pihustitega?

Kuigi jah, selleks, et sa ta 50 kraadini saaksid, pead ju hirmsa vahemaa köie otsas rippuma.

Kui sa käivitad, kas sumpsist mingit suitsu ka tuleb? Veab täiesti tühjalt või turtsub ja lubab?

Viimase nädala ilmastiku kaela asja ajades, siis äkki on sul filter vms jääs ja ei lase kütust läbi. 50 kraadini minnes sulatab selle eest ära ja hakkab tuksuma.
mootor sure tõenäosusega lihtsalt kohvi
Laur Kirjutas:Järsku hakkas?
Kui tööle saad töötab korralikult? Ei suitse, ei lagise kohutavalt?

Kui auto vigu neti kaudu tuvastada tuleb probleemi ikka väga täpselt kirjeldada.


Hkkas jah täiesti järsku, kui tööle saan siis käib nii nagu peab ühtlasel kenasti


Ei usu, et midagi jääs on sest, auto seisnud viimased 2 päeva + kraadidega töökojas.

Starter käiab usinalt mootorit ringi. käimamineku lubamisest pole kippu ega kõppu.

Keevitaja
Indrek Kirjutas:mootor sure tõenäosusega lihtsalt kohvi

Ei usu, et mootor kohvi on kenasti hooldatud teist ja õli ei võta.

Ka kohvid mootorid lähevad käima
Kui käivitad võta tagasi vool lahti, vaata kas tuleb midagi. Kohe peab tulema kui starter mootorit veab. Ku ei siis viga kas etteande pumbas või lekkivas kütte torustikus.
Filtreid ei kahtlustaks kui tööle saades töötab laitmatult.

Kui küte peale tuleb siis isegi "koff" diisel lubab kohe, hiljem käivitub.

Kui eelsoojendus küünlad ei tööta siis alguses ei luba, aga sumpsist hakkab valget tossu tulema.
Niih nüüd suri juba sõidu ajal ka ära.

Viisin remonti ära, eks siis selgub, milles probleem on.

Keevitaja
Niisiis kala on ülesse leitud.

Kurjajuurikaks on vaakumklapp, mis omavoliliselt kütusepumba kinni paneb nagu oleks süüde välja keeratud.