Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Miski ulub mootoris
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Mure siis selline, et eile kui autoga tõstuki peal käisin ja mootor käis siis oli kuulda mootoris sellist imelikku ulgumist. Kõige valjemini oli kuulda seda põhja alt, ja tuleb õlivannist seest. kas hakkab õlipump ära väsima või milles asi? seda häält on kuulda ka siis kui auto maas on aga siis vaiksemalt.

Õlirõhk kella järgi tühikäigul kuskil 1,2.
Õlitase normis ja vahetuseni veel ligi 5000km aega.
Karterituulutus toimib.

Autoks siis S124 300TD turbo, 92a
sumps ei ole katki kuskilt äkki, turbopillid teevad siis vilet
summuti on terve. Tühikäigul ei tohiks turbo ju üldse häält teha.
niipalju kui mina turbost tean siis peax ka tühikäigul mingilmääral töötama ju??
turbo saab energiat heitkaasidest, mis hakkab turbiini ringi ajama, seega peax ta ju ka tühikäigul töötama.
tühikäigul juhitakse ju heitgaasid turbo labadest mööda ja turbo ei tööta. hääl ise aha ei tule turbo juurest vaid ikkagi seestpoolt õlivanni.
näljast ulubIcon_biggrin?võib olla ka et ei saa korralikult õli kätte(osaline ummistumine).kas hääl tuleb eest st.keti poolt?
Nustu826 Kirjutas:tühikäigul juhitakse ju heitgaasid turbo labadest mööda

see on midagi uut!
hellrix Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:tühikäigul juhitakse ju heitgaasid turbo labadest mööda

see on midagi uut!

Eks iga asi on esialgu uus. Wastegate ehk rõhuklapp laseb heitgaasid turbost mööda. Tühikäigul ei tooda turbo suurt midagi, kuid pole soovitatav näppe kompressori tiiviku vahele ajada.

Turbo seda häält kindlasti ei tekita.
Vat seda ei oska öelda kas hääl tuleb nüid keti poolt või natuke kaugemalt. Ah jaa, siuke küsimus ka veel et kas see on normaalne, et kui ntx tahad pöördeid kohapeal pedaaliga natuke kõrgemal hoida(1000+), siis peale 5 - 8 sekundit läheb mootor miskipärast pöördesse, ilma et oleks pedaali asendit muutnud. Ntx 1500st saab 4500 ja ülespoole? Või ongi see turbomootori eripära.
Jah, see on turbomootori eripära, et ühtlast tuuri on raske hoida laadimise ajal. Segusiibrit ju diislil pole.
124 diisel kerib ilma turbota, ilma koormusetta samamoodi pöörded ülesse.
Minu jaoks oli uus, et  t ü h i k ä i g u l  juhitakse heitgaasid turbo labadest mööda (mida tegelikult ei toimu), ülejäänuga olen siiski kursis.Icon_biggrin Aga ok, see pole teemaks.