Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: E 220 CDI ELEGANCE
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
TERE rahvas.kuna tahan vahetada präägu olevat autot Mercedes-Benz vastu sis vaatasin välja sellise masina http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
kusimused sis: kas üldse on õige valik? kas see mootor on lollikindel? kas kestab või mingid tüüpvead. kuidas on lisavarustus? millele tasub tähele pöörata?kui on keegi vaatamas käinud avaldage arvamus.või on mõistlik vaadata C seeria kui E ? ootan asjalike vastuseid.tänan
Kui sinu jutust õieti aru saada, siis ei ole sa ennem W210 omanud?

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9297

Kas sa seda lugesid? Siin on W210 mudelist kui sellisest kena ülevaade, mis aitab sul selle auto heade ja veadega lühidalt tutvuda.
täpselt.ei ole omanud.lugesin foorumist kõike mis puutub seda mudelit. aga äkki keegi oskab ikka vastata kuna üldine jutt on üks ja reaalne kasutamine mõne foorumi isiku poolt muu
hea mootor, probleemid nagu igal CDI mootoril, sõidab hästi, võttab vähe, mis veel tahad kuula?
Üldine jutt on üldjuhul kõige täpsem, seda koostades on võetud arvesse kõik asjad, kui keegi hakkab isilikest kogemustetst rääkima siis a) kas kuuled ainult laimu b) kuulad kiidusõnu. Aga tegelikult oleneb kõik autost ja omanikust. Mõni nii pedant, et ainult parandabki, mõni räägib, et jumala hea pill ja aasta pärast on mootor koos.
HotPapa Kirjutas:Üldine jutt on üldjuhul kõige täpsem, seda koostades on võetud arvesse kõik asjad, kui keegi hakkab isilikest kogemustetst rääkima siis a) kas kuuled ainult laimu b) kuulad kiidusõnu. Aga tegelikult oleneb kõik autost ja omanikust. Mõni nii pedant, et ainult parandabki, mõni räägib, et jumala hea pill ja aasta pärast on mootor koos.

väga nõus sellega. kui mingi klõbin siis kohe lähen parandama, mõned ei taha ja ei viitsi

auto on hea kui selle eest hoolitakse, aga perfektset autot mitte keegi ei müü
kas tasub osta seda Mercedes-Benz.kas hind on norm. selle aasta kohta.on kellegil selle firmaga tegemist olnud?
Seda kas tasub osta, seda peaksid üldjuhul teadma ainult sina. Usun, et inimesed võivad ju sulle soovitada ükskõik mida aga kui otsustad saada selle auto peremeheks, siis vastutad selle auto ülalpidamise/remondikulude eest ise, mitte teised. Kui näiteks soovid seda autot ka tulevikus müüa edasi, siis pead arvestama, et see on manuaalkastiga ning äramüümine võib osutuda raskemaks kui automaatkastiga Mercedes-Benzi müümine. Seda tasuks kaaluda.
Hinnapoolest ei oska palju kommenteerida, kuna majanduslangus võib iga auto hindadega teha imestamapanevaid muudatusi. Isiklikult ei julgeks seda manuaalkastiga isendit ka sellise raha eest osta, kuna ka manuaalkastiga korralik ja korras 01 aasta isend võib maksta mõnikümmend tuhat rohkem, automaatkastist rääkimata.
Aga kui oled veendunud, et see auto on just sinule sobiv, siis esmajärjekorras lase kontrollida üle veermiku ja mootori seisukord, ning siis saad juba ise otsustada, mis ja kuidas. Käi näiteks Imre juures Suur-Sõjamäel koos selle autoga ja vaata, mis nemad sulle selle masina seisukorra kohta rääkida oskavad. Nad oskavad oma tööd hästi ja sealt saad juba adekvaatsema jutu.
Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt
HotPapa Kirjutas:Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt

Sellele julgeksin vastu vaielda, mõnikord lihtsalt meel muutub ja soov saada miskit huvitavamat/erinevat kui see, millega siiani liigeldud.

Ja no, automüügifirma ei muüü autosid ilmselt sellepärast, et autod korras/korrast ära, vaid, et teenida kasumit.

Antud isend manuaalkastiga - hiljem võib ostutuda müümine probleemsemaks, kui automaatkastiga isendi puhul.

220CDI on väga hea ja ökonoomne ning Eestimaa oludesse piisava võimsusvaruga mootor, eriti, kui 105kW. Kui pihustiseibid korras ja eelsüüteküünla tuli ei põle, kui auto käib, siis osta ära ja naudi elu ning vähest kütusekulu.
Ka mina võin oma senise kesise (1,5a) kasutuspraktika põhjal väita et 2,2 CDI on päris öko ja samas piisavalt särtsakas. Automaatkastiga jääb keskmine küttekulu 7 kanti. Suvel ja pikkadel otstel vähem, talvel tiba rohkem ja seda eelkõige erladi pidevalt töösse rakenduva autonoomse küttesüsteemi tõttu kuna mootor toodab sooja päris vähe. Minu silmis paneb ostu otsuse paika kere olukord. Roostevaba välimus ja eelnevalt piisavalt hooldatud mudel peaks päris kaua muretult teenima. Kõik lisadesse puutuv on tegelikult maitse küsimus. Mina rahuldun askeetlikult ABS-i, veojõu kontrolli ja püsikiirusehoidjaga.
Kalev Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt

Sellele julgeksin vastu vaielda, mõnikord lihtsalt meel muutub ja soov saada miskit huvitavamat/erinevat kui see, millega siiani liigeldud.

Ja no, automüügifirma ei muüü autosid ilmselt sellepärast, et autod korras/korrast ära, vaid, et teenida kasumit.

Antud isend manuaalkastiga - hiljem võib ostutuda müümine probleemsemaks, kui automaatkastiga isendi puhul.

220CDI on väga hea ja ökonoomne ning Eestimaa oludesse piisava võimsusvaruga mootor, eriti, kui 105kW. Kui pihustiseibid korras ja eelsüüteküünla tuli ei põle, kui auto käib, siis osta ära ja naudi elu ning vähest kütusekulu.

olen täitsa nõus sinuga.see annab kindlust juurde.aga huvipärast küsin kas on suur vahe 2,2 ja 2,7 kütusekulus, on sama vastupidav kui 2,2
dwd Kirjutas:
Kalev Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt

Sellele julgeksin vastu vaielda, mõnikord lihtsalt meel muutub ja soov saada miskit huvitavamat/erinevat kui see, millega siiani liigeldud.

Ja no, automüügifirma ei muüü autosid ilmselt sellepärast, et autod korras/korrast ära, vaid, et teenida kasumit.

Antud isend manuaalkastiga - hiljem võib ostutuda müümine probleemsemaks, kui automaatkastiga isendi puhul.

220CDI on väga hea ja ökonoomne ning Eestimaa oludesse piisava võimsusvaruga mootor, eriti, kui 105kW. Kui pihustiseibid korras ja eelsüüteküünla tuli ei põle, kui auto käib, siis osta ära ja naudi elu ning vähest kütusekulu.

olen täitsa nõus sinuga.see annab kindlust juurde.aga huvipärast küsin kas on suur vahe 2,2 ja 2,7 kütusekulus, on sama vastupidav kui 2,2
vahe on 0,1 l,kuid praktikas 2,7 on ökom.
nagu aru saan sis ennem tasub 2,7 võtta, võtab vähem kui 2,2 ja minek kaa parem
Tasub ja tasub...

Kui seda 2,7 minekut nautida, siis võtab kohe kindlasti rohkem, kui 2,2. Iseasi, kui palju on võimalik kütust 2,2 läbi pumbata, kui sellel kogu aeg kontsaga seljas elada?

Ühegi auto ost ei tasu ära. Ja kohe kindlasti ei tasu täna ära kasutatud MB ost, kuna auto on raske, hooldusvõrk Eestis olematu ja see vähenegi on pigem naljanumber kui tõsiseltvõetav hooldus. Suvaline uus auto on kordades "mõistlikum" ost tavainimese jaoks, kellel auto on vaid punktist A punkti B kulgemise vahendiks. Peasi, et odavalt ja kindlalt beesse saab.

Aga kui auto ikka meeldib, siis ütlesid Kalev ja taadu põhilise ära. Tehnika on punnil tugev, seda pole vaja karta.
HotPapa Kirjutas:Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt

Vaideks ka 100-ga vastu!
Ardo Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Nagu mu isa on öelnud, korras autot ei müü keegiDoubt

Vaideks ka 100-ga vastu!

No aga vaidle....tahaks näha
äkki tuleb rohkem komentaare kas 2,2 või 2,7.ja eelised
mhm, tead sa mine sinna platsipeale kus seda autot müüakse ,ütle müügimehele kui väga sa seda autot tahaksid .Kui küsitakse ,et milles siis probleem osta ära ,siis ütle ,et asi selles ,et sul on ainult 100 kilo ja ,et kui selle eest saab siis võtan ära jah. Kui see peaks läbi minema ongi sul paari esimese hoolduse raha olemas nii,et aasta - paar saad ikka rahuliku südamega läbi ajada. Öelda aga tahan seda ,et kasutatud auto ost on nii ehk teisiti üks krdi. loterii ja mida kauem sa valid seda ullemasse ämbrisse võid sattuda...edu.
2.2 vs 2.7 ei oska kommenteerida kyttekulu kohapealt, kuna pole 2.7 omanud, kuid kui moelda hooldused ka sisse, siis 5silindrilisel on 1 pihusti, eelsyytekyynal, pihustiseib jne rohkem, seega, potentsiaalselt ka kulu rohkem. Lisaks ka veel suhteliselt tihti praoga plokikaas (kui saksas kuuma saanud palju). Eks selle remont maksab ka midagi.
Lehti: 1 2