Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Küsimus manuaali ja C180 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Mõlgutan mõtteid MB ostu koha pealt ning loen igalt poolt, et igal juhul peaks ostma manuaal. Siiski eelistan ma manuaali ning arvatavasti ka lähiajal lähen kandidaate vaatama. Nimelt oleks ostusoov W202 C180, 94-95 aasta (30-40k). Oskate soovitada tüüpvigasid mis antud mudelitel kipuvad korduma ning ka nõu anda manuaali/automaadi koha pealt.
Tom. Kirjutas:Tere,
Mõlgutan mõtteid MB ostu koha pealt ning loen igalt poolt, et igal juhul peaks ostma manuaal.
kust sa sellist jama loed? Icon_eek
marek Kirjutas:
Tom. Kirjutas:Tere,
Mõlgutan mõtteid MB ostu koha pealt ning loen igalt poolt, et igal juhul peaks ostma manuaal.
kust sa sellist jama loed? Icon_eek

auto24Thumbsup
Mujalt foorumitest ja ka siit. Aga kui jama, siis jama. Thumbsup
Aga kas te vigade koha pealt ka oskaksite midagi soovitada? Midagi, mida tasuks kindlasti kontrollida ning mis tavalisel ostjal võib kahe silma vahele jääda.

Ja veel öeldi et kõige "ökonoomsem" mootor on 2.2. Miks nii? Spiritmonitor.de näitab et vahe on ligi 2l/100km
Vastupidiselt auto24.ee "geeniustele" soovitaks ikka automaati, sest MB kastid on korralikud ja vastupidavad, kui neid just pole omanike poolt ennem ära lõhutud.
Isiklikult mina vaataks suuremaid mootoreid, kui 180.

Tüüpvead...hmmm...
* vaata rooste kindlasti üle
* ülemised šarniirid lase kontrollida - uued 2000.- tk
* õhukululugeja tahab aeg-ajalt läbi minna, hind ca. 4000 eek
* mootoril väntvõlli simmer tahab õli läbi lasta, vaata kas mootori osa radika ventilaatori juures on õline või mitte - vea parandamine ei lähe eriti kalliks maksma (mul tööga kokku läks vist mingi 400-500)
* rooli loksu kontrolli kindlasti
* minu omal on aeg-ajalt ABS-andurid jamanud, ühe vahetasin ära aga üks annab aeg-ajalt endast märku.

Kui korralikult hooldad, siis igati odav ülal pidada, juppide hinnad väga mõistlikud (üleval toodud näited olid ühed kõige kallimad juppide hinnad). Sillad peavad meie teedele väga hästi vastu ja varuosad samuti väga mõistliku hinnaga.
kõik mootorid(peale dislit) peaaegu võtavad linnas sama palju tavalise sõidu ajal 12l-14l/100km, kõikidel bensukatel vaja vada drosselklappi, see on nende tüppviga, ei tööta 10a pärast normaalselt, mõnikord puhastamine aitab mõnikord ei ole. aga vali mõned ja tee proovisõidu, vaata kuidas mootor soojaks läheb, kuidas kast töötab jne
eDiCk Kirjutas:kõik mootorid(peale dislit) peaaegu võtavad linnas sama palju tavalise sõidu ajal 12l-14l/100km, kõikidel bensukatel vaja vada drosselklappi, see on nende tüppviga, ei tööta 10a pärast normaalselt, mõnikord puhastamine aitab mõnikord ei ole. aga vali mõned ja tee proovisõidu, vaata kuidas mootor soojaks läheb, kuidas kast töötab jne

C200 T ainult linnas paagi tühjaks sõites saanud ka keskmiseks 9,9. Tavaline aga on seal 10,5-11 l vahel. Tehaseandmete järgi keskmine (linn 50 / maantee 50) 9,4, mida minu senised sõidud on ka kinnitanud. Muidu jutt õige, peab sõitma, proovima ja laskma teha korralikus kohas ostueelne kontroll ning kui masin korralik, siis peab ilusti vastu.
allan1 Kirjutas:Drosselklapp on jah tüüpviga vanematel masinatel(bensukatel) ,10 a ja vanemad. Puhastamine ei aita eriti, kui siis väga korraks. Uus makasb 8000.- ja seda saab ainult Silberist! Mõnus. Enamikel vanematel on see p***ses ja autod parseldatakse maha.
Ega sellest veast ei pruugi alati aru saadagi. Kui järsku gaasi andes nagu midagi ei toimu..või toimub kahtlaselt pika viivitusega siis on kalpp omadega otsas. Parandada ei anna.
Tänan põhjaliku soovituse eest. Nii et 95 aasta auto hinnale tuleb 8000.- juurde panna?
Tom. Kirjutas:
allan1 Kirjutas:Drosselklapp on jah tüüpviga vanematel masinatel(bensukatel) ,10 a ja vanemad. Puhastamine ei aita eriti, kui siis väga korraks. Uus makasb 8000.- ja seda saab ainult Silberist! Mõnus. Enamikel vanematel on see p***ses ja autod parseldatakse maha.
Ega sellest veast ei pruugi alati aru saadagi. Kui järsku gaasi andes nagu midagi ei toimu..või toimub kahtlaselt pika viivitusega siis on kalpp omadega otsas. Parandada ei anna.
Tänan põhjaliku soovituse eest. Nii et 95 aasta auto hinnale tuleb 8000.- juurde panna?

see on halval juhul
allan1 Kirjutas:Drosselklapp on jah tüüpviga vanematel masinatel(bensukatel) ,10 a ja vanemad. Puhastamine ei aita eriti, kui siis väga korraks. Uus makasb 8000.- ja seda saab ainult Silberist! Mõnus. Enamikel vanematel on see p***ses ja autod parseldatakse maha.
kas siis ebay'st või kuskilt netipoodidest ei leia seda?
noh romulatest võib normaalse leida 1500eeki eest, proovitud
1.5aastad juba töötab ja pole probleemi
eDiCk Kirjutas:
Tom. Kirjutas:
allan1 Kirjutas:Drosselklapp on jah tüüpviga vanematel masinatel(bensukatel) ,10 a ja vanemad. Puhastamine ei aita eriti, kui siis väga korraks. Uus makasb 8000.- ja seda saab ainult Silberist! Mõnus. Enamikel vanematel on see p***ses ja autod parseldatakse maha.
Ega sellest veast ei pruugi alati aru saadagi. Kui järsku gaasi andes nagu midagi ei toimu..või toimub kahtlaselt pika viivitusega siis on kalpp omadega otsas. Parandada ei anna.
Tänan põhjaliku soovituse eest. Nii et 95 aasta auto hinnale tuleb 8000.- juurde panna?

see on halval juhul

Ehk oskab keegi kirjeldada, kus drosselklapp asub ja milline välja näeb.
Maakeeli on tegemist gasiklapiga - see mis õhku mootorisse laseb kui pedaali vajutad.
Pane googlisse mercedes drosselklappe ja siis vata PILTE.