Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Külmalt vilin kindalaeka tagant
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline lugu siis, et sooja ilmaga seal lihtsalt suriseb midagi, nagu väike elektrimootor vms. Tugevate miinustega aga alguses lausa viliseb. Justkui oleks katkise laagriga väga kiiresti käiv väike mootor vms. Mis see olla võiks? '92 2.5D on auto. Koht tundub siis olevat seal aku ja kindalaeka vahele jääval alal.
Salongi temperatuurianduri ventilaator lärmab seal.

Määrimine võib aidata lühikeseks ajaks, kuid üldiselt ootab ees vahetus.
Kuidas see mootor kätte saada, kui autol on laeka asemel airbag?
Altpoolt saab vast ikka ligi.
"salongi temperatuurianduri ventilaator"? Mul on kepikasti, vändaakna ja nupuventilaatoriga auto, ainuke temperatuur mis kõikjal olemas on on see, mis parasjagu õues on Smile

Kas minu autol ikka peaks selline asi olemas olema?
Jah, kõikk w124ad hoiavad temp. automaatselt!!
krutit rattad näiteks 22c. peale ja võid neid seal hoida aastaringi.
Talvel puhub max. kuuma nii kaua kuni on 22c. saavutatud, edasi juba jahedamat---hoiab temperatuuri. Suvel, kui väljas on soojem kui 22c. puhub nii jahedat õhku kui väljast võtta on, soojenduse kraanid kinni.

Pole mingit mõtet homikuti regullimis ratastega edasi-tahasi sõitta, sooja ikka rutem ei saa.
Väga huvitav. Minu oma tundub töötavat nii, et keskelt tuleb külma, igalt poolt mujalt sooja ja ketaste kruttimine ei aita mingis olukorras midagi :| Olen sellega suht ära harjunud, suvel keeran äärmised augud kinni ja kui siis vaja külma, siis panen puhuma inimeste peale ja keskelt siis tuleb külma. Kui vaja sooja, siis keeran akna või jalgade peale ja saab sooja. Kui vaja akent soojendada aga sees saunaks läheb, siis teen ka keskmised augud lahti, see jahutab maha Smile

Võibolla siis asi ongi selles, et see oinas ei saa aru, mis temperatuur parasjagu sees on või siis on need kraanid ja asjad seal ära mädanenud.
Keskelt peaks tulema külma ainult kliimaseadmega isenditel. Ehk siis neil, mille on peal olnud külmutusseadme kompressor. Miks ma ütlen, et on olnud. Aga seepärast, et neid maharatsitud kliimaga masinaid on liikumas küll, kuid keegi ei vaevu kütteseadet muutma, lihtsalt kaksatakse üleliigsed vidinad maha.

Kui teemaalgatajal tuleb kogu aeg ainult sooja, siis on soojenduse magnetklapid lahti. see võib tekkida kas kõntsa kogunemisest või voolu (OK, pinge mähise otstel, tähenärijateleAngry) puudumisest neilsamadel klappidel. Otsi footumist magnetklapi järgi, sellest on korduvalt kirjutatud. Kui on kõntsased, saab puhastada. Kui on juhe pooleks või lahti, saab parandada.

Üsna levinud viga on veel tollesama temperatuurirullikute trükkplaadi joodiste lahtitulek, rulliku harjade või kontaktpindade purunemine/mustumine. Igatahes alluvad kõik need remondile ja tükke on lademetes.

Kui sul just pole too vajutatavate nuppudega (keeratavaid siis polegi)  kliimaautomaat... Siis on lugu nutusem.

See temperatuurihoidmine on asi, millega harjub maru kiiresti ära. Imelik on sõita autodega, mille peab ise nupust kogu aeg sättima...
On rullikutega. Kas kuskil on juhendit, kuidas nendele klappidele ja asjadele ligi pääseda? Seda ma tean, et käetoe alt riiulist hakkab lammutamine pihta, aga äkki on keegi detailsema uurimustöö juba ära dokumenteerinud.
v6sa Kirjutas:Keskelt peaks tulema külma ainult kliimaseadmega isenditel. Ehk siis neil, mille on peal olnud külmutusseadme kompressor. Miks ma ütlen, et on olnud. Aga seepärast, et neid maharatsitud kliimaga masinaid on liikumas küll, kuid keegi ei vaevu kütteseadet muutma, lihtsalt kaksatakse üleliigsed vidinad maha.
Minu omal pole kindlasti kliimat peal olnud ja keskelt tuleb sellegipoolest ainult külma.
nu tuleb nii külma, kui õues parasjagu on Smile
Mul tuleb keskelt külma ainult suvel ja siis kui süsteem on automaatse peal. Talvel on vist ühe korra puhunud sealt midagi. See oli ka siis kui väljas oli +3.
Tegemist on kassa aparaadi nuppudega kliimaga.