Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 Õlirõhk ja õlituli
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline et sõidad rahulikult ja järsku õlituli läheb põlema. Natuke aega põleb ja siis kustub ära. Õli karteris on.
Kuid economy osuti kisub viimasel ajal seoses sellega kergelt punase peale. Kütesekulus pole veel midagi täheldanud sest sõidan harva.

Lugesin vanast foorumist et selline jama esineb E300 eriti tihti.
On keegi lahendust leidnud?

Ja teine asi on õlirõhuga.
Külm mootor (3)
Töösoe mootor (1 või 0) Vahest lihtsalt kukub nulli peale.
Kui õlirõhk null oleks siis peaks mootor juba ammu tuksis olema. Aga kõik toimib.

Andur?
Räägime täpsemalt ka sõidukist.

Osadel on õlirõhu andur puhtalt mehhaniline, teistel elektrooniline. Seega täpsemalt isendist midagi teadmata, on seda raske sulle seletada
aasta on 1990
Ja  mootor on M103
w124
Õli võiks ka juurde panna, kui seda vähe, siis see normaalne et kurvides ja küngastel tuli mängib....
Sellest saaks veel aru kui ta kurvis või küngastel jamaks.
Aga ta läheb täiesti ühtlasel teel püsiva kiirusega sõites põlema.
Nu siis oskaks äkki õlipumpa kahtlustada. Ja kui tühikäigul kah 0 kukub, siis ikka on midagi viga küll, niiet kannataks tõsisemat tähelepanu pöörata asjale.
mis õlipumba hinnaklass küll on?
Ja kui raske selle vahetus on?
Veel variante :
1. Õli. Omal kogemus Valvoline-ga, rahulikult maanteel sõites hakkas õlituli põlema, mootorid 2,0 90kW ja 3,0 132kW. Castroliga anomaalia kadus.
2. Õlifilter. Külmaga väikseid otsi tehes suurema külmaga tekkis mootorisse kondents, mis õlifiltris külmus ja üks hetk lihtsalt tõmbas filtri külje vaakumiga mõlki. Aitas filtri vahetus.
Õlivahetus suht hiljuti tehtud. Võimalik et viga siis õli koostises või miskit.
Madalale õlirõhule küll seletust pole.
W124 Õlitaseme tuli hakkas põlema mul sooja mootoriga kuigi tase oli maximumi peal. Peale õlivahetust kadus ära.