Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W123 vedrud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai nimelt vahetatud autol vedrud ja amordid, nüüd on nina kikkis nagu maasturil, väga kole asi kukkus välja. Tagumised ka just hiljuti vahetatud, nii et selle süüks ei saa ajada, et suure ajavahemikuga vahetatud. Kuidas kommenteerite vedrul paari keeru maha lõikamist? Et auto nina saaks jälle normaalsesse kõrgusesse, mida pilve piirile.
Kas vedrud said mudelikohased? Mitte suurema mootoriga isendi omad?
Kui paksud on vedrualused kummid? Paksust näitab serval oelvate sälkude arv. Mida rohkem, seda paksemad.

Tõsi, niimoodi saab maksimaalselt ~5 cm madalamaks.

Mahalõikamine rikub vedrustuse tööd, töötavate keerdude arv väheneb. Aga kui mugavus on savi, siis on vedrude lühendamine kõige kiirem viis...
Vedrud on mudelikohased. VIN koodi järgi ostetud. Seda kummi värki ma ei tea, sest viisin auto ja uued jupid teenindusse, seal vahetati ära. Sõitis välja nagu maeiteamisasi, nina püsti. Sa mõtled, et vedru lühemaks lõikamise teel saab max 5cm madalamaks? Praegu on nii, et kummid on all 185/70 R14 ja kummi ning poritiiva vahel on oma 30 cm tühja ruumi. Või mis varianti sa oskad mulle pakkuda, teised vedrud?
Mul 123 sama probleem lõikan ka maha ja kummid keerdude vahele.Lõikasime ühel 124 aga ei pannud kumme ja kui pidurdas äkki ja just oli kõrgem koht kündis karter maad.
Aga mitu keeru ma umbes peaks maha lõikama? Et kui ratta ja poritiiva vahe on oma 30 cm... ennem oli 10ne kanti.. ühest keerust piisab?
Seda pead sa ise vaatama.Lähed alla ja mõõdad ära,aga kindlasti vajub ta rohkem alla.V6sa mainis töötavate keerdude arv väheneb.
Neti teel ei saa sind keegi aidata.
toots77 Kirjutas:Mul 123 sama probleem lõikan ka maha ja kummid keerdude vahele.Lõikasime ühel 124  aga ei pannud kumme ja kui pidurdas äkki ja just oli kõrgem koht kündis karter maad.

Jess, sellist vastust ma ootasingi. Paneme valed vedrud ja siis lõikame parajaks ja siis peame panema veel piltema vedruupitamiskummid, et esiots ikka lennus püsis. Kuulge, 12x masinate tegemisel on härrased Stuttgardist ikka natuke tööd teinud. Kui vedrud on mudelikohased, siis ei tõuse ega lange, vaid on ettenähtud kõrgusel. Kui 2,3le panna alla 3se diisli omad, siis ongi traktor. Ja vedrukeerdude lõikumine ei paranda veermiku tööd kohe kindlasti mitte, kuigi väljanähemne võib paraneda (mõne arvatesRolleyes)

Muidugi, saab ka nii. Aga nii pole ette nähtud.

Sry, ei saanud jätta kobisemata...Icon_redface

Kui tahate sleeperit, siis otsige romulast väiksema mootoriga mudeli vedrud - vajub madalaks küll. Kui keegi tahab, siis mul on näiteks kolmesele diislile "madaldusvedrud" pakkuda ehk vajunud originaalid üleliigsena. Auto maad ei kündnud, vedrutas kah, kuid koopaserva ja 195/70R14 rehvi vahele jäi nii 6-7 cm... Kes tahab, tuleb ise alt keerama.
Kui kutt on juba raha ära raisanud mis ta enam teeb.Muidugi kõige õigem ikka õiged vedrud panna.
Oleks siis, et vale mootori vedrud, aga ei ole ju! VINi järgi võetud.. kuid nii mina kui ka teenindusemehed vahtisime suud laiali seda traktorit, mis seal seisis pärast. Järgmine nädal lähen sinna tagasi ja koos sealsete meestega teeme selle välimuse korda.
Ooot, VIN-koodi alusel valiti välja ja ikka said liiga kõrged? Uvitav... MB originaalid?

Kui paksud vedrukummid on?

Maha saagida saab alati, aga keegi ei oska ennustada, mida need vedrud aastaga teevad. Äkki hakkab ka karteriga asfalti kündma...
Originaalid jah, Silberautost. Ma ei oska seda kummide paksust öelda, sest ise ma auto all ei käinud...
A võiks proovida ära saagida ja kummipuksid vahele panna..
Mul oli möödunud aasta kevadel 124, 230CE kupeega peaaegu sama jama nende uute originaalvedrudega, ostsin need samamoodi VIN koodi järgi Silberist. Ainult et mul olid tagumised. Need osutusid vastupidi, liiga pehmeks. Vihuris ütlesid vanad ja kogenud mehed et "MB vedrude sobivusega on läbi aegade üks jant olnud". Pandi siis kogemuse ja sisetunde järgi uus vedruring mitte-originaalidest alla. Siiamaani on OK. Võrreldes esialgse kõrgusega on kokkuvõttes max3-4cm alla vajunud, mitte rohkem, aga rattakoopa servast kummini on ikka enamvähem 5cm ja see on OK. Need Silberist ostetud kupee tagavedrud siiamaani alles. Arvan et ega sul ka muud üle ei jää kui vedrud välja vahetada. Aga samas soovitaks küsida, mida asjast arvatakse (Vihur Auto: Veerenni 56; 6556141), samas osatakse Imre juures kindlasti ka mingi optimaalne lahendus välja pakkuda (Lesven OÜ, Suur-Sõjamäe 30F).
Lahekas Kirjutas:Originaalid jah, Silberautost. Ma ei oska seda kummide paksust öelda, sest ise ma auto all ei käinud...
A võiks proovida ära saagida ja kummipuksid vahele panna..

Kas vahetati ka seal?

Hm, mina tahaksin valede vedrude eest raha tagasi... Kummitada-saagida on odavam mingeid tarvikuid, kui MB originaale.

Mis mootoriga Sul see auto oligi? Korralikke kasutatud vedrusid peaks ju saada olema...

Veel üks uitmõte: kas VIN-kood ikka autole vastab? Mootor, käigukast...

Atman67 Kirjutas:... ostsin need samamoodi VIN koodi järgi Silberist. Ainult et mul olid tagumised. Need osutusid vastupidi, liiga pehmeks.
...

Ega sel kubel äkki tagumised nivood eemaldatud polnud? Vedrud on nivooga masinatel pehmemad.
vedru vajub paari kuuga alla . Njah juhul kui tõesti paigaldati 3.0 D omad siis jääbki see nina õhku .
Mootor on 2.0 bensukas. Ja VIN kood klapib autoga, olen netist uurinud sealt vene lehelt. Aga ei pandud Silberis alla, sealne töötund on ikkka päris mõnuuuussSmile
Ja kasutatud vedrusi mina vähemalt sellele mootorile ei leidnud, kadaka teel nt ei olnud ühelegi kolmele vedrusi.
Tjah, vaatasin profiilist, et Sul on kahene bensukas ehk kõige kergem mudel üldse. Sellele võib vedrusid vähevõitu olla, tõesti.

Kui julged riskile minna, siis mul seisavad 2,3 pritse all viisakad vedrud. Ei tea, millised, aga välja näeb auto nendel selline:
[attachment=3555]

Ehk ratta ja tiivääre vahele jääb mingi 5 cm. Kui oled huvitatud, siis võime edasi vestelda vedruteemal.

Muidugi, lõigates saab kah õigeks ajada, lihtsalt see on katsetamise teema. Ning kui palju saab, siis tagasiteed enam poleBadgrin

Aga esimese asjana soovitaks otsida ühe sälguga vedrukummid. Äkki piisab neistki...Eusa_whistle
2.0 bensiin verdu TongueAKSUS DIAM 14,5 MM, VÄLIS DIAM 114 MM, KÕRGUS 465 MM

3.0 diisel verdu TongueAKSUS DIAM 15 MM, VÄLIS DIAM 115 MM, KÕRGUS 465 MM
Allanile: Mul on täiesti tutikad amordid seal vahel ka, koos vedrudega vahetatud. Ja kadaka teel ma käisin, ei olnud seal kolmele mitte ühtegi vedrut pakkuda...

Võsa: Ma kolmapäeval proovin ja vaatab, mis saab. Kui nihu läheb, eks ma tulen siis vedrudele järgiEusa_dance
Teie uudishimu rahuldamiseks: Sai vedrudel üks keerd maha lõigatud, auto vajus silmnähtavalt madalamale, kuid täiuslik pole endiselt. Nüüd tuleb lihtsalt oodata ja vaadata, et nad ise natuke sisse kuluksid ja veel madalamale vajuksid. On ikka ajuden*ss see 123 vedru vahetus.. Icon_twisted