Indrek Kirjutas:eDiCk Kirjutas:Indrek Kirjutas:Usu, et eriti põnevust seal olema ei saa - see rada isegi sula ja soojaga aeglane. Libedaga veelgi igavam, keskmiseks kiiruseks vast 30 km/h saaks olema, sest kurve palju ja järsud
jah
aga vaatame kes lumes proff
Noh vaevalt seal miskit proffi selgitada annab, see lihtsalt aeglaselt läbikruiisimise teema. Proovisin sarnast rada isegi 4 veolisega on suhteliselt mõttetu.
kas sina tuled?
no kui ma koolis pole, siis seltskonna mõttes ikka tulen. Isegi kui rada s..t on, siis seltskond ikka hea ju
Indrek Kirjutas:no kui ma koolis pole, siis seltskonna mõttes ikka tulen. Isegi kui rada s..t on, siis seltskond ikka hea ju
Indrek, tule ikka, me ju peame audide lippu kõrgel hoidma
Kas siis jutt et naastuga peale ei lasta vastab tõele või ei? Kui kohe kindlalt ei lasta tuleks hoopis ühe esiveolise diisel Fordiga..
Boamadu Kirjutas:Kas siis jutt et naastuga peale ei lasta vastab tõele või ei? Kui kohe kindlalt ei lasta tuleks hoopis ühe esiveolise diisel Fordiga..
rapla sõidame 15.02 ja 14.02 ma uurin Tiit käest kas võib naastuga või ei
eDiCk Kirjutas:Boamadu Kirjutas:Kas siis jutt et naastuga peale ei lasta vastab tõele või ei? Kui kohe kindlalt ei lasta tuleks hoopis ühe esiveolise diisel Fordiga..
rapla sõidame 15.02 ja 14.02 ma uurin Tiit käest kas võib naastuga või ei
Asi selge , pane siis eDick info üles kui teada saad. Kas sõit on 15.02 ?
Renkju Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Kas neid tünne mäletate raja ääres...need on nüüdseks betooni täis valatud.
Mina ei soovitaks Mercedes'ega rajale minna
Oot, kohtusid tünniga?
v6sa Kirjutas:Renkju Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Kas neid tünne mäletate raja ääres...need on nüüdseks betooni täis valatud.
Mina ei soovitaks Mercedes'ega rajale minna
Oot, kohtusid tünniga?
Oleks see vaid tünn olnud.
Irooniline on nüüd see, et ma Kohtusin Paju v6saga
Ning järgmine hetk vajusin läbi jää...
Renkju Kirjutas:v6sa Kirjutas:Renkju Kirjutas:Lõoke Kirjutas:Kas neid tünne mäletate raja ääres...need on nüüdseks betooni täis valatud.
Mina ei soovitaks Mercedes'ega rajale minna
Oot, kohtusid tünniga?
Oleks see vaid tünn olnud.
Irooniline on nüüd see, et ma Kohtusin Paju v6saga
Ning järgmine hetk vajusin läbi jää...
Ühesõnaga auto siis ilmselt ikka ribadeks ma eeldan?
ÜRITUS JÄÄB ÄRA, KUNA RADA POLE SÕIDUKÕLBLIK
Mis Tabasalu rajal toimub, mis seis seal on?
Boamadu Kirjutas:Mis Tabasalu rajal toimub, mis seis seal on?
llgelt kallis on
Variant on Kaisma järv, kui klubi üritus siis vaja kokku eelnevalt leppida aga kui mitte siis saab ka niisama peale. Rada kiire ja peaks autojuhid proovile panema küll.
Teine variant on ohekatku rada mis nüüd taastati ja avati (ametlikult vist ple avatud). Eile käisin rada vaatamas ja seis vist sama mis kardiraja ehk siis üleni jääs. Kui kedagi huvitab siis võin uurida aga kahtlen et keegi julgeb sinna oma mb-ga välja elama minna. Endal ka selleks vana golf millel sai amordid puruks hüpatud seal, hetkel siis ei sõida. Rada iseenesest kiire libe ja ohtlik kuna terve rada on vallide vahel.
kuld Kirjutas:Variant on Kaisma järv, kui klubi üritus siis vaja kokku eelnevalt leppida aga kui mitte siis saab ka niisama peale. Rada kiire ja peaks autojuhid proovile panema küll.
Teine variant on ohekatku rada mis nüüd taastati ja avati (ametlikult vist ple avatud). Eile käisin rada vaatamas ja seis vist sama mis kardiraja ehk siis üleni jääs. Kui kedagi huvitab siis võin uurida aga kahtlen et keegi julgeb sinna oma mb-ga välja elama minna. Endal ka selleks vana golf millel sai amordid puruks hüpatud seal, hetkel siis ei sõida. Rada iseenesest kiire libe ja ohtlik kuna terve rada on vallide vahel.
Kaisma järv hea jah, aga mingi nädal tagasi polnud veel eriti kõlbulik