Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190e külmkäivitusega probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kõigile siin olijatele

Sai omale muretsetud MB190 E 1985a 2,0 karburaatoriga (arvatavasti strönberg karburaator) viga siis selles et ei taha külmalt käivituda aga kui soojaks saab siis käib küll.Eelmine omanik arvas et pidi olema piimetalliga tooreklapp ja see piimetall on väsinud .Kas kellegil on infot jagada kas seda klappi on kusagilt saada või siis annab panna mehaanilinne trossiga süsteem sinna asemele.
Kui bimetallvedru jahtudes ennast lahti kerib,siis avab korpuse sees külmkäivitusklapi,kust tuleb lisakütus.Soojenedes paneb siis jälle kinni.
See klapp tikub teinekord kinni jääma,lahtivõtmiseks pääseb altpoolt ilusti ligi.Samuti on võimalik sedasama bimetalli korpust keerata + või - poole,millega suureneb või väheneb külmkäivituse aeg.Osadel "Stombergidel" on ka elektriline soojendus(kaks juhet jookseb peale) st. et vedelik ei soojenda spiraali alguses piisavalt kiiresti ja seda teeb 20sek vältel mitte tosool,vaid elekter.Mehhaanilise trossiga süsteemi vaevalt saad sinna panna,enne siis lammarist kasutatud töökorras peale.
Vabandan et teise teemat solgin aga ei tahtnud 2 sama teemat teha ,mul kah läheb külmalt kehvalt käima ja puterdab algul käib nagu traktor,annad korra gaasi ja korras siis võtab tuurid üles ja käib ilusti.mootor on samuti 2,0 aga mitte karbussiga vaid sissepritse.
kus täpsemalt see koht asub kus sinna klapile ligi saab?