Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mb e220 d mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist,

Olen uus mersuomanik (esimene Mercedes-Benz-95 aasta väljalase E220 210)ja veel diisli ja ise veel asjast matsugi ei jaga siis sooviks kogenumate arvamusi sellise mure kohta.

Külmalt käima pannes mõne minuti töötab normaalselt, siis äkki hakkab suitsema ja hüppama nagu tahaks välja surra või takte vahele jätta. soojast peast probleeme pole. huvitav avastus oli ka see et kui lihtsalt tööle panna siis lööb mingi EDC tule vasakul all põlema aga kui algul nats gaasi annad siis see põlema ei hakka ja muidugi see et jõudu paistab kudagi liiga vähe olevat. soojana pole probleemi aga just jahedamana.
Kas on tarku kes oskaks nõu anda?

Tänades
Ron.
Vaheta eelsoendusküünlad ära
Äkki hõre lihtsalt.Kuidagi kahtlased sümptomid.
siimruz Kirjutas:Äkki hõre lihtsalt.Kuidagi kahtlased sümptomid.

seda minagi, üks teadjamees pakkus et pump on läbi, huvitav kas seda keegi oskajavend garaazist ei oskaks parandada. lisaks kuulsin kuskilt et see pump pidavat olema seotud kindla süütega niiet kui kuskilt romulast juhtun saama selle pumba siis pidavat ka veel vahetamist olema, nt. süüde ja muud.
hõreduse kohta ei oska midagi öelda, pole varem hõreda mootoriga sõitnud.
mis muidu hõreda mootoriga teha saaks, kas ainult välja vahetada?
kontrolli et küttesüsteemis õhku vahel ei oleks. endal on sarnane jama, et külmalt käivitub normaalselt ja mõne aja pärast hakkab natukeseks puterdama. peale filtrit läbipaistvat küttetoru vaadates on selgelt näha, et kuskilt tõmbab õhku vahele. alustuseks võid vahetada filtri ja küttetorude kummitihendid (o-ring). samas sooja mootoriga probleeme pole, justnagu kuskilt paisub/tõmbab kokku mingi tihend teatud temperatuuri juures.

pumbajuttu ei tahaks uskuda, enamus siinsed diislid on ju kõvasti üle poole milli läbi ajanud ja pole mingit probleemi.
teritaja Kirjutas:kontrolli et küttesüsteemis õhku vahel ei oleks. endal on sarnane jama, et külmalt käivitub normaalselt ja mõne aja pärast hakkab natukeseks puterdama. peale filtrit läbipaistvat küttetoru vaadates on selgelt näha, et kuskilt tõmbab õhku vahele. alustuseks võid vahetada filtri ja küttetorude kummitihendid (o-ring). samas sooja mootoriga probleeme pole, justnagu kuskilt paisub/tõmbab kokku mingi tihend teatud temperatuuri juures.

pumbajuttu ei tahaks uskuda, enamus siinsed diislid on ju kõvasti üle poole milli läbi ajanud ja pole mingit probleemi.

väike lambaküsimus et kus see läbipaistev küttetoru asuda võib?
Absolute Kirjutas:
teritaja Kirjutas:kontrolli et küttesüsteemis õhku vahel ei oleks. endal on sarnane jama, et külmalt käivitub normaalselt ja mõne aja pärast hakkab natukeseks puterdama. peale filtrit läbipaistvat küttetoru vaadates on selgelt näha, et kuskilt tõmbab õhku vahele. alustuseks võid vahetada filtri ja küttetorude kummitihendid (o-ring). samas sooja mootoriga probleeme pole, justnagu kuskilt paisub/tõmbab kokku mingi tihend teatud temperatuuri juures.

pumbajuttu ei tahaks uskuda, enamus siinsed diislid on ju kõvasti üle poole milli läbi ajanud ja pole mingit probleemi.

väike lambaküsimus et kus see läbipaistev küttetoru asuda võib?
See asub seal,kuhu sa ta ise paigaldad.
Lõoke Kirjutas:
Absolute Kirjutas:
teritaja Kirjutas:kontrolli et küttesüsteemis õhku vahel ei oleks. endal on sarnane jama, et külmalt käivitub normaalselt ja mõne aja pärast hakkab natukeseks puterdama. peale filtrit läbipaistvat küttetoru vaadates on selgelt näha, et kuskilt tõmbab õhku vahele. alustuseks võid vahetada filtri ja küttetorude kummitihendid (o-ring). samas sooja mootoriga probleeme pole, justnagu kuskilt paisub/tõmbab kokku mingi tihend teatud temperatuuri juures.

pumbajuttu ei tahaks uskuda, enamus siinsed diislid on ju kõvasti üle poole milli läbi ajanud ja pole mingit probleemi.

väike lambaküsimus et kus see läbipaistev küttetoru asuda võib?
See asub seal,kuhu sa ta ise paigaldad.

Aa et selle peab ise paigaldama ´... seda ma ei teadnud, oskab keegi äkki öelda kuda ma üldse selle filtri ja kütusevooliku leiaks, sest täna viskasin pilgu peale ja ei saanud midagi aru mis ja kus asub Icon_biggrin
Tere!
Kas Sa tahad ise hakata mersusid remontima wä,et niipalju pärid...?
Ma mitte paha pärast,sorry...aga vaata,korraga nagunii palju ju meelde
ei jäta,mine mõne targa juurde kes sulle näitab,mis nimega asi kuskil
asub,siis pane sildid külge ja tee pilti,pärast hea vaadata,kus,mis asubEusa_doh
Ma ise autost suht juhe ei jaga m...gi,ega tahagi jagada,las need vaatavad,mis peetis on,kes oskavad...Rolleyes
jansa48 Kirjutas:Tere!
Kas Sa tahad ise hakata mersusid remontima wä,et niipalju pärid...?
Ma mitte paha pärast,sorry...aga vaata,korraga nagunii palju ju meelde
ei jäta,mine mõne targa juurde kes sulle näitab,mis nimega asi kuskil
asub,siis pane sildid külge ja tee pilti,pärast hea vaadata,kus,mis asubEusa_doh
Ma ise autost suht juhe ei jaga m...gi,ega tahagi jagada,las need vaatavad,mis peetis on,kes oskavad...Rolleyes

eks ma ikka jagan ka midagi aga esimene diisel. jutu järgi saaks aru kus see voolik olla võiks. lisaks miks põhjustada üleliigseid kulusi kui saaks ise hakkama, egas ma mootorit vahetama hakka et peaks targa aega raiskama, kuigi kuigi, su jutus on iva Icon_lol
"teritaja" jutustab sulle cdi mootorist ilmselt aga sul vist hoopis rootorpumbaga diisel.
küünlad ...
hellrix Kirjutas:"teritaja" jutustab sulle cdi mootorist ilmselt aga sul vist hoopis rootorpumbaga diisel.


Ma usun küll, vana mudel peaks olema küll tavaline, kuigi pead pakule küll selle eest ei pane.
kalacompany Kirjutas:küünlad ...

Mõtled tavalisi või eelsüüte küünlaid?
kõigile kel umbes sama mure et jõudu vähe ja edc tuli hakkab põlema ja mootor jääb peale süüte välja keeramist natukeseks käima siis igaks juhuks ütlen milles mul probleem oli... Suretusklapp, nii väike vidin aga nii palju probleeme...