Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MURE JAHUTUSEGA
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
MURE JÄRGMINE: AUTOKS C220 CDI W203 ARMATUURIS KIRI COOLANT WISIT WORKSHOP DIAGNOSTIKA NÄITAS ET VENTIKAS LÄBI VAHETASIN VENTIKA KIRI IKKA EES KÄISIN UUESTI DIAGNOSTIKAS TEHTI RESET IKA NÄITAB ET VENTIKAS PANIN SÕBRA AUTOLE TAHA VENT TÖÖTAB MILLES PROBLEEM ÄKKI KEEGI OSKAB NÕU ANDA?
Vabandust, miks sa karjud? :-)
sorry ma ei tea miks nii läks ma eriti sina peal ei ole arvutiga!
MARKOMARKO34 Kirjutas:MURE JÄRGMINE: AUTOKS C220 CDI W203 ARMATUURIS KIRI COOLANT WISIT WORKSHOP DIAGNOSTIKA NÄITAS ET VENTIKAS  LÄBI VAHETASIN VENTIKA KIRI IKKA EES KÄISIN UUESTI DIAGNOSTIKAS TEHTI RESET IKA NÄITAB ET VENTIKAS  PANIN SÕBRA AUTOLE TAHA VENT TÖÖTAB MILLES PROBLEEM ÄKKI KEEGI OSKAB NÕU ANDA?

Kas jahutusvedeliku tase ikka normis?
normis jah! kui ei oleks normis siis ka teine kiri ja pilt armatuuris.
ja vent tegelikut ka ei rakendu ummikutes mootor kuumeneb rohkem kui varem siis salongis lihtsalt keeran soenduse põhja siis kõik ok temperatuuriga.
Ventikal kindlasti relee ja kaitse - äkki seal ahelas midagi mäda?
jah ventikas koos juhtplikkiga tal ja see ongi vahetatud.kaitsmed kõik kontrollitud ventikas koos juhtplokkiga teise auto peal veelkord kontrollitud ja töötab no ylehomme hort autosse vaatan mis seal räägitakse.yks variant et kliima juhtplokk streigib kuna see annab käskluse ventikale.eks paistab.
leidsin lahenduse.need neli juhet mis jooksevad ventika suhtplokki olid katki osad juhtmed sealt logari ja klaasipesu vee paagi vhelisest kohast!
Mul sarnane jama, külma mootoriga vahel viskab, ette "CHECK COOLANT LEVEL" - olen tähele pand, et just siis kui ei anna mootorile aega minutitki soojeneda, ja natuke agressiivsema sõidustiili puhul viskab selle ette. tosooli tase on normis. millistel puhkudel ta seda veel ette võiks visata?
mõtlengi, kas jama võib olla tõsisem või on mingi kergem "kala" ?
voodoo Kirjutas:Mul sarnane jama, külma mootoriga vahel viskab, ette "CHECK COOLANT LEVEL" - olen tähele pand, et just siis kui ei anna mootorile aega minutitki soojeneda, ja natuke agressiivsema sõidustiili puhul viskab selle ette. tosooli tase on normis. millistel puhkudel ta seda veel ette võiks visata?
mõtlengi, kas jama võib olla tõsisem või on mingi kergem "kala" ?

Mul kuigi w202 ja ka oli selline jama, et kui käivitasid siis lõi tule põlema, et jahutusvedelikku vähe, mõndaaega jamas niimoodi ja siis ühtäkki hakkas sõidu ajal hõõguma ja põlema ning jälle kustus ära, (armatuuris nagu mingi värvimuusika) kuigi jahutusvedeliku tase oli korras! Diagnostika ei näidanud midagi ja ükspäev läksin lihtsalt ja ostsin uue taseme anduri ja nüüd asi tipp toppThumbsup
suht koht sama jama aga minu mersul ei hakka jahutus ventikas tööle, kui otsa lahti võtad siis kustub tuli ära