Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 bensiini n2idik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
probleem on selles et bensuseier ei n2ita palju paagis bensiini on. enamv2hem koguaeg n2itab, et stabiilselt pool paaki Icon_biggrin ja kilomeetreid dodkas ka ei m66da enam Icon_cry

kuidas ma vea saan lahendatud ??
kas ainult uued pulgad v6i on v6imalus kuhugi vastu ratast toksates asi korda saada ?
n2ib et keegi ei taha aidataIcon_sad
Alustad sellest, et teed kindlaks kumma viga on, kas seieri või paagi ujuki.

Lihtsalt uudisimust.
Miks ei kasuta neid tähti mida koolis emakeele tunnis õpetati ?
ei seier on timmis see jookseb mööda oma rada edasi tagasi, kütte kollane põleb aga näitab umbes pool paaki ja niimodi kõigub. aga kuidas ma paagi ujukile ligi pääsen?

universaal kerega 87a. w124
kummikana Kirjutas:ei seier on timmis see jookseb mööda oma rada edasi tagasi, kütte kollane põleb aga näitab umbes pool paaki ja niimodi kõigub. aga kuidas ma paagi ujukile ligi pääsen?

universaal kerega 87a. w124

Pääsed ligi paaki maha võttes (NB. loe lõpuni), põhjapolstri all pagasiruumis on pistik (ok mitte päris polstri all aga seda kaudu saab ligi). Endal 7-kohaline (nn. ämmaistmega) universaal ja seda lammutamist, et polstrit kätte saada oli omajagu (kavalad tüüblid on, ettevaatust et ära ei lõhu-lõhkusin nii mõnedki ära enne kui tööpõhimõttele pihta sainIcon_smile) Kui paagi juba maha kisud pese läbi ka-ilmselt halba ei tee. Mina omal ujukit tööle ei sanudki kuigi seda jama tuli sealt omajagu välja (ujukist), niiet minu autol ilmselt asi seieris (jääb esimesse veerandisse kinni). Tegu siis 3.0 diisliga w124. Aga esmalt kontrolli , et ehk saab ka paaki maha kiskumata kätte. Ei mäleta enam kuidas selle ruumiga seal oli, kas pääses ülevalt ka andurit välja keerama! (ise kiskusin paagi pesuks maha, vahet polnud) Targemad parandage, igastahes uuri järele ja edu.
Ma nüüd just mütsi sööma ei hakka, kuid minu mäletamist mööda on esimese luugi ja sellealuse polstri all kork, milel kaudu pääseb andurit maha kruvima.

Tuli võib küll töötada, kuid mõõdik võib olla nii saasta täis, et ujuk poolest paagist kõrgemale ei tõusegi. Või on keegi parandanud mõõdikut vale takistusega traadiga (mu esimesel 123-l sai nii tehtud). Kui seier aga üldse ei liigu, kuid tuli toimib, siis on vigane näidik armatuuris.

Odokalö on lihtsalt kilomeetrid täis saanud. See allub lammutamisele, kuid ehk on lihtsam leida korras mõõdik.
MBw140 Kirjutas:
Laur Kirjutas:Alustad sellest, et teed kindlaks kumma viga on, kas seieri või paagi ujuki.

Lihtsalt uudisimust.
Miks ei kasuta neid tähti mida koolis emakeele tunnis õpetati ?

naljakas jah, paistab, et ä ja õ on tal ikka olemas aga kust sellepeale küll tulla, et ä asemele number 2 panna ja õ asemele number 6?

näevad sarnased välja Big Grin
v6sa Kirjutas:Ma nüüd just mütsi sööma ei hakka, kuid minu mäletamist mööda on esimese luugi ja sellealuse polstri all kork, milel kaudu pääseb andurit maha kruvima.

Tuli võib küll töötada, kuid mõõdik võib olla nii saasta täis, et ujuk poolest paagist kõrgemale ei tõusegi. Või on keegi parandanud mõõdikut vale takistusega traadiga (mu esimesel 123-l sai nii tehtud). Kui seier aga üldse ei liigu, kuid tuli toimib, siis on vigane näidik armatuuris.

Odokalö on lihtsalt kilomeetrid täis saanud. See allub lammutamisele, kuid ehk on lihtsam leida korras mõõdik.

uurin j2rgi kas on seal Icon_smile

ja odokas vahepeal mõõdab ja siis jääb vahepeal seisma ning oma tahtmise järgi hakkab uuesti lugema, odoka näit on mingi 350k

kuidas ma armatuurist tabloo kätte saan? kõik on öelnud et lihtsalt tõmba välja aga ta ei tuleIcon_evil kas on kuskil mingi kruvi?
Spido tross tuleb ehk lahti päästa? Paras peavalu töö on küll(altpoolt käsi üles spidoploki taha ajada ja tross lahti keerata). Ülejäänud pistikud saab pärast lahti monteerida.
Kas spiotrossil ei olnud klambrit roolisamba/pedaalide juures.Kui sealt lahti lasta tuleb näidikuteplokk niipalju ette,et saab käsi lõhkumata kätte.