Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: e280 jäi ei liigu enam
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks siis Mercedes- Benz E280 96a. automaat. w210
Jama hakkas siis sellest et kõigepealt hakkas jõnksutama ja kohapealt ära minnes pidi ka alguses gaasi andma palju et kuidagi vaikselt minema saaks(kui mootor külm oli) . Hiljem tuli uus jama kuskil 40-50 pealt kadus vedu ära ja pidi kiiruse maha laskma et järgi tuleks ja vahel isegi seisma jääma, sportiga kohapealt kiirendades sai ikka vahest 100 sisse ja siis nagu vedas kuidagi kui üle 100 hoida aga kui alla läks siis jälle vedu kadunud. Tagurdades poos nagu ja pidi gaasi kõvasti vajutama ja kui maha lasid kohe jäi auto seisma. Lõpuks enam ei vedanud ültse ja õli kärsakat oli tunda, milles võib probleem olla? Kas tõesti käigukast andis otsad?
Praegu siis auto seisab maja ees mootor töötab ilusti aga käigud ei tööta Icon_confused
1. Las auto seisab ca 4-5h ja vaata kas siis käivitudes alguses vahetab käike?(kui külmalt esimesed 5-10 min vahetab siis on tosool ja kastiõli segi omavahel või mingi muu häda kasti õli ja kettastelt katted lahti!)
2. Iga idiootne krigin ragin kastist ajab kindlasti sind hiljem nutma!
3. Vala kastiõli ca. 300 ml juurde ja palu jumalat, et sul midagi alt tilkuma ei hakka.(kui siis tihendid, pump)
4. Kontrolli tosooli kui seda kaob või kui see on siuke õline siis võid arvestada meeletu remondiga ja kui just nii 25k pappi taskus pole siis oled rahast ilma!

Igatahes kui sul kast pees on siis osta uus kasut kast.(hind 10.15k) Või anna mulle ka teada kui leidsid remondimehe kes neid ka korda remontida oskab.

Kui sul naine olemas siis nüüd vajad palju tuge oma naiselt ja palju lohutust!
Mersudel nagu ongi kast nõrk koht. Pea iga teine nädal kuulen, et kellegil kast perses ja auto 24 on ka pallju mersusi jäenud silma lisa infoga: kasti rike!. Enda omaga olen ca 3 kuud märjamaal maadelnud ja siiani ei ole kasti püsivalt korda saadud!

Edu ja jõudu muud ei oskagi soovitada.
auto seisnud juba umbes kuu aega ja panin käima, aga ükski käik ei tee midagi. Mingit raginat ega muid hääli kastist ei tule.
5-ne automaat?
Tagurdamiskäigu rike on siis küll nö tyypviga. Jah, egas muud kui kap.rem või teine kast, tean kohta kus 8k punnile käimar, kuna w124 oma alla ei sobivat.
PS Mercedes-Benz kast ei ole midagi nõrk, üks tugevamaid kui vaid peremehed ja ka paljud remondimehed aru saaksid, et ükski õli ei ole eluaegne.....
5-ne ikka jah.
Aga äkki saaksid numbri anda kust selle kasti saab 8k ja äkki oskad öelda kas see ikka töökorras ja kannatab weel sõita, mitte et peaks hakkama väheste km järel uut kasti otsimaBig Grin
Kast toimetaks pikalt ilma probleemideta, kui nende omanikud oskaksid sellega korralikult ümber käia.
no ma ei tea mis eelmise omaniku käes tehtud sellega, aga mul hakkas natuke peale ostu jamama see. Võibolla asi selles ka juba et auto juba km ka palju läbinud üle 400000 näitab armatuuris.
M.T.Autokoda OÜ
Pärnumaa Kaisma, tel. 51 987 553

helista vanale, kultsete kätega vana ja pole kallis, ehk aitab.
Kui juba kärsakas sees siis on kasti pidurid, sidurid õhtal. Remont maksab täpselt nii palju, et suurem lintpidur ol ivist 6 Kilo - võiksem 2 ja pidurikettad 100+EEK tükk. Netis on küllalt lehti kus saab terve kasti KITI osta. Kõik tihendid, kettad pidurid. Kes ikka MBd kauem endale hoida tahab tasub see asi ette võtta - eriti just vanemad isendid.

Seda võin öelda, et Eestis "perfektselt" kaste ei remondita. Foorumis sellest juba ka juttu olnud.
Ja kõige parem on kui ISE kasti korda teed - kuna see ei ole raketi kast siis ei ole ka tegemist raketiteadusega.
Inimene kes autoremondiga kokku puutunud ja loogilist mõtlemist omab saab tööjuhenditega hakkama.

Teine võimalus mida ma soovitan on neti kaudu TAASTATUD kast osta. Saad kindla ja korraliku kauba.

Kui aga plaan mingi aeg autoga sõita ja siis uuesti maha lükata, siis jah romulast "uus" alla.
R129 Kirjutas:Kui juba kärsakas sees siis on kasti pidurid, sidurid õhtal. Remont maksab täpselt nii palju, et suurem lintpidur ol ivist 6 Kilo - võiksem 2 ja pidurikettad 100+EEK tükk. Netis on küllalt lehti kus saab terve kasti KITI osta. Kõik tihendid, kettad pidurid. Kes ikka MBd kauem endale hoida tahab tasub see asi ette võtta - eriti just vanemad isendid.

Seda võin öelda, et Eestis "perfektselt" kaste ei remondita. Foorumis sellest juba ka juttu olnud.
Ja kõige parem on kui ISE kasti korda teed - kuna see ei ole raketi kast siis ei ole ka tegemist raketiteadusega.
Inimene kes autoremondiga kokku puutunud ja loogilist mõtlemist omab saab tööjuhenditega hakkama.

Teine võimalus mida ma soovitan on neti kaudu TAASTATUD kast osta. Saad kindla ja korraliku kauba.

Kui aga plaan mingi aeg autoga sõita ja siis uuesti maha lükata, siis jah romulast "uus" alla.

OT: Nati segaseks jäeb... Ei osata remontida aga osatakse hiljem taastada ja siis uuesti maha müüija, või taastatakse neid kaste kuskil mujal riigis? äkki räägid ligemalt miks on üks parem kui teine? Kuna nii kasutatud kasti müümisel kui ka remontimisel kehtib miinimum garantii aeg 6 kuud!
Mis siin segast?

"Seda võin öelda, et Eestis "perfektselt" kaste ei remondita."

Sellest võib ju järeldada, et teises riigis pädevamad inimesed ja ehk ka teised vahendid kasti taastamiseks. Hinda ka ehk teine.
HotPapa Kirjutas:Mis siin segast?

"Seda võin öelda, et Eestis "perfektselt" kaste ei remondita."

Sellest võib ju järeldada, et teises riigis pädevamad inimesed ja ehk ka teised vahendid kasti taastamiseks. Hinda ka ehk teine.

Segane on see et nettist võid ju ka eesti taastatud kasti osta või siis mõne mis on väidetavalt mujal korda tehtud.
Samas võiks või suisa peaks remondi ja varuosade alla panna ka lingid kus Läti Igors lattide eest kaste taastab jne. Eriti kui inimesi kastimurega jagub küll ja küll!
Mõtlesin jah seda, et pilgud tuleks välismaale pöörata. USAs on mitmeid firmasid ning ka Saksamaal. Tavaline taks on, et saadad enda vana kasti sinna ja siis saadetakse "uus" taastatud asemele - hind on muidugi krõbedam (ca 2000+ $ tavaliselt) kui Eestist lammarist ostes, aga jutu järgi kvaliteet ikka parem.
Aga nagu ma ütlesin, ise saab kõige parema Icon_smile - seda eeldusel, et hürdopokk (ja uutematel ka elektroonika) ikka korras on.
R129 Kirjutas:Mõtlesin jah seda, et pilgud tuleks välismaale pöörata. USAs on mitmeid firmasid ning ka Saksamaal. Tavaline taks on, et saadad enda vana kasti sinna ja siis saadetakse "uus" taastatud asemele - hind on muidugi krõbedam (ca 2000+ $ tavaliselt) kui Eestist lammarist ostes, aga jutu järgi kvaliteet ikka parem.
Aga nagu ma ütlesin, ise saab kõige parema Icon_smile - seda eeldusel, et hürdopokk (ja uutematel ka elektroonika) ikka korras on.

Selge, tänud selgitamast.
Ehk aitab see info ka antud muremeest kui ta kuidagi enda kasti korda ei saa.